פולין סובלת בשנים האחרונות מבעיה של רעב. אחד מכל ארבעה ילדים סובל מתת־תזונה. כדי לתת מענה לבעיה, בחרו בצלב האדום הפולני לצאת בקמפיין, בעזרת מדיה יצירתית במיוחד - מפיות. מאות מסעדות בוורשה החליפו את המפיות שלהן במפיות חדשות, שעליהן מתנוססות פניהם של ילדים חמודים, רגילים למראה אך עם פה פעור. רעבים.
הרעיון פשוט: כל סועד שהשתמש במפית, והשאיר עליה פירורים, לא יכול היה להישאר אדיש לחיבור בין תמונת הילד הרעב, שאריות האוכל שעל המפית והמשפט "הפירורים האלה לא מספיקים". בנוסף למשפט, על המפית הופיעה בקשה לשלוח SMS תרומה למטרה החשובה. בכך התאפשר לכל סועד לקחת חלק בפתרון מצוקת הרעב, תוך כדי הישיבה במסעדה הקמפיין שעורר רעש רב בפולין מצביע על כיוון חשוב בהתפתחות עולם הפרסום. במקום לנסות להשפיע על צרכנים בעזרת פרסום קונבנציונלי, בוחרים יותר מפרסמים לייצר פרסום שמעביר את הצרכן חוויה ייחודית. כאשר הוא הופך לחלק מהפרסום ולא רק לנמען שלו, הוא מתחבר למסר דרך הבטן ולא דרך הראש. אך מי שמכיר את הפולנים ואת קמצנותם יודע שחבל על המפיונים
צפה בקובץ המצורף 138846
הרעיון פשוט: כל סועד שהשתמש במפית, והשאיר עליה פירורים, לא יכול היה להישאר אדיש לחיבור בין תמונת הילד הרעב, שאריות האוכל שעל המפית והמשפט "הפירורים האלה לא מספיקים". בנוסף למשפט, על המפית הופיעה בקשה לשלוח SMS תרומה למטרה החשובה. בכך התאפשר לכל סועד לקחת חלק בפתרון מצוקת הרעב, תוך כדי הישיבה במסעדה הקמפיין שעורר רעש רב בפולין מצביע על כיוון חשוב בהתפתחות עולם הפרסום. במקום לנסות להשפיע על צרכנים בעזרת פרסום קונבנציונלי, בוחרים יותר מפרסמים לייצר פרסום שמעביר את הצרכן חוויה ייחודית. כאשר הוא הופך לחלק מהפרסום ולא רק לנמען שלו, הוא מתחבר למסר דרך הבטן ולא דרך הראש. אך מי שמכיר את הפולנים ואת קמצנותם יודע שחבל על המפיונים
צפה בקובץ המצורף 138846