הסיור המודרך בירושלים

PNINIH

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
יש מישהו שהיה בסיור מטעם עיריית ירושלים (עיר העתיקה, משקפות תלת מימד ועוד)ויכול לומר לי איך היה?
תודה מראש לעונים
 

PNINIH

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
מקפיצה, דחוף לי לדעת...
 

קוקוריקו9

משתמש רשום
היינו אתמול בטיול למשקפות.
הטיול עצמו היה מהמם. הארגון ממש לא.
התאספנו בבוכרים ב3:30 והתברר שהם בחרו את הרחוב הצר ביותר על מנת להעלות את האנשים לאוטובוס. במקום להעלות בבר אילן, העלו ברח' דוד, רח' צר שחלק מהאוטובוסים התקשו להכנס אליו וכשהם הצליחו לעשות זאת הם פקקו עד יחזקאל. כשהאוטובוסים הגיעו הם העלו לפי א-ב דבר מובן בתנאים סבירים אך לא בתנאים שהיו שם. היה עדיף בהרבה להעלות מכל הבא ליד ורק לוודא שאכן נרשמו. במקום זאת היה אוטובוס א-ד ד-ו וכו'. מה שהוסיף לבלגן כי היו שכבר עלו והיו צריכים לרדת וכו'.
הגענו לשער ציון ושם התברר שהמדריכים הוזמנו לשעה 17:00. דהיינו שכבר מראש הם תכננו שעה וחצי מרגע היציאה עד תחילת הטיול בפועל! דרך שאמורה לקחת רבע שעה...
היה עדיף בהרבה שכל אוטובוס שמגיע יוצא מיד עם מדריך או שנים.
בסיום הארוע, שאגב כשכתוב במודעה שהטיול כ3 שעות כוונתם לטיול נטו ללא זמן נסיעות. לי אישית היתה פגישה מתוכננת ב7:30 כי לתומי חשבתי שכוונתם שלש שעות עד 18:30 ונאלצתי לבטלה ברגע האחרון, בכל אופן, המדריך ידע שהוא צריך לקחת אותנו לשער האשפות בשעה 20:00 ואכן היינו שם. אבל האוטובוסים הוזמנו ל20:15 (לטענת הנהגים).
זה לא משנה הרבה כי בפועל הם הגיעו קרוב לשעה 21:00 (האחראית טענה שהיו פקקים אך לא נראה לי שזה תאם למציאות בשטח).
גם כאן החליט המארגנים שהאוטובוסים יצאו לפי סדר הא-ב. הסברנו להם שאין בזה שום הגיון אלא קבוצה שהגיע ראשונה תצא ראשונה, אך הם אמרו שבאוטובוס צריכים לעשות ספירת מלאי. שאלתי אותה מה יעשו אם חסר מישהו, האם יחכו לו? ואולי בכלל הוא נסע בקו 1/3 כפי שהבנתי שהיו רבים שהתיאשו ועשו?).
בסוף הם נכנעו לדרישות הקהל והסכימו שיעלו בשיטת כל דאלים גבר.
תכלס, הארגון ממש לא טוב, אבל הטיול עצמו היה מדהים! (ויאמר לשבחם שכלל אפילו ספר/י תהילים או סידור לכל משפחה)
 

PNINIH

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
תודה רבה על הפירוט
אפשר גם תינוקים ועגלות? יש לנו כרטיסים למחר ואני רוצה לדעת איך להתארגן
 

קוקוריקו9

משתמש רשום
במודעה כתוב שלא.
היו כמה עם עגלות. מאוד לא מומלץ היות ויש הרבה מדרגות/עליות וכדו' כך שגם מאד לא נח וגם מעכב את שאר הקבוצה.
אצלנו המדריך לפעמים פשוט לא חיכה לה והתחיל את ההסברים בלעדיה. חוץ מיזה כל הזמן היו צריכים לעזור לה כי לא נעים לראות אותה מעלה לבד.
היו גם כאלו שבכוונה לא עזרו לה כי בעיה שלה שהיא הביאה עגלה כשהיה כתוב במפורש שלא להביא...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  2  פעמים

לוח מודעות

למעלה