למי שלא מכיר, יש איגוד של ישיבות בין הזמנים שקוראים לו "זכנו"
הם בעצם עושים סוג של מכירה סינית ארצי, כשההכנסות הולכות לישיבות בין הזמנים.
הרעיון שלהם הוא - מכירה סינית אחת וקטלוג אחד, אבל כל אחד תורם ישירות לבית המדרש השכונתי שלו.
אחרי עשר שנים ש'זכנו' על הכביש, זכיתי השנה לעצב להם את הקטלוג ואת הקמפיין, כמו בכל דבר מהסוג הזה, היו כמה לילות לבנים וכמה שערות לבנות, רק אחרי שירד לדפוס סופי סופי, היה אפשר להתמתח, ללכת לישון ורק אז לשתף פה בפורום האלופים/ות...
משתף כאן את הקטלוג
ולמי שזה לא נפתח, יש כאן דוגמיות
הקטלוג מחולק בתוך מעטפה ממותגת עם פרטי התורם והשכונה שלו
ולהלן הקמפיין
השפה עיצובית בנויה על העיצוב של הקטלוג, הפונט - רידינג החדש של פונטביט בשילוב אלמוני צר
את הניקוד בכותרות, הקטנתי בצורה משמעותית, בשביל לא לפגום באסתטיקה הטיפוגרפית
הויז'ואל בנוי - תמונה ברורה בודדת על גבי רקע עמוס ועמום. כמובן צבעים שמנצחים כל קמפיין, כחול תורני וצהוב זועק...
את המסרים בנינו בהתאם לתקופה, מתיחות ביטחונית, הסתלקות ר' חיים זללה"ה, הצורך בשמירה של התורה
תודה לכם שהייתם איתי
אל תשכחו לתרום להם... ואם אין עליכם מזומן, לפחות תלייקו לי...
הם בעצם עושים סוג של מכירה סינית ארצי, כשההכנסות הולכות לישיבות בין הזמנים.
הרעיון שלהם הוא - מכירה סינית אחת וקטלוג אחד, אבל כל אחד תורם ישירות לבית המדרש השכונתי שלו.
אחרי עשר שנים ש'זכנו' על הכביש, זכיתי השנה לעצב להם את הקטלוג ואת הקמפיין, כמו בכל דבר מהסוג הזה, היו כמה לילות לבנים וכמה שערות לבנות, רק אחרי שירד לדפוס סופי סופי, היה אפשר להתמתח, ללכת לישון ורק אז לשתף פה בפורום האלופים/ות...
משתף כאן את הקטלוג
ולמי שזה לא נפתח, יש כאן דוגמיות
הקטלוג מחולק בתוך מעטפה ממותגת עם פרטי התורם והשכונה שלו
ולהלן הקמפיין
השפה עיצובית בנויה על העיצוב של הקטלוג, הפונט - רידינג החדש של פונטביט בשילוב אלמוני צר
את הניקוד בכותרות, הקטנתי בצורה משמעותית, בשביל לא לפגום באסתטיקה הטיפוגרפית
הויז'ואל בנוי - תמונה ברורה בודדת על גבי רקע עמוס ועמום. כמובן צבעים שמנצחים כל קמפיין, כחול תורני וצהוב זועק...
את המסרים בנינו בהתאם לתקופה, מתיחות ביטחונית, הסתלקות ר' חיים זללה"ה, הצורך בשמירה של התורה
תודה לכם שהייתם איתי
אל תשכחו לתרום להם... ואם אין עליכם מזומן, לפחות תלייקו לי...
נערך לאחרונה ב: