דרוש מידע הרשות להגנת הצרכן, יעיל?

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
קנינו ארון לחדר ילדים ל]פני כשנה, ומיד כשקנינו ראינו שיש בו כמה בעיות-
1. הצבע בארון נשבר כל הזמן ונראה שבור
2. מדפים- חלק בצבע לבן, חלק בצהבהב
כל פניותינו לחנות- נענות באין תגובה. לא עונים לא במייל ולא באתר וכמובן לא בטלפון.
האם הרשות להגנת הצרכן יעילה?? מה אפשר עוד לעשות??
IMG_1239.JPG
IMG_1238.JPG
 
  • עצוב
Reactions: mg3

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
לשלוח מכתב התראה.
בד"כ זה מספיק...
 

רינתי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הבעיה היום עם הרשות להגנת הצרכן שהם מאוד עמוסים, מאוד מאוד, הקורונה רק החמירה את המצב.
אם יעזרו לך אולי, אבל רק בעוד שנה...

ממליץ בשלב ראשון לפתוח פניה אצלם באתר ואז את מקבלת אישור על הפניה במייל.
את אישור הזה תשלחי לחנות בהוספת הסבר שפנית לרשות ואת ממתינה שיטפלו במקרה
אם הם רוצים לסגור את העניין ביניך לבינם שיבואו מחר ועד שבוע הכל מאחורייך. ואז תבטלי את הפניה

בהצלחה
 

שיר770

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני פניתי אליהם בקשר לצלמת שטרם הביאה לי תמונות.
והם שלחו לה מכתב התראה.
היא לא הגיבה.
ובזה נגמר הסיפור.
הם אמרו שאין להם דרך לחייב אותה וכו'. ורק עו"ד. אין לי זמן להתעסק עם זה. הילד בן 7 ואין לי תמונות חלאקה שלו...
אז אני חושבת שזה סתם גוף שלא עושה כלום.
 

מחזיק מפתחות

משתמש מקצוען
אני פניתי אליהם בקשר לצלמת שטרם הביאה לי תמונות.
והם שלחו לה מכתב התראה.
היא לא הגיבה.
ובזה נגמר הסיפור.
הם אמרו שאין להם דרך לחייב אותה וכו'. ורק עו"ד. אין לי זמן להתעסק עם זה. הילד בן 7 ואין לי תמונות חלאקה שלו...
אז אני חושבת שזה סתם גוף שלא עושה כלום.
אולי עדיף אז לפתוח תביעה בבית משפט לתביעות קטנות?
 

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יש למישהו ניסיון עם הם באמת יעילים?
פניתי אליהם לפני כשנתיים- עוד לפני הקורונה- אין קול ואין עונה.
כפי שאמרו פה:
בד"כ כשיש לוגו של משרד עו"ד זה מתריע.
אני מדברת על מכתב התראה מעו"ד.
זה כנראה הכי יעיל וניתן לאכיפה
 

וייס1

משתמש מקצוען
לא בטוחה שבמקרה הזה הם יוכלו לסייע לך...
כדאי לך לבדוק קודם מה החוק להגנת הצרכן מאפשר במקרים אלו..
תבדקי מה ניתן לך במסגרת האחריות, לכמה זמן היא...
מקסימום תשמשי במכתב מעו"ד כמו שיעצו לך פה, או שתצטרכי להגיע לבית משפט לתביעות קטנות..
 

בחיפוש

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
יש ארגון שנקרא אמון הציבור שעוזר בכאלה מקרים, אלו עו"ד בהתנדבות.
פעם קרה לי שקניתי משקפיים והתקלף הצבע ממש קצת זמן אח"כ ובאופטיקה לא היו מוכנים לשמוע כלום, אחרי מכתב מאמון הציבור הם התקשרו אלי והזמינו אותי לבחור משקף חדש.... הממשק נוח ואתה רואה מה מצב הפניה וכו' והכל חינם.
מצרף לינק https://www.emun.org/
 

גלידה

משתמש מקצוען
אני הגשתי כבר כמה פניות ועזרו לי מאד, מספיק מכתב מהם והעסק נבהל, למשל שלחתי אליהם פניה לפני חודש והייתי בטוחה שיקח הרבה זמן אבל תוך שבועיים כבר חזרו אלי מהחנות בבהלה (איקאה....)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ס'

קיג סֵעֲפִים שָׂנֵאתִי וְתוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי:קיד סִתְרִי וּמָגִנִּי אָתָּה לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קטו סוּרוּ מִמֶּנִּי מְרֵעִים וְאֶצְּרָה מִצְוֹת אֱלֹהָי:קטז סָמְכֵנִי כְאִמְרָתְךָ וְאֶחְיֶה וְאַל תְּבִישֵׁנִי מִשִּׂבְרִי:קיז סְעָדֵנִי וְאִוָּשֵׁעָה וְאֶשְׁעָה בְחֻקֶּיךָ תָמִיד:קיח סָלִיתָ כָּל שׁוֹגִים מֵחֻקֶּיךָ כִּי שֶׁקֶר תַּרְמִיתָם:קיט סִגִים הִשְׁבַּתָּ כָל רִשְׁעֵי אָרֶץ לָכֵן אָהַבְתִּי עֵדֹתֶיךָ:קכ סָמַר מִפַּחְדְּךָ בְשָׂרִי וּמִמִּשְׁפָּטֶיךָ יָרֵאתִי:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה