בהמשך לשיתוף הקודם בפורום זה וההתלבטות באיזה סגנון פרומו לבחור, אני רוצה לשתף אתכן בתוצר.
את הפרומו החדש הכנתי כתרגיל לשיעור של נועה הבר בקורס בסיעור מוחות.
אמנם היא רצתה שנכין פרומו לתכניות טלויזיה, אבל החלטתי לקחת את זה לכיוון מעשי.
אני מפרטת למי שלא השתתפה את שלבי התרגיל שהיא דרשה:
ועכשיו - שלבי העבודה שלי:
"הפכתן את המצגת למשו אכיל לסמינרים... לגמרי ..."
מקווה שתרמתי ולא הארכתי מידי...
את הפרומו החדש הכנתי כתרגיל לשיעור של נועה הבר בקורס בסיעור מוחות.
אמנם היא רצתה שנכין פרומו לתכניות טלויזיה, אבל החלטתי לקחת את זה לכיוון מעשי.
אני מפרטת למי שלא השתתפה את שלבי התרגיל שהיא דרשה:
- מוד בורד של השראה ויזואלית (תמונות, פלטת צבעים, טיפוגרפיה)
- קונספט גרפי המשלב טיפוגרפיה.
- עיצוב פריימים גרפיים (עדיין ללא תזוזה)
- תכנון אנימטיבי - להראות את תכנון ההנפשה שלנו בפריים פתוח ופריים סוגר לאחר ההנפשה.
ועכשיו - שלבי העבודה שלי:
- את התוכן כתבתי בהתאם להשראות שבהם היא שיתפה אותנו: משפטים פשוטים, קצב מהיר, ללא תחכום מיותר או מסרים כבדים.
- הנחתי את המשפטים בהתאם לקצב ללא כל עיצוב - (בדיוק כפי שהיא מקבלת את הפרומו לעבודה).
- את ההשראה הויזואלית והקונספט הגרפי לקחתי ממודעת הפרסום החדשה של המצגת:
המודעה מורכבת מרקע ירוק כהה עם טקסטורה של אדמה - המצגת משלבת אלגוריה מעולם הצומח.
מבוך שעשוי מצמחיה - מסמל את התהייה שמלווה את מסע ההתבגרות.
טיפוגרפיה בגוון כתום - הגוון הזוהר מהרקע הכהה מסמל את גרעין האישיות הייחודי של כל אחת. - התכנון האנימטיבי לא ממש תואם את הכוונה שלה בקורס. היא רצתה שנעצב פריים מאלנטים גרפיים (שילוב של תמונות / אלמנטים מצוירים שונים) וננפיש אותם. אני הלכתי על סגנון פריימים יותר נקי, שמשלב מעט קליפים של צמחיה ותאורה בתנועה, ופחות אלמנטים. היו לי השיקולים שלי: שמרתי על גבולות הזמן ששווה לי להשקיע בתוצר והתאמתי את עצמי למה שקהל היעד שלי רוצה לראות.
- את הדיסוננס בין הסגנון הכבד הפוטושופי לבין האנימציה הוקטורית, ניסיתי לאזן בשלב העריכה עם מעט תאורה ושינוי גוון לקטעי האנימציה המופיעים בפרומו.
"הפכתן את המצגת למשו אכיל לסמינרים... לגמרי ..."
מקווה שתרמתי ולא הארכתי מידי...
קבצים מצורפים
נערך לאחרונה ב: