ביזנסטורי - אילה
משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
בעלת מקצוע חדש שאף פעם לא מוּתג -
פאנית!!!
נקודת הבידול שלה היא: התחדשות.
היא מאד נעולה על זה ויש לה הסבר מפולסף:
נשקיע בהובלה ועדכניות ובגלל שרוב הפאניות מתמקדות בזה ויש בעיה עם הבידול
אנחנו נשים את המסר המרכזי שלנו כמסר מוסתר. ומה שנשווק זה: כל חודשיים שלושה משהו אחר שלא ניתן לוויכוח כמו חומר מחברה ספציפית (לא חייב להיות החברה הכי טובה) סלון חדש. שירות חדש (כמו חבילות עם קוסמטיקאיות ...).
מה שיגרום להרגשה אצל הלקוחות שזה עסק שמתקדם כל הזמן.
אפשר ייעוץ דחוף?
אני טוענת שזה לא נקרא בידול.
ולהתחדש כל הזמן זה מרוץ אחרי הרוח
(בפרט שהיא לא הטיפוס החדשני והמתחדש...
זה יהיה בשבילה מרוץ חסר נשימה לדעתי.)
כאילו, לא זה מה שימשוך את האנשים.
היא טוענת שהפרסום יהיה כל פעם על מוצר\שרות חדש - וברגע שפאנית אחרת גם תפרסם את הדבר החדש כמו שיש לה -
היא תחליף פרסומת ותתחדש בדבר הבא.
אני חושבת שזו התבססות על פרסום של קולגות ומרדף כל הזמן להשיג אותם בלי שיש לך משהו אמיתי ביד.
שאין לך שום ערך אמיתי שאת מוכרת.
כולן לוקחות כנקודת בידול את ההתחדשות והחדשנות
(האמת, לא כולן. אבל שתי מתחרות נוספות מהשכונה שלה כן!)
בקיצור,
התלבטות. ואני לא יודעת מה להחליט.
ברור שהכי קל לי ללכת איתה ולזרום עם מה שה"יועץ האסטרטגי" שלה אמר,
אבל זה נראה לי לא נכון.
מה אתם אומרים?
אשמח לכל בדל של תובנה.
תודה!
פאנית!!!
נקודת הבידול שלה היא: התחדשות.
היא מאד נעולה על זה ויש לה הסבר מפולסף:
נשקיע בהובלה ועדכניות ובגלל שרוב הפאניות מתמקדות בזה ויש בעיה עם הבידול
אנחנו נשים את המסר המרכזי שלנו כמסר מוסתר. ומה שנשווק זה: כל חודשיים שלושה משהו אחר שלא ניתן לוויכוח כמו חומר מחברה ספציפית (לא חייב להיות החברה הכי טובה) סלון חדש. שירות חדש (כמו חבילות עם קוסמטיקאיות ...).
מה שיגרום להרגשה אצל הלקוחות שזה עסק שמתקדם כל הזמן.
אפשר ייעוץ דחוף?
אני טוענת שזה לא נקרא בידול.
ולהתחדש כל הזמן זה מרוץ אחרי הרוח
(בפרט שהיא לא הטיפוס החדשני והמתחדש...
זה יהיה בשבילה מרוץ חסר נשימה לדעתי.)
כאילו, לא זה מה שימשוך את האנשים.
היא טוענת שהפרסום יהיה כל פעם על מוצר\שרות חדש - וברגע שפאנית אחרת גם תפרסם את הדבר החדש כמו שיש לה -
היא תחליף פרסומת ותתחדש בדבר הבא.
אני חושבת שזו התבססות על פרסום של קולגות ומרדף כל הזמן להשיג אותם בלי שיש לך משהו אמיתי ביד.
שאין לך שום ערך אמיתי שאת מוכרת.
כולן לוקחות כנקודת בידול את ההתחדשות והחדשנות
(האמת, לא כולן. אבל שתי מתחרות נוספות מהשכונה שלה כן!)
בקיצור,
התלבטות. ואני לא יודעת מה להחליט.
ברור שהכי קל לי ללכת איתה ולזרום עם מה שה"יועץ האסטרטגי" שלה אמר,
אבל זה נראה לי לא נכון.
מה אתם אומרים?
אשמח לכל בדל של תובנה.
תודה!