התייעצות התלבטות בין שתי שמות ולוגואים לעסק

במקרה

משתמש מקצוען
לעסק החדש של נו"ב בתחום ה"הום סטיילינג" אנחנו מתלבטים בין שתי אופציות.
1.
התחלנו עם רעיון שהיה נראה קצת "מקורי", המבטא את הרעיון: אנחנו נרענן לכם את הבית...
שם העסק: REFRESH [רענון באנגלית] הסמל: של הרענון בדפדפן כרום, בשילוב בית.
הסלוגן שחשבנו: "בית רענן."
- קצר, קולע, ולקינוח - מכיל גם משחק מילים על הרחוב המוכר בירושלים "זית רענן"...
בפן הגרפי, אחרי עזרה ועצות טובות שקיבלנו כאן, זה מה שיצרנו:

לוגו חדש 2.jpg



2. בהמשך, הרגשנו שהסלוגן הנ"ל אולי קצת יותר מדי "יציאתי", לא פשוט, וגם לא מספר על היתרונות שלנו. שהם: בעיקר השילוב בין פרקטיקה לאסתטיקה. אז חשבנו אולי להחליף את הסלוגן, במשהו פשוט וממוקד יותר:
לוגו 2.jpg


3. אלא שאז התחלנו להרגיש שכל הקונספט הוא מדי "מקורי" ומרגיש "מתאמץ" מדי... מה לעשות? אנחנו מתחברים יותר לכמה שיותר פשוט, ואלגנטי...
אז עשינו סוויץ' ונסינו כיוון חדש...
חשבנו על שם פשוט הרבה יותר: my home
פשוט, אבל נוגע בנקודה הנכונה...
ובפן הגרפי נסינו את זה:
1596665464854.png


עכשיו נשארנו רק עם בלבול... :rolleyes: :rolleyes: :(:(
אז אולי אתם תחליטו לנו וזהו...:mad:
נ.ב. מחילה מהמנהלים על פתיחת האשכול החדש, פשוט ראינו שאשכול "רענן" מושך יותר ת'שומי...
חוץ מזה שהכותרת הראשונה כבר לא מתאימה בכלל לשאלה העכשווית. תודה על ההתחשבות
 

נעמי

לעיצוב שמעיף גבוה
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
שלנו [תוכנת וורד...:rolleyes:]
יפה לכם. לא נראה וורד.... ונראה שיש קצת ידע בעיצוב.
אבל (המילה הכי מעצבנת ששייכת רק למורות בתעודות אחרי כל המחמאות....) הוא חייב חייב חייב שידרוג.
ואם אין לכם הרבה תקציב לכו למתחילה טובה שלוקחת מאות בודדים שתעשה לו שיוף מקצועי.
אם תרצו מכירה כמה בנות כאלו.
ואני יודעת שאני קרציה. וישר הלכת לבדוק אם יש לי חגורה של עיצוב גרפי וגילית שצמד המילים הזה מופיע גם בניק...
אבל באמת, אם אתם רוצים תדמית יפהפיה אתם יכולים ב200 שקל לסגור תפינה הזאת. אולי אפילו פחות כי יש רעיון קריאטיבי מאוד. ממש נראה שלמדת!
כי מבחינת השם השני יותר מושך. רק תבדקו שאין כפילויות כי מה ההגיון שאפח'ד עדין לא חשב על השם הזה.
אבל רפרש הוא מקצועי. רק שהצבעים שלו יחד עם המילה רענן והמשיכה של הבית יצרה לי קונוטציה של משחת שיניים.
אבל זו בעיה שלי:)
 

במקרה

משתמש מקצוען

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
תדמית במילים פשוטות - איך העסק או המוצר נתפסים בעיני הקהל.
הוםסטיילינג - נתפס כמעוצב, חדשני, מלהיב
וורד - תכנת הקלדה בסיסית. לעומת תכנית עיצוב מתקדמות של אדובי.

מה שקורה כאן, זו סתירה בין מה שאתם רוצים לשדר בחנות, לבין איך שאתם מציגים את החנות - בסיסית ולא מושקעת.
אנשים לא יוכלו לתת אמון בחנות של עיצובים, כשאין שום הוכחה שאתם "מבינים" בזה.
 

מ.ל.ב. י

משתמש מקצוען
לא יודעת אנגלית, ולכן אני חושבת שהשם השני ברור יותר למרות שריענון יותר מתאים וממש חמוד בלי הסבר לא הייתי מבינה לעולם מה הקשר בין השם לסלוגן וזית רענן לא קשור לסיפור(אלא אם אתם גרים שם)
אין לי קשר לעיצוב.
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
תדמית במילים פשוטות - איך העסק או המוצר נתפסים בעיני הקהל.
הוםסטיילינג - נתפס כמעוצב, חדשני, מלהיב
וורד - תכנת הקלדה בסיסית. לעומת תכנית עיצוב מתקדמות של אדובי.

מה שקורה כאן, זו סתירה בין מה שאתם רוצים לשדר בחנות, לבין איך שאתם מציגים את החנות - בסיסית ולא מושקעת.
אנשים לא יוכלו לתת אמון בחנות של עיצובים, כשאין שום הוכחה שאתם "מבינים" בזה.
לגמרי (כאילו מי אני שאצדיק אותך אבל בסדר..)
בתור לקוחה -אם אפילו הלוגו לא נראה מושקע (לא עוצב ע"י גרפיקאית אמיתית), אז זה משדר שגם כל העסק הוא לא מושקע.
 

במקרה

משתמש מקצוען
@לללי תודה רבה!
[תודה במילים פשוטות - הבעת הוקרה לאחר על תרומתו, - במקרה הזה: תרומה מזמנו והשקעת מחשבה...]
וורד - תכנת הקלדה בסיסית. לעומת תכנית עיצוב מתקדמות של אדובי.
ככל הידוע לי, ותקנו אותי אם אני טועה, וורד לא דורשת קרדיט לצד הלוגאים שנעשים על ידה...
לכן, אשמח להבין קצת "מהו" אותו הליטוש שחסר כאן,
אם אבין - אני בשמחה אעבור לגרפיקאי או לתוכנת אדובי
אם לא אבין - אני אחשוב שמה שקרה כאן, זו סתירה אחרת, סתירה בין מה שוורד משדר לציבור הרחב - בסיסית ולא מושקעת, לבין מה שהוא באמת...
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
@לללי תודה רבה!
[תודה במילים פשוטות - הבעת הוקרה לאחר על תרומתו, - במקרה הזה: תרומה מזמנו והשקעת מחשבה...]

ככל הידוע לי, ותקנו אותי אם אני טועה, וורד לא דורשת קרדיט לצד הלוגאים שנעשים על ידה...
לכן, אשמח להבין קצת "מהו" אותו הליטוש שחסר כאן,
אם אבין - אני בשמחה אעבור לגרפיקאי או לתוכנת אדובי
אם לא אבין - אני אחשוב שמה שקרה כאן, זו סתירה אחרת, סתירה בין מה שוורד משדר לציבור הרחב - בסיסית ולא מושקעת, לבין מה שהוא באמת...
מטרת וורד היא לא ביצועים גרפיים, ולכן אתם לא יכולים להתיימר לעצב בה עיצובים גרפיים מושלמים.
בתוכנות האחרות יש הרבה הרבה דברים נוספים שניתן לעשות שאין בוורד, אבל הן דורשות ידע מקצועי ומושלם.
אם אתם בוחרים שלא להשתמש בהן אתם עלולים לשדר חוסר מקצועיות.
 

שרה arch

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
מאוד מעניין אותי משהו, אם לא הייתי מספר שעשינו את זה בוורד, היית יודעת את זה בעצמך?
אני לא מבינה בגרפיקה, וישר ראיתי שזה לא מקצועי, והסתפקתי אם זה נעשה בוורד
אבל הרעיון יפה!
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
מאוד מעניין אותי משהו, אם לא הייתי מספר שעשינו את זה בוורד, היית יודעת את זה בעצמך?
לא יודעת אם הייתי עולה על זה שזה וורד, אבל רואים שזה לא מקצועי.
ואני לא גרפיקאית בכלל אגב.
 

ayalapunch

אילה פנציארי | קופרייטרית ומעצבת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
הי, אני מעצבת גרפית ולא, לא זיהיתי שזה בוורד, יפה מאוד שהצלחתם להוציא תוצר כזה בוורד (שלא מיועדת לכך). בעניין מה שאמרו מעלי, אכן העיצוב בוסרי וזה לא עניין של התוכנה, כן וורד, לא וורד. וכאן זו החלטה שלכם לפנות למעצב גרפי מתחיל אפילו או להשאיר את זה כך.
בכל מקרה שמתי לב שלא שאלתם על זה. שאלתם מה עדיף באופציות הקימות
לדעתי, הרפרש מבחינת שם זה מגניב יותר רק את צריכה סלוגן שמסביר את זה.
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
ללא ספק ריפרש!! שם שונה מעניין וייחודי.
כל מה שקשור ב'הום', לעוס וטחון.
הכי חשוב בשם של העסק זה היחודיות והזכירות.
כמו שאמרו, תשקיעו טיפה בעיצוב מקצועי כי אתם לא רוצים להראות כך.
השם מעולה וגם שורת המיצוב מצויינת.

אם אפשר בכותרת לתקן שני, במקום שתי רק בשביל הבריאות שלי..:)
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
היית יודעת את זה בעצמך?
בהחלט
'תורת' התדמית לא נוצרה כדי לפרנס אנשים
היא קיימת, חיה ובועטת.
לא בטוח שעין בלתי מיומת היתה יודעת לציין שהוא נעשה בוורד
אך ודאי שהוא לא מקצועי.

ישנם תחומים שמקצועיות לא משחקת.
לא יהיה אכפת לי לקנות אצל ירקן שלא מבין בטיב החצילים
או בחנות מכשירי כתיבה, כשהמוכר הוא בכלל נהג הסעות.

אך ישנם תחומים שהידע והנסיון שם הם קריטיים
רופא, ולהבדיל רואה חשבון, מופקדים על דברים שחשובים לנו מידי
בשביל לתת למי שאינו מקצוען את העבודה.

מניחה שעל מנת לפתוח עסק השקעתם לא מעט
אם בלימודים, אם בשכירות מקום ורכישת סחורה
גם מיתוג הוא חלק בלתי נפרד מהשקעה בפתיחת עסק.

הלוגו מקביל לחלון ראווה של חנות.
הוא צריך למשוך את הלקוח להכנס פנימה
לספר לו מה הסגנון של החנות
ולהשאיר אותו סקרן מספיק כדי לא לעבור הלאה.

בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה