הציץ עליו בעל הבירה..

מעצב פנימיות

משתמש מקצוען
העת: מוצאי שבת אריכא של חג.
המקום: סופרמרקט בוטיק בבעלות וברשות מר סלים ג'ורג'.

-
טובורג אדום?
-
- בסדר, שישייה. אין בעיה? כמה?
-

'סליחה, יש לכם שישיה של חצי ליטר טובורג?' פנתה אברכית בקול מהוסה לזבן הלבוש מחלצות, כשאוזנה הדוקה לטלפון. 'מצטער גברתי, יש לנו רק את השלוש מאות שלושים מיל' השיב בחיוך סמיילי מושלם, ופנה לאגף העוגיות תוך כדי שהוא מותיר שובל אפטרשייב בריח מוכר וכואב.

- אין להם חצי ליטר. להביא לך שישייה קטנה?
-
- שאלתי אותו ואין.
-

בלית ברירה נכנסה שישיית ה'יאללה תביאי לא משנה' לעגלת הקניות המצומצמת. יקר מאד וצריך לחשב את הקניה לפי מועדי אספקה משוערים של סחורה חדשה.
הבירה לא בחשבון. היה סיכום ביניהם והוא עמד בו בגבורה. אם תחזור בידיים ריקות, תמיד יש בדרגסטור חס וחלילה.

'גברתי, לקחת לך את השקיות לאוטו?', 'לא תודה, אקח מונית מכאן'.


'בסוף', הוא לגם מהבקבוק הצונן והסיט אליה את מבטו ממכבי-הפועל, 'זה לא תלוי בשום דבר', הקצף המריר והאדום נתן לו עוד רגע 'לא יעזור כלום, תמיד נהיה אחד בשביל השניה, וגם אם צריך לכופף את האגו מכופפים. תראי אותי. את יודעת מה זה בשבילי החצי ליטר אחרי החג. כשזה זורם לגרון בווש.
יכולתי להגיד לך שאם לא מצאת אצל הערבוש אני יורד לרחוב. אבל התכופפתי. איך אני בשבילך'?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה