עזרה בוורד העתקה עם כל שינויי העריכה

בשעה טובה

משתמש רשום
יש לי מסמך שיש בו הערות של עורכים שונים. לאחר עבודה על חלק מהמסמך (לקבל חלק מהשינויים ולדחות את חלקם) רציתי לשחזר קטע במסמך כפי שהיה עם כל ההערות שהיו בו. לשם כך רציתי לעשות ההעתקה מהמסמך המקורי אך לצערי וורד מעתיק רק את הנוסחא הסופית ללא ההערות.
ברצוני לשאול האם יש אפשרות להעתיק קטע עם כל ההערות שבו
 

a Computer

טכנאי מחשבים
D I G I T A L
מה לגבי: לסגור את הקובץ, ליצור עותק, לשחזר את ההערות בעותק ומשם להעתיק למסמך המקור?
או שלא הבנתי בדיוק...
 

בשעה טובה

משתמש רשום
אני רוצה להעתיק קטע בקובץ עם הערות הסקירה שבו שההערות ישארו עם שם העורך שלהם
כשאני מעתיק הוא נותן רק את הנוסחא כפי שכתב העורך האחרון.
 

a Computer

טכנאי מחשבים
D I G I T A L
שינויי עריכה הם חלק מהקובץ, לא חלק מהטקסט. זה כביכול כמה שכבות של טקסט שמונחות אחת על גבי השניה.
אם בשאר השינויים אתה שבע רצון חוץ מהקטע הנ"ל, תוכל לעשות את ההיפך ממה שהצעתי קודם, להעתיק את כל הטקסט המאושר מקובץ אחד לקובץ בו משוחזר הקטע הנ"ל עם כל ההערות שבו, ואת כל שאר הטקסט תמחק ותחליף.
 

בשעה טובה

משתמש רשום
אתה צודק.

הבעיה היא שאני הכותב הראשוני של הקובץ. וקבלתי עליו הגהות מהמגיה. אני צריך להחזיר אותו למגיה עם ההערות והתיקונים שלי. הגהות שלו שאני לא מקבל אני חייב להשאיר אותם ולתת לו להגיב.
לאחר שקבלתי חלק מהשינויים ושמרתי את הקובץ. כעת ברצוני לחזור בי לגירסא שכתבתי בהתחלה, אבל אני מעוניין שהקטע הזה במסמך ישאר עם ההערה של המגיה. לכן אני רוצה לקחת מהקובץ שהתקבל ממנו ולהעתיק את הקטע עם ההערות וההגהות כפי שהיו במסמך שהתקבל מהמגיה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה