UI הכנת קבצי וידאו עם ריאקט

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מהיום אפשר ליצור קטעי וידאו עם ריאקט. לכל אחד זה אומר משהו אחר, אבל בעיקרון זה אומר שכל האססטס שיש לנו באתר יכולים גם להיות, ממש כמות שהם בפורמט וובי, הסרטונים והאנימציות והפתיחים של האתר כולו. זה מאוד מרגש שגם הדבר הזה שהיה נחלת המעצבים והאינמטורים בבד נכבש על ידי המתכנתים.


מאמר נחמד שכתבתי על האפשרות להכין קבצי וידאו עם react. זה אומר שאפשר להשתמש בזה בשביל להכין אנימציות וכל מה שאנחנו מכירים ולהוציא את זה כוידאו, ובעצם להיות אנימטור ולהרחיב את סט הכלים שנמצא אצלנו בארגז
https://rundevgroup.wordpress.com/2021/02/14/remotion-ליצור-וידאו-עם-ריאקט/
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה