לעסק החדש של נו"ב בתחום ה"הום סטיילינג" אנחנו מתלבטים בין שתי אופציות.
1.
התחלנו עם רעיון שהיה נראה קצת "מקורי", המבטא את הרעיון: אנחנו נרענן לכם את הבית...
שם העסק: REFRESH [רענון באנגלית] הסמל: של הרענון בדפדפן כרום, בשילוב בית.
הסלוגן שחשבנו: "בית רענן."
- קצר, קולע, ולקינוח - מכיל גם משחק מילים על הרחוב המוכר בירושלים "זית רענן"...
בפן הגרפי, אחרי עזרה ועצות טובות שקיבלנו כאן, זה מה שיצרנו:
2. בהמשך, הרגשנו שהסלוגן הנ"ל אולי קצת יותר מדי "יציאתי", לא פשוט, וגם לא מספר על היתרונות שלנו. שהם: בעיקר השילוב בין פרקטיקה לאסתטיקה. אז חשבנו אולי להחליף את הסלוגן, במשהו פשוט וממוקד יותר:
3. אלא שאז התחלנו להרגיש שכל הקונספט הוא מדי "מקורי" ומרגיש "מתאמץ" מדי... מה לעשות? אנחנו מתחברים יותר לכמה שיותר פשוט, ואלגנטי...
אז עשינו סוויץ' ונסינו כיוון חדש...
חשבנו על שם פשוט הרבה יותר: my home
פשוט, אבל נוגע בנקודה הנכונה...
ובפן הגרפי נסינו את זה:
עכשיו נשארנו רק עם בלבול...
אז אולי אתם תחליטו לנו וזהו...
נ.ב. מחילה מהמנהלים על פתיחת האשכול החדש, פשוט ראינו שאשכול "רענן" מושך יותר ת'שומי...
חוץ מזה שהכותרת הראשונה כבר לא מתאימה בכלל לשאלה העכשווית. תודה על ההתחשבות
1.
התחלנו עם רעיון שהיה נראה קצת "מקורי", המבטא את הרעיון: אנחנו נרענן לכם את הבית...
שם העסק: REFRESH [רענון באנגלית] הסמל: של הרענון בדפדפן כרום, בשילוב בית.
הסלוגן שחשבנו: "בית רענן."
- קצר, קולע, ולקינוח - מכיל גם משחק מילים על הרחוב המוכר בירושלים "זית רענן"...
בפן הגרפי, אחרי עזרה ועצות טובות שקיבלנו כאן, זה מה שיצרנו:
2. בהמשך, הרגשנו שהסלוגן הנ"ל אולי קצת יותר מדי "יציאתי", לא פשוט, וגם לא מספר על היתרונות שלנו. שהם: בעיקר השילוב בין פרקטיקה לאסתטיקה. אז חשבנו אולי להחליף את הסלוגן, במשהו פשוט וממוקד יותר:
3. אלא שאז התחלנו להרגיש שכל הקונספט הוא מדי "מקורי" ומרגיש "מתאמץ" מדי... מה לעשות? אנחנו מתחברים יותר לכמה שיותר פשוט, ואלגנטי...
אז עשינו סוויץ' ונסינו כיוון חדש...
חשבנו על שם פשוט הרבה יותר: my home
פשוט, אבל נוגע בנקודה הנכונה...
ובפן הגרפי נסינו את זה:
עכשיו נשארנו רק עם בלבול...
אז אולי אתם תחליטו לנו וזהו...
נ.ב. מחילה מהמנהלים על פתיחת האשכול החדש, פשוט ראינו שאשכול "רענן" מושך יותר ת'שומי...
חוץ מזה שהכותרת הראשונה כבר לא מתאימה בכלל לשאלה העכשווית. תודה על ההתחשבות