ריקי. דחפת אותי למים.
אז קודם כל תודה. מקוה שיהיה מעניין.
שמי שיפי רפפורט
אני מעצבת וממתגת. בשנתיים האחרונות גיליתי את עולם הprodact -והתאהבתי בו.
קצת מהחומרים תוכלו לראות באתר www.srapaport.co.il
אני מבצעת הרבה פרויקטים ביחד עם השותפה שלי @באלמעלה - שרי גרינפלד - שבקרוב משיקה את האתר המגניב שלה
ועכשיו נתחיל לספר קצת היסטוריה.
לפני 10 שנים, שרי הקימה אתר/בלוג שנקרא: בשמחות. היו בו שלטים ורקעים לאירועים. הטרפיק היה נחמד. במיוחד לנוכח העובדה שלא השקיעה בפרסום, אך האתר ננזח בעקבות כך, שכל לקוח, רצה תיקונים ושינויים מה שדרש התעסקות רבה שלא הצדיקה את מחיר העבודה.
ומאז יש לשרי חלום .לפתח את זה לפלטפורמה אוטומטית משוכללת ולכלי מהפכני בעולם מיתוג האירועים בציבור היהודי בכל העולם... דברים טובים קורים בשנים ושרי ואני החלטנו לשלב כוחות ולנסות להעיף את זה הלאה.
לפני כשנה וחצי, ישנו ושרטטנו את הflow של המסכים. נוצר לנו מוצר מורכב במיוחד. כלות הפתח שלו היא מאות אלפי שקלים. הרמנו ידיים והכנסו את החלום חזרה למגירה.
נקפוץ קדימה. לפני חצי שנה, התפרסמה מודעה מטעם מעוף בה הזמינו אנשים להשתתף באקסלטור. קפצננו על הגל.
ראשית הצטרף אלינו נפתלי שמרלר יזם cto @רי מקס והחלטנו יחד לצאת לדרך
התקשרנו, סיפרנו. קיבלנו הערות. דיוקים. ואז למדנו את הכלל הראשון: לחשוב צריך בגדול, לבצע חייבים להתחיל בקטן.
בשביל ליצור מוצר חייבים להתחיל עם גירסת mvp - minimum viable product, מוצר בר-קיימא מינימלי כדי שנוכל לראות שיש למוצר ביקוש לפני שמשקיעים בפיתוח הגדול.
הנה הסבר מפורט יותר:
התחלנו את האקסלטור עם 2 מנטורים מדהימים. אדם גריי ואביגדור פקטור, למדנו המון מושגים חדשים, עשינו סקר שוק, תיקנו ודייקנו את המוצר ויצאנו לאחרונה עם גירסת mvp ראשונה. מאז אנחנו משפרים ומתקנים כל הזמן.
הקורונה הביאה איתה המון מידע און ליין. מצאנו את עצמינו לומדות בלי הפסקה. היה מרתק! מחכים! והכי חשוב: מנוצל!
פה אשים לכן כמה כלים חשובים:
מודל הCanvas
הכללים של בן ווינר - מנהל שותף בקרן השקעות Jumpspeed לבניית מצגת נכונה
להשראה, אתר עם אוסף מצגות מקוריות - Pitch Decks של כל החברות הכי חשובות בעולם!!! תוכלו לראות מאיפה כולן התחילו
תכלס, יש לכם חלום? תממשו אותו.
הוא שואב המון זמן ותקחו את זה בחשבון.
תשתמשו בכלים מקצועיים. תבדקו סקר שוק והכי חשוב. תבדקו איך המוצר שלכם פותר את הבעיה ללקוח הקצה. לא לכם!
לסיום
רגע לפני שעולים לאויר רשמית אנחנו מזמינים מעצבים ומעצבות נוספים להצטרף ולמכור את העיצובים שלהן באתר ולהרוויח הכנסה פסיבית. דברו איתנו! <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
מספר המקומות בשלב זה מוגבל
ועוד אנקדוטה
לפני כחצי שנה השתתפו באקתון של max ו coriander היה ממש כיף ומלא אנדרנלין.
עלינו לגמר וביום ראשון האחרון היה סוף סוף הגשה. אמנם לא זכינו במקום
אבל הרווחנו משם שת"פ חדש
אז קודם כל תודה. מקוה שיהיה מעניין.
שמי שיפי רפפורט
אני מעצבת וממתגת. בשנתיים האחרונות גיליתי את עולם הprodact -והתאהבתי בו.
קצת מהחומרים תוכלו לראות באתר www.srapaport.co.il
אני מבצעת הרבה פרויקטים ביחד עם השותפה שלי @באלמעלה - שרי גרינפלד - שבקרוב משיקה את האתר המגניב שלה
ועכשיו נתחיל לספר קצת היסטוריה.
לפני 10 שנים, שרי הקימה אתר/בלוג שנקרא: בשמחות. היו בו שלטים ורקעים לאירועים. הטרפיק היה נחמד. במיוחד לנוכח העובדה שלא השקיעה בפרסום, אך האתר ננזח בעקבות כך, שכל לקוח, רצה תיקונים ושינויים מה שדרש התעסקות רבה שלא הצדיקה את מחיר העבודה.
ומאז יש לשרי חלום .לפתח את זה לפלטפורמה אוטומטית משוכללת ולכלי מהפכני בעולם מיתוג האירועים בציבור היהודי בכל העולם... דברים טובים קורים בשנים ושרי ואני החלטנו לשלב כוחות ולנסות להעיף את זה הלאה.
לפני כשנה וחצי, ישנו ושרטטנו את הflow של המסכים. נוצר לנו מוצר מורכב במיוחד. כלות הפתח שלו היא מאות אלפי שקלים. הרמנו ידיים והכנסו את החלום חזרה למגירה.
נקפוץ קדימה. לפני חצי שנה, התפרסמה מודעה מטעם מעוף בה הזמינו אנשים להשתתף באקסלטור. קפצננו על הגל.
ראשית הצטרף אלינו נפתלי שמרלר יזם cto @רי מקס והחלטנו יחד לצאת לדרך
התקשרנו, סיפרנו. קיבלנו הערות. דיוקים. ואז למדנו את הכלל הראשון: לחשוב צריך בגדול, לבצע חייבים להתחיל בקטן.
בשביל ליצור מוצר חייבים להתחיל עם גירסת mvp - minimum viable product, מוצר בר-קיימא מינימלי כדי שנוכל לראות שיש למוצר ביקוש לפני שמשקיעים בפיתוח הגדול.
הנה הסבר מפורט יותר:
מוצר בר-קיימא מינימלי – ויקיפדיה
he.m.wikipedia.org
התחלנו את האקסלטור עם 2 מנטורים מדהימים. אדם גריי ואביגדור פקטור, למדנו המון מושגים חדשים, עשינו סקר שוק, תיקנו ודייקנו את המוצר ויצאנו לאחרונה עם גירסת mvp ראשונה. מאז אנחנו משפרים ומתקנים כל הזמן.
הקורונה הביאה איתה המון מידע און ליין. מצאנו את עצמינו לומדות בלי הפסקה. היה מרתק! מחכים! והכי חשוב: מנוצל!
פה אשים לכן כמה כלים חשובים:
מודל הCanvas
איך לעבוד עם Lean Canvas ומדוע הוא הכלי הנכון לכל מיזם או מוצר חדש? - זאב רונן, מצוינות בעסקים
לא פעם ההתלהבות כל כך גדולה שחברות נכנסות לפתח תחום חדש ללא שום בדיקה של הסיכויים והסיכונים. לעיתים אנחנו מסתכלים על תחום קרוב לתחום עיסוקנו, המתחרים שלנו מצליחים בו ואנו מחליטים להיות שם יחד עם המרוויחים הגדולים. אנחנו קופצים למים ומגלים באיחור שקפצנו לאוקיינוס אדום. נכנסנו לפלח שוק רווי מתחרים...
business-excellence.co.il
הכללים של בן ווינר - מנהל שותף בקרן השקעות Jumpspeed לבניית מצגת נכונה
להשראה, אתר עם אוסף מצגות מקוריות - Pitch Decks של כל החברות הכי חשובות בעולם!!! תוכלו לראות מאיפה כולן התחילו
תכלס, יש לכם חלום? תממשו אותו.
הוא שואב המון זמן ותקחו את זה בחשבון.
תשתמשו בכלים מקצועיים. תבדקו סקר שוק והכי חשוב. תבדקו איך המוצר שלכם פותר את הבעיה ללקוח הקצה. לא לכם!
לסיום
רגע לפני שעולים לאויר רשמית אנחנו מזמינים מעצבים ומעצבות נוספים להצטרף ולמכור את העיצובים שלהן באתר ולהרוויח הכנסה פסיבית. דברו איתנו! <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
מספר המקומות בשלב זה מוגבל
ועוד אנקדוטה
לפני כחצי שנה השתתפו באקתון של max ו coriander היה ממש כיף ומלא אנדרנלין.
עלינו לגמר וביום ראשון האחרון היה סוף סוף הגשה. אמנם לא זכינו במקום
אבל הרווחנו משם שת"פ חדש