הכנת תיק לביקורת, האם זה אחד מתפקידיה של מנהלת חשבונות (לא של יועץ מס/ רו"ח?)
אני מנהלת חשבונות מתחילה (פחות משנה של ניסיון..) וביקשו ממני במסגרת העבודה להכין תיק לביקורת (כמובן בלי מינימום הסבר מה בדיוק צריך לעשות ומה זה אומר...
אשמח אם מישהי תוכל לתת לי רקע מקיף, מה פחות או יותר צריך לעשות, והאם זה כלול בתפקידה של מנהלת החשבונות.
תודה מראש!
אני מנהלת חשבונות מתחילה (פחות משנה של ניסיון..) וביקשו ממני במסגרת העבודה להכין תיק לביקורת (כמובן בלי מינימום הסבר מה בדיוק צריך לעשות ומה זה אומר...
אשמח אם מישהי תוכל לתת לי רקע מקיף, מה פחות או יותר צריך לעשות, והאם זה כלול בתפקידה של מנהלת החשבונות.
תודה מראש!