י
יהודית רשי
אורח
אני על האסטרטגיה והקופי.
אשמח להארות מחכימות ומשדרגות---
בוודאי שיש פער בין הנ"ל...לחודש היכרות בחופש, הייתי מדגישה טיפה יותר. זה לא מורגש מספיק.
כלומר,
הכיף לחופש (שמועבר פה יופי באווירה) מתבסס כרגע רק על כך שמדובר בגיליונות חופש ועל ההגרלה.
זה שחודש הניסיון הוא בחופש, דורש חישוב של הצרכנים, אני למשל לא התעמקתי עד כדי כך ולא חישבתי בכלל.
חושבת שיש גם פער בין חודש ניסיון שמגיע לכולם, לבין ההגרלה שרק כמה משפחות (כמה באמת?) זוכות. אבל לא חייבים להתייחס אליו.
לגבי מיקומים של המלבנים ועובי החיצים - קטונתי. המעצבת אמורה לדעת יותר ממני
הי לאה,
המודעה מתכוונת להעביר מסר של: כיף לחופש!
איך?
כמה פשוט:
גליונות חופש מושלמים של זרקור
+ טיול ג'יפים שווה.
ההשקעה? בקטנה (:
האסטרטגיה שלנו הייתה דווקא לא להתמקד בעיתון עצמו.
מטרת המודעה היא שהלקוח יירשם לחודש היכרות. זה הכל.
יש לנו מוצר מצוין ביד, ברוך ה', ואחרי שהלקוחות נחשפים אליו -
העבודה של הסגירה הרבה יותר קלה.
אני חשבתי שהחיצים שמובילים לפירוט צריכים להיות יותר מודגשים,
וה'מלבנים' שאליהם הם מובילים בשני צדדים מנוגדים.
אחד למעלה ואחד למטה.
הגרפיקאית חשבה שזה לא נכון.
מה דעתכם?
הגרפיקאית בחרה, וזרמתי איתה.נחמד מאוד, סתם שאלה: למה בחרת בפונט הזה? מה הוא מביע?
תודה ענקית!!סליחה אבל לא הבנתי את המודעה
בשניה הראשונה הייתי בטוח שמדובר בקייטנה שניה אחר כך מתנת הצטרפות לזרקור אחר קריאה מעמיקה התברר לי שמדובר בהגרלה בשלב הזה דפדפתי הלאה בזעם
ועכשיו ברצינות אם אתם באים להדגיש את החוויה שבעיתון תתמקדו בזה ותכתבו למטה משהו בסגנון ועכשיו למצטרפים הגרלה וכו'
תודה ענקית!!
חשוב לי מאד לקבל גם את התגובות השליליות,
אחרת לא נתקדם לעולם...
ולעצם העניין:
למה זה 'הגרלה'?
הרי ההצטרפות היא באמת במחיר מצחיק וללא התחייבות.
15 ש"ח לארבעה גליונות חופש שווים.
אני לא שואלת כהתנגדות, אלא כדי למקד את נקודת הבעיה בעיניך.
האם דרוש לטעמך פחות שווין בין ה'גם' וה'גם?
כלומר:
קודם כל - 15 ש"ח לארבעה גליונות מופלאים.
ועל הדרך, גם הגרלה שווה.
כן?
כמו כל הגרלה שאף אחד לא באמת תורם על 120 שניות של הצלת חיים ע"י מתנדב איחוד הצלה..אני קצת ארחיב מקווה שאני לא מטריח
קחי לדוגמא מבצעי מנויים של יתד נאמן למי הם פונים הרי ברור שלא לסוג שלא מעניין אותם חדשות, אותם שום מבצע לא ישכנע
הם פונים לחברה שבשני קוראים מרכז העניינים בשלישי יתד ברביעי השבוע בשבת מהשכנים ומקנחים בקווי נייעס העיקרון ברור אותם משכנעים בוא תקבל חדשות בצורה מסודרת בבוקר ומדרבנים אם מבצעים והגרלות
זרקור מי שצורך אותו זה ילדים מי שקונה זה ההורים קודם כל צריך לשכנע אותנו ההורים שזה מעניין את הילדים
אתם לא יתד נאמן שפונים לציבור שיודע שעיתון מספק את צרכיו, אתם נמצאים בשלב שאתם צריכים לשכנע שזרקור מעניין לפחות כמו קומיקס סבא, טיול ג'יפים יכול רק לדרבן אבל קודם כל צריך לרצות, הגרלה זה כבר עלול לעצבן כאילו קודם כל מי אתם שתקנו אותי בהגרלה על איזה טיול ג'יפים,
במודעה דחפתם קצת מהחוויה של העיתון אבל הדגשתם את המתנה וזה יצר בלגן גדול ובעיקר הזיק למטרה שהיא שכנוע בחוויה של העיתון
אם הבנתי נכון את כוונתך תמהני עליךכמו כל הגרלה שאף אחד לא באמת תורם על 120 שניות של הצלת חיים ע"י מתנדב איחוד הצלה..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: