התייעצות לימודי אנימציה

פעמונים

משתמש רשום
עיצוב גרפי
חברתי מעוניינת ללמוד קורס אנימציה
אשמח ממי שתוכל/יוכל לתת מידע על קורס אנימציה בסיעור מוחות-
וכן על תוכנת מאיה- איך הקורס? התוכנה? ואפשרויות תעסוקה בתחום.
תודה
 

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
תחום האנימציה לא קל, אנחנו פרוג הפסקנו לעשות קורסי אנימציה בתלת מימד. וזאת בעקבות משוב ומחקר על שוק האנימציה, הן מצד הבוגרים והמרצים, והן מצד אנשי השוק הזה.

עד לפני תקופה, בקורס תלת מימד (בתוכנת מאיה), ישבו בו כאלו שרצו ללמוד תלת מימד לאדריכלות לצד כאלו שרצו להמשיך לאנימציה.

כיום, יש קורס של הדמיות אדריכליות ראילסטיות, ואנימציה בדו מימד.
לא מלמדים בפרוג אנימציה בתלת מימד. זהו תחום מאד קשה בארץ מבחינת תעסוקה אפשר לספור על כף היד את מקומות העבודה המעסיקים עובדים בתחום האנימציה בתלת מימד, ואין כמעט לקוחות שמשלמים את ההון המטורף הזה בשביל לייצר סרט תלת מימד ברמה גבוהה.

הקורס המדובר של סיעור מוחות הוא קורס מאד מקצועי, הם עשו שיתוף פעולה עם חברת סנובול שעושה עבודות בישראל עבור וולט דיסני. רק צריך לקחת בחשבון שזאת אחת החברות הבודדות בארץ העוסקות בתחום...והלימודים מתאימים לדרישות חברת סנובול.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה