כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבע ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, ליתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

כללי התייעצות אנימציה >> מה עדיף??? >>>

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
יש לי דילמה...:
אני מפרסמת מצגת שהפקתי,
הפרסום הוא במגזין שמיועד לקהל של מורות ורכזות.
סגנון המודעות המקובל בתחום המצגות לסמינרים הוא כבד, פוטושופי, דרמטי...
אבל המצגת שלי משלבת אנימציה וקטורית חדשנית בז'אנר.

בקיץ פרסמתי מודעה וקטורית עם איורים מתוך המצגת,
וראיתי ירידה ברמת הפניות דרך המגזין לעומת מודעות קודמות שפרסמתי להפקות אחרות.
(ב''ה הגיעו פניות בדרכים אחרות, דרך משווקות וכו' ;))

עיצבתי מודעה חדשה שתואמת את הסגנון שמורות מצפות לראות במגזין,
ועדיין משקפת את התוכן של המצגת.

מה אומרים?
מה עדיף?
אודה לכל תגובה והגיג...

לפני:
לפני.png


אחרי:
אחרי.png
 

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
תודה רבה!
'הפועל' של פונט ביט. נראה קדוש? לא ממש בטוחה..
 

בול 613

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הראשון חסום. השני מיוחד!! הרבה הצלחה!
 

מרים שוורץ

יוצרת באהבה חווית תמונה
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
השני מאד מאד יפה ומשכנע
אבל אני באופן אישי וכנראה עוד כמה פחות אוהבות שרואים איזה מודעה (מאד מאד משכנעת!!) ואח"כ מקבלים את הסרט ורואים שאין בעצם קשר מבחינת העיצוב בין המודעה לסרט. אולי יש לך אופציה להוסיף למודעה השניה שתהיה קצת מודעות מה הולך להיות בסרט? כי לקחת את 2 המודעות קיצוני אחד שיגלה את כל הפרטים (הדמויות...) והשני לא מגלה.
(ויש לציין שאני מדברת על העיצוב לא על הנוסח)
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
השני מאד מאד יפה ומשכנע
אבל אני באופן אישי וכנראה עוד כמה פחות אוהבות שרואים איזה מודעה (מאד מאד משכנעת!!) ואח"כ מקבלים את הסרט ורואים שאין בעצם קשר מבחינת העיצוב בין המודעה לסרט. אולי יש לך אופציה להוסיף למודעה השניה שתהיה קצת מודעות מה הולך להיות בסרט? כי לקחת את 2 המודעות קיצוני אחד שיגלה את כל הפרטים (הדמויות...) והשני לא מגלה.
(ויש לציין שאני מדברת על העיצוב לא על הנוסח)
מצטרפת.
זה ממש 2 עולמות שונים
הראשון, 'קוֹמי' כזה
השני מתח, אקשן, הרפתקאה
ראיתי את המצגת שהעלת ויותר מתאים לסגנון שלה הראשון
למרות שהשני נראה מעולה..
 

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
אני מסכימה מאד עם דבריכן,
זה מה שגם מפריע לי, לכן העליתי להתייעצות.

יש לכן רעיון איך אפשר לאזכר את האנימציה גם מבחינה ויזואלית,
אבל עם זאת לשמור על הסגנון הכבד (שכנראה מוכר יותר)?

(בחלק ממקומות הפרסום המודעה הראשונה היתה בעייתית,
מבחינת זה שהופיעו בה 'נשים'...
כך שבכל מקרה היינו צריכות לעצב מחדש...)
 

מרים שוורץ

יוצרת באהבה חווית תמונה
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני מסכימה מאד עם דבריכן,
זה מה שגם מפריע לי, לכן העליתי להתייעצות.

יש לכן רעיון איך אפשר לאזכר את האנימציה גם מבחינה ויזואלית,
אבל עם זאת לשמור על הסגנון הכבד (שכנראה מוכר יותר)?

(בחלק ממקומות הפרסום המודעה הראשונה היתה בעייתית,
מבחינת זה שהופיעו בה 'נשים'...
כך שבכל מקרה היינו צריכות לעצב מחדש...)
אין לי כ"כ רעיון. 1. פחות נראה לי הגיוני- לתקוע דמות אחת במודעה השניה אבל רק אם זהבאמת ישתלב.
2. בנוסף לכיתוב 'קטעי אנימציה' תוסיפי אולי איזה רמז שהכוונה לקומי - אבל בכל זאת עדיין חסר משהו לדעתי
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
אני מסכימה מאד עם דבריכן,
זה מה שגם מפריע לי, לכן העליתי להתייעצות.

יש לכן רעיון איך אפשר לאזכר את האנימציה גם מבחינה ויזואלית,
אבל עם זאת לשמור על הסגנון הכבד (שכנראה מוכר יותר)?

(בחלק ממקומות הפרסום המודעה הראשונה היתה בעייתית,
מבחינת זה שהופיעו בה 'נשים'...
כך שבכל מקרה היינו צריכות לעצב מחדש...)
מנסה.. לא בטוחה בעצמי..
אולי תכניסי במודעה השניה משחק טיפוגרפיה עם אחת הדמויות בכותרת. לדוג' הבת המתבגרת שתיהיה שם.
מצידי המילה 'מדעי' להשחיל אותה.
שוב, לא בטוחה..
 

Ayala1

מיתוג | עיצוב ובניית אתרים | UX/UI
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
דבר ראשון - שניהם יפים!
הצעה קטנה- אולי לשלב במודעה השניה אנימציות, אבל לא של הדמויות.
למשל את העציצים הקטנים או משו כזה...
 

קלרינט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
ראיתי את התקציר, ממש אהבתי את הסגנון!
המודעה הראשונה ממש משקפת את הז'אנר.
 

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
וואו, התבלבלתי.
מצד אחד אין ספק שהמודעה השניה מרשימה יותר ומדברת לקהל היעד.
אבל אנחנו לא ממש מצליחות לשלב את הסגנון האנימטורי הקומי דרך מודעה זו.

משתפת פרומו שאנחנו מעוניינות לשלוח למתעניינות
ניסינו לשלב את קטעי האנימציה עם כארדים שמעוצבים בשפה של המודעה השנייה. החיבור דווקא יצא מוצלח לטעמנו...
דעתכם?
 

קבצים מצורפים

  • פרומו מאלף!!!.mp4
    29.6 MB · צפיות: 61

גדולה מהחיים:)

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
D I G I T A L
יהוווו,
משכנע ומושך


אשמח אם תעלי שוב את המודעה הראשונה כי היא חסומה
 

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
המודעה כנראה חסומה בחלק מהחברות כי יש בה ציורי נשים ובנות...
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
וואו, התבלבלתי.
מצד אחד אין ספק שהמודעה השניה מרשימה יותר ומדברת לקהל היעד.
אבל אנחנו לא ממש מצליחות לשלב את הסגנון האנימטורי הקומי דרך מודעה זו.

משתפת פרומו שאנחנו מעוניינות לשלוח למתעניינות
ניסינו לשלב את קטעי האנימציה עם כארדים שמעוצבים בשפה של המודעה השנייה. החיבור דווקא יצא מוצלח לטעמנו...
דעתכם?

פשוט מדהים!
ממש אהבתי את הפרומו הזה
(יש קטע כזה 'כי הכל תלוי בבחירה'- הוא עובר מדי מהר)

אבל.. מעט מגוחך כל הדרמה המרתקת, זה מתוח מדי לעומת האיורים הקללייים החמודים הללו.
למרות ששילבתם אותם מדהים בהחלט. אני עדיין מתלבטת..

מבינה את התסכול, כי קשה לוותר על יופי כזה.
נראה לי יצאתן יותר מבולבלות :)
אבל אתן פשוט מקצועיות! ממש אהבתי.
 

brod

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
פשוט מדהים!
ממש אהבתי את הפרומו הזה

אבל.. מעט מגוחך כל הדרמה המרתקת, זה מתוח מדי לעומת האיורים הקללייים החמודים הללו.
למרות ששילבתם אותם מדהים בהחלט. אני עדיין מתלבטת..
\

זאת הנקודה. המצגת היא אמנם מאוירת ברובה, אבל היא לא תכנית הומוריסטית, ממש לא.
יש בה המון עומק, ועוצמה. בתוך האנימציה משתקפים תהליכים אנושיים מהחיים.

מבחינת צורנית - אני מבינה שיש דיסוננס,
מבחינת תוכן - לא. כי התוכן עוצמתי ומרגש ומעמיק מאד.
זו בעצם הבעיה (וגם החוזקה והייחודיות) שלנו,
אנחנו לא רוצות לפספס את המסר של העומק בגלל הצורה.
 

Studio Grafix

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי למוסדות ועסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
זאת הנקודה. המצגת היא אמנם מאוירת ברובה, אבל היא לא תכנית הומוריסטית, ממש לא.
יש בה המון עומק, ועוצמה. בתוך האנימציה משתקפים תהליכים אנושיים מהחיים.

מבחינת צורנית - אני מבינה שיש דיסוננס,
מבחינת תוכן - לא. כי התוכן עוצמתי ומרגש ומעמיק מאד.
זו בעצם הבעיה (וגם החוזקה והייחודיות) שלנו,
אנחנו לא רוצות לפספס את המסר של העומק בגלל הצורה.

עכשיו אני מבינה
לדעתי אם כך, אז השני מעולה.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה