דרוש מידע הקרנות לנשים בחול המועד פסח תשפ"ג

מצב
הנושא נעול.

גברת חוקרת

משתמש פעיל
אולי זה המקום לשאול - לדעתכן יש מקום לסרטים חרדיים בז'אנר שהוא לא מתח/אקשן?
למה בעולם הכללי יש מגוון הרבה יותר רחב של סרטים, והקולנוע החרדי כל כך מצומצם? מה עם דרמה, קומדיה, מיוזיקלס (מחזות זמר), מדע בדיוני, פנטזיה?
אני אישית לא חובבת גדולה של סרטי אקשן, וכל המתח המוגזם הזה פשוט לא גורם לי להנות...
או שזה מה שהקהל מכיר, וזה מה שהוא מחפש לראות כשהוא בא לצפות בסרט (או הקרנה, איך שתקראו לזה...), ואם המפיקות לא יספקו לקהל צמא האקשן את מבוקשו הן יפסידו?
 
נערך לאחרונה ב:

בנני

משתמש מקצוען
אולי זה המקום לשאול - לדעתכן יש מקום לסרטים חרדיים בז'אנר שהוא לא מתח/אקשן?
למה בעולם הכללי יש מגוון הרבה יותר רחב של סרטים, והקולנוע החרדי כל כך מצומצם? מה עם דרמה, קומדיה, מיוזיקלס (מחזות זמר), מזע בדיוני, פנטזיה?
ברעיון הכללי את צודקת - יש יותר מתח בסרטים חרדיים
אבל כן יש מקום לכאלה שאינם...
עיין ערך עלה קטן (מן הסתם יש עוד - לא עולה לי לראש...)
מחזות זמר (פזמון חוזר וכו...)
קומדיה - טלי אברהמי ושות
מדע בדיוני אולי אין
אבל פנטזיה בסופו של יום קיים בכל סרט שמוקרן;)
-----
בימינו אחת שמפיקה סרט משיקולים כספיים שווה לה לעשות מותח
(בסופו של יום יותר מ50% מהצופות הם עד גיל 18 ובגיל הזה מדבר באופן גורף -מתח)
 

@זהביתוש הבני ברקית -הייתי מאוד שמחה לקבל אחוזים אז אם לא אכפת לך לדאוג לזה...:)

@מיט א פרישקייט! אין בעיה אפעיל את קשרי בעניין,
סתם... צוחקת... התחלתם לדבר אחרת על אדמה סדוקה נשמע שהוא ממש סרט יפה,
הם באמת מאד מכשרות עם רעיונות מטורפים ,אבל משום מה כל סרט יש להם מלא חורים בעלילה שרק אחרי צפיה הצופות עולות עליהם (זה מרגיש קצת סקיצה לא גמורה )
החורים זה דבר מעצבן, יש סרטים שנראה שכאילו אם לא הסתדר תוקעים משהו, כי אולי הצופות לא תשמנה לב, אבל תמיד יהיה מי שישים לב,
יצא לי בכמה סרטים לאחרונה לצאת עם שאלות ותהיות שמשהו פה ממש לא הגיוני....
 

סטיל יאנג

משתמש מקצוען
ברעיון הכללי את צודקת - יש יותר מתח בסרטים חרדיים
אבל כן יש מקום לכאלה שאינם...
עיין ערך עלה קטן (מן הסתם יש עוד - לא עולה לי לראש...)
מחזות זמר (פזמון חוזר וכו...)
קומדיה - טלי אברהמי ושות
מדע בדיוני אולי אין
אבל פנטזיה בסופו של יום קיים בכל סרט שמוקרן;)
-----
בימינו אחת שמפיקה סרט משיקולים כספיים שווה לה לעשות מותח
(בסופו של יום יותר מ50% מהצופות הם עד גיל 18 ובגיל הזה מדבר באופן גורף -מתח)
נכון, הנה טלי אברהמי עושה מגוון של סרטים..
נראה לי בינתיים היא היחידה (?)
תראו, סרט חייב דרמה שתגרום לדריכות כל הזמן, נו, כמה דרמה אפשר לייצר במסגרת חרדית- נשית (כל המדינות מנוהלות על ידן כולל איראן!!:rolleyes:)
חייב להיות אלמנט של מתח שישאיר אותנו באזורי התככים, השליטה, והיהדות!
 

Noa rom

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
ראיתי את סלנטו והיה ממש יפה!
רק שהגעתי 10 דקות בערך ,מאוחר ויש לי שאלה
בהתחלה ראו את קסטרו - קסטרו כאילו כבר מההתחלה ידעתם שיונה היא קסטרו?
 

רצוני לעשות רצונך

משתמש מקצוען
ראיתי את סלנטו והיה ממש יפה!
רק שהגעתי 10 דקות בערך מאוחר ויש לי שאלה
בהתחלה ראו את קסטרו - קסטרו כאילו כבר מההתחלה ידעתם שיונה היא קסטרו?
מה פתאום, זה היה הקטע.
ידעו שזאת היא רק כשאודט ידעה.
לא שמעת אז את הצרחות?;)
זה בעצם היה כל הקטע בסרט
שיונה שהיא כל הזמן כאילו דמות משנה שהיא ביחד עם אודט פתאום נהפכת לדמות ראשית.
והכי הזוי שהיא כאילו כל הזמן רק מחפשת איך למצוא את קסטרו ולהכניס אותה לכלא.
בכלל חשבו שקסטרו זה בן ולא הבינו איך יכניסו אותו לעלילה.
הפעם הראשונה שראו את קסטרו היה ברעידת אדמה
שאודט שמעה פתאום מישהו צועק לעזרה בעברית ורצה להוציא אותה מההריסות.
זה סתם היה בחורה לא מוכרת ובחרו לה שם כי היו חייבים לקרוא לה איכשהו
אז היא קראה לעצמה "יונה".
 

נועה הבר

משתמש חדש
גם אדמה סדוקה וגם סלנטו שניהם ממש יפים
באדמה סדוקה יש מתח וכזה
ובסלנטו יש שחקניות יפות.... ;)
אישית לא הייתי משלמת על שום הקרנה פשוט קיבלתי את שתיהם בחינם ועם חברות אז הלכתי.
 

רצוני לעשות רצונך

משתמש מקצוען
ובסלנטו יש שחקניות יפות.... ;)
נכון.
מה לעשות, כשרואים דמויות כל הזמן ככה בתקריב, חייבים שהן תהיינה יפות...
גם סלנטו היה מתח, יותר מדי לטעמי.
כאילו לא היה זמן צפיה רגוע, אלא כל הזמן קרו שם דברים.
אבל מאוד אהבתי אותו.
 
מה פתאום, זה היה הקטע.
ידעו שזאת היא רק כשאודט ידעה.
לא שמעת אז את הצרחות?;)
זה בעצם היה כל הקטע בסרט
שיונה שהיא כל הזמן כאילו דמות משנה שהיא ביחד עם אודט פתאום נהפכת לדמות ראשית.
והכי הזוי שהיא כאילו כל הזמן רק מחפשת איך למצוא את קסטרו ולהכניס אותה לכלא.
בכלל חשבו שקסטרו זה בן ולא הבינו איך יכניסו אותו לעלילה.
הפעם הראשונה שראו את קסטרו היה ברעידת אדמה
שאודט שמעה פתאום מישהו צועק לעזרה בעברית ורצה להוציא אותה מההריסות.
זה סתם היה בחורה לא מוכרת ובחרו לה שם כי היו חייבים לקרוא לה איכשהו
אז היא קראה לעצמה "יונה".
פעם ראשונה ראו אותה כשאלישבע רצה לחפש את המכונית והיא שואלת איפה ההמכונית ואז קסטרו הצביעה על הלימוזינה..
מה שלא ברור איך אחרי שאלשיבע ראתה את קסטרו תוך שניה קסטרו החליפה בגדים והיתה עם הסבתא למטה?
איך קלייר העוזרת לא הופללה, ולא נתפסה ע"י המשטרה הרי היא שתפה פעולה?
איך היא פתאום הפכה לממש טובה, ורואים אותה אחרי זה עם אודט ואלישבע... גם אם היא ברחה שלא יפלילו אותה עדיין לא תוך שניה נהיים בני אדם טובים?
 

נועה הבר

משתמש חדש
נכון.
מה לעשות, כשרואים דמויות כל הזמן ככה בתקריב, חייבים שהן תהיינה יפות...
גם סלנטו היה מתח, יותר מדי לטעמי.
כאילו לא היה זמן צפיה רגוע, אלא כל הזמן קרו שם דברים.
אבל מאוד אהבתי אותו.
לא היה לי מתח בסלנטו בכלל אבל אולי בגלל שהקרנות לא מי יודע מה מעניינות אותי
כן אישית נהנתי מהעלילה של אדמה סדוקה ומסלנטו מאד נהנתי מההפקה פחות מהסרט עצמו
 

רצוני לעשות רצונך

משתמש מקצוען
פעם ראשונה ראו אותה כשאלישבע רצה לחפש את המכונית והיא שואלת איפה ההמכונית ואז קסטרו הצביעה על הלימוזינה..
נכון
אלשיבע ראתה את קסטרו
זה לא היה ברור שהיא ראתה אותה,
כי ראו את זה רק בפלשבקים אח"כ.
 

קובית קרח

משתמש צעיר
פעם ראשונה ראו אותה כשאלישבע רצה לחפש את המכונית והיא שואלת איפה ההמכונית ואז קסטרו הצביעה על הלימוזינה..
מה שלא ברור איך אחרי שאלשיבע ראתה את קסטרו תוך שניה קסטרו החליפה בגדים והיתה עם הסבתא למטה?
איך קלייר העוזרת לא הופללה, ולא נתפסה ע"י המשטרה הרי היא שתפה פעולה?
איך היא פתאום הפכה לממש טובה, ורואים אותה אחרי זה עם אודט ואלישבע... גם אם היא ברחה שלא יפלילו אותה עדיין לא תוך שניה נהיים בני אדם טובים?
מה הסיפור המלא של הסרט?
 

רצוני לעשות רצונך

משתמש מקצוען
מה הסיפור המלא של הסרט?
קשה לכתוב...
ברעיון זה על משפחה שהיה בבעלותם מפעל קפה בקולומביה שהיה מנוהל ע"י מישהו בשם קסטרו ואחרי שהאבא נפטר האמא נוסעת לשם כדי למכור את המפעל, ואז היא נעלמת. והבת נוסעת לשם לראות מה קורה איתה. מה שמתברר, שנעשים שם במפעל כל מיני פשעים כמו עבדות ילדים ועוד דברים ומי שניהל את המפעל רצה להפליל את אלישבע שהיא בעלת המפעל. ואז יש רעידת אדמה והבת מוצאת בחורה יהודיה ששכחה את הזיכרון שלה מהפגיעה ברעידה והבחורה עוזרת לה לחפש את "קסטרו" שזה המנל בפועל של המפעל כדי להסגיר אותו למשטרה ולשחרר את האמא מהכלא. בסוף מתברר שבחורה היא בעצמה קסטרו ומישהי שם במפעל סחטה אותה שתחתום על כל מיני מסמכים של הפשעים שהיא עשתה בעצם על שמה. ואז הבחורה מאוד שבורה מזה שהיא בעצמה עשתה כאלה פשעים (היא עוד לא נזכרה בסחיטות, רק ידעה שהיא קסטרו), והיא מסגירה את עצמה למשטרה ובסוף משחררים את כולם מהכלא וטסים לישראל...
כמובן שכתבתי רק חלק, מה שיצא לי על המקלדת...
 

נועה הבר

משתמש חדש
זה נכון שראו את זה רק אחרי זה, אבל אז התחילו לי השאלות...
בקיצור איכשהו כאילו בסיפור הכל מסתדר...
ראיתי את סלנטו פעמיים!!!
ועדיין לא הצלחתי להבין הכל
והסוף מרגיש כאילו היא חייבת לסיים את הסרט ולסגור הכל, את הסוף לא מספיק אהבתי...
אבל באמת התסריט טוב וההפקה מטורפת!!
 
ראיתי את סלנטו פעמיים!!!
ועדיין לא הצלחתי להבין הכל
והסוף מרגיש כאילו היא חייבת לסיים את הסרט ולסגור הכל, את הסוף לא מספיק אהבתי...
אבל באמת התסריט טוב וההפקה מטורפת!!
יפה לך, בחינם.. פעמיים.. שווה!
את היית מהמוכרות כרטיסים?
 

נועה הבר

משתמש חדש
יפה!!! ;)
פעם ראשונה מכרתי ופעם שניה הפעלתי את הסרט וקיבלתי על זה כסף אז היה שווה ללכת פעמיים...
אדמה סדוקה מהמם!!!
 

CHAYA A

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
איזה סרט ניתן לצפות מהבית?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה