המיתוג האמיץ הוכיח את עצמו, הפקת לקחים:)

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
כן,
מדברים עליו הרבה
על הפרסום הנכון הישיר והפשוט והאמיתי..

כל עוד זה דיבורים,
ונבירה בעובדות על קוקה קולה בנבכי ההיסטוריה
[הידעת? המשקה בתחילה נחשב לסירופ שמקל על כאבי הבטן-
יאמרו לך ראשוני הקופירייטרים]
ינידו הממתגים עצמם לדעת- נו נו,
זה שקוקה קולה טעים, לא אומר ש'טעם החיים' זה מיתוג מוצלח...

השבוע נגמרו התירוצים.

כל אלו שלא אזרו אומץ-
להפוך את מפעל חייהם- לסיפור חייהם,
הוכיחו כי כשלו שוב.
מעדיפים הם את הגירסה הישנה של החיים, זו
שמטפחת את העבודה,
ומעדיפה לחשב תהליכי שינוי/שיווק/ומיתוג
כמודל לחישוב סיכונים...
לא רחוק מדי, ובתכל'ס לא רחוק בכלל
לגזום עץ כדי לצוד כמה עוברי אורח,
אך בשום פנים ואופן לא לעקור נטוע.

אכן דיסקסו את זה כבר רבים,
ואפי' אשכול נתונים נפתח על זה.
אבל את המנצח האמיתי -אף אחד לא הזכיר.

מדובר כמובן על סודהסטרים,
זאת שהפכה 6 מליון ל-10,000,000,000 תוך עשור.
בזכות המהלך האסטרטגי שלהם,
שבו הפסיקו למכור מכשירי גזוז-
והתחילו לשמור על העולם 'הירוק' שלנו.
ביום שבו הם נהיו 'הטובים' וקוקה קולה ופפסי 'הרעים'.
בסוף: הפרסום ניצח.

הסוס הזקן-הפרסום האמיתי.
שבו בידול ורכישת תכונה של המוצר,
עד ליצירת ערך המשוייך אליך.
זה קשה? בוודאי, אבל זה האתגר.

אז לכל אלו שממשיכים למכור שולחן וכיסאות סלוניים,
ולא מעזים למכור 'שולחן שבת עם כל הנכדים'
תבינו- ההפסד בסופו של יום,הוא, של הנכדים שלכם....
 

קופי 100

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
כן,
מדברים עליו הרבה
על הפרסום הנכון הישיר והפשוט והאמיתי..

כל עוד זה דיבורים,
ונבירה בעובדות על קוקה קולה בנבכי ההיסטוריה
[הידעת? המשקה בתחילה נחשב לסירופ שמקל על כאבי הבטן-
יאמרו לך ראשוני הקופירייטרים]
ינידו הממתגים עצמם לדעת- נו נו,
זה שקוקה קולה טעים, לא אומר ש'טעם החיים' זה מיתוג מוצלח...

השבוע נגמרו התירוצים.

כל אלו שלא אזרו אומץ-
להפוך את מפעל חייהם- לסיפור חייהם,
הוכיחו כי כשלו שוב.
מעדיפים הם את הגירסה הישנה של החיים, זו
שמטפחת את העבודה,
ומעדיפה לחשב תהליכי שינוי/שיווק/ומיתוג
כמודל לחישוב סיכונים...
לא רחוק מדי, ובתכל'ס לא רחוק בכלל
לגזום עץ כדי לצוד כמה עוברי אורח,
אך בשום פנים ואופן לא לעקור נטוע.

אכן דיסקסו את זה כבר רבים,
ואפי' אשכול נתונים נפתח על זה.
אבל את המנצח האמיתי -אף אחד לא הזכיר.

מדובר כמובן על סודהסטרים,
זאת שהפכה 6 מליון ל-10,000,000,000 תוך עשור.
בזכות המהלך האסטרטגי שלהם,
שבו הפסיקו למכור מכשירי גזוז-
והתחילו לשמור על העולם 'הירוק' שלנו.
ביום שבו הם נהיו 'הטובים' וקוקה קולה ופפסי 'הרעים'.
בסוף: הפרסום ניצח.

הסוס הזקן-הפרסום האמיתי.
שבו בידול ורכישת תכונה של המוצר,
עד ליצירת ערך המשוייך אליך.
זה קשה? בוודאי, אבל זה האתגר.

אז לכל אלו שממשיכים למכור שולחן וכיסאות סלוניים,
ולא מעזים למכור 'שולחן שבת עם כל הנכדים'
תבינו- ההפסד בסופו של יום,הוא, של הנכדים שלכם....
נהדר!!
 

ספציפי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
התחלת לגלות קצת - כל מילה מליון שקל
אבל... אולי... אני מתחנן בשם עוד כמה ניקים...... אולי תגלה עוד קצת? אולי תיתן כמה טיפים ודרכים איך לעשות את זה נכון? כמה כללים איך לבנות איזה סיפור חיים ומטרה כמו בריאות או ירוק וכדו' לפרוייקטים שלי?
ואתן לך שאלת דוגמה [שיהיה לך איך להתחיל את התשובה שלך]
אני למשל עוסק כעת בקמפיין לקופת הכנסת כלה ואני שולח אנשים שיעלו לכתובות מסוימות לאסוף תרומות עוד כמה אנשים יושבים במשרדי הקופה ומתרימים את הציבור ע"י טלפונים ומיילים.
איזה סיפור אני עושה? שאנחנו ירוקים ומצילים אתכם ע"י שאנו לוקחים ממכם את המטבעות והשטרות שמזהמים את האויר בביתכם?!
שאנחנו דואגים לבריאות שלכם ולכן אנחנו לוקחים ממכם את הכסף המסוכן שמקצר את חייכם?!
אולי ר' @& דודי אברהם יתן לנו איזהו כיוון????
יעמוד יעמוד יעמוד ר' @& דודי אברהם מכובד לתרום את תרומתו הנכבדה בחכמה ובתבונה לי ולכל הניקים מבקשי ידע ועצה..
[אגב.. אני מבקש ממך את התרומה הזו רק בגלל הבריאות שלך כי הרי לא בריא שהתוכן שרכשת ע"י לימודים/מחקרים/נסיון יישאר בבטנך ולא ייכתב עלי אשכול בהיכלי פרוג;);):p:p:):)]
ר' @& דודי אברהם ! אנו מחכים לך......................................
 

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
התחלת לגלות קצת - כל מילה מליון שקל
אבל... אולי... אני מתחנן בשם עוד כמה ניקים...... אולי תגלה עוד קצת? אולי תיתן כמה טיפים ודרכים איך לעשות את זה נכון? כמה כללים איך לבנות איזה סיפור חיים ומטרה כמו בריאות או ירוק וכדו' לפרוייקטים שלי?
ואתן לך שאלת דוגמה [שיהיה לך איך להתחיל את התשובה שלך]
אני למשל עוסק כעת בקמפיין לקופת הכנסת כלה ואני שולח אנשים שיעלו לכתובות מסוימות לאסוף תרומות עוד כמה אנשים יושבים במשרדי הקופה ומתרימים את הציבור ע"י טלפונים ומיילים.
איזה סיפור אני עושה? שאנחנו ירוקים ומצילים אתכם ע"י שאנו לוקחים ממכם את המטבעות והשטרות שמזהמים את האויר בביתכם?!
שאנחנו דואגים לבריאות שלכם ולכן אנחנו לוקחים ממכם את הכסף המסוכן שמקצר את חייכם?!
אולי ר' @& דודי אברהם יתן לנו איזהו כיוון????
יעמוד יעמוד יעמוד ר' @& דודי אברהם מכובד לתרום את תרומתו הנכבדה בחכמה ובתבונה לי ולכל הניקים מבקשי ידע ועצה..
[אגב.. אני מבקש ממך את התרומה הזו רק בגלל הבריאות שלך כי הרי לא בריא שהתוכן שרכשת ע"י לימודים/מחקרים/נסיון יישאר בבטנך ולא ייכתב עלי אשכול בהיכלי פרוג;);):p:p:):)]
ר' @& דודי אברהם ! אנו מחכים לך......................................

בהתרמות זה מלאכת מחשבת,
כמו הבידול בישועה, בתרומה, או אפי' בצרה.

ולגוף התגובה,
כמובן שלא כל פרסום-
יכול להיות מיתוג.

היכולת למתג צרה של יחיד כנטל של רבים
מצריך משאבים רבים או גימיקים ויראליים מוצלחים.

מיתוג נועד בראש ובראשונה ליצור ערך מזוהה לחברה/מוצר אותו הוא מקדם ( יש שיאמרו 'זכירות'),
ובשל כך מיתוג מוצלח זה ה-wow המקורי עליו אפשר לחלום.

אפשר לשים לב לזה במודעות המוצלחות
שהם נמצאות בעיקר בתחרויות,
מכיוון שהמודעות יותר תדמיתיות -
ולא מתמודדות עם המכירתיות שנדרשים לפרסם בשוק הפרסום האמיתי.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה