שיתוף הי, אכפת לך לענות על שאלה?!

  • פותח הנושא A.Y
  • פורסם בתאריך

A.Y

משתמש חדש
הי, צהריים טובים,

אני רוצה להגיע למסקנה כלשהי בעולם הלקוחות שצריכים גרפיקה
כדי לתת לכך מענה.

אז אני רוצה לעשות סקר קטן אצל גרפיקא/יות/ עורכות וידאו:
ולכן, יש לי שאלה אחת, ואפשר לענות כל תשובה!!!

מה לדעתך לקוח צריך לדעת [או כדאי מאוד שידע],
לפני שהוא מתקשר לגרפיקא/ית/ עורכת וידאו
ע"מ שהתקשורת בינכם בעינייני העבודה תהיה טובה כבר מהטלפון הראשון??


[שהוא יבין אותך כשאת/ה מספר/ת לו באיזה שלב את/ה נמצא/ת,
שתוכל/י לדבר חופשי בשפה הגרפית וכו'...
אפשר לענות מניסיון ואפשר לדמיין..]

השאלה מופנית לכל סוגי העבודות: מיתוג, עימוד, עיצוב, הדפסה, פרסום וכו'... [או מולטימדיה]

[הסבר נוסף לשאלה:
אם לקוח מתקשר ואומר לי: "אני צריך גריד לספר עלילה"- זה לקוח שמבין עניין.
אבל בשביל שכל הלקוחות שצריכים עימוד ספר יהיו כאלו שמבינים עניין, הם צריכים לדעת מזה גריד....
מה את היית מלמד/ת את הלקוח שלך, לפני שהוא מתקשר אלייך???]

מה אומר/ת?
יש לך כמה דקות לענות לי??

מחכה לכל תגובה.
ובעיקר תגובה שלך!!!
 
נערך לאחרונה ב:

"פרוגית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני חושבת שכדי שלקוח ייתן לך לדבר חופשי במונחים מקצועיים (גם כאלו שהוא פחות מבין) את צריכה לשדר לו בפרסומת שאת מקצוענית ושאפשר לסמוך עלייך. וכמובן שבשיחות עצמן צריך להשתמש בטכניקות שונות מעולם המכירות.
 

A.Y

משתמש חדש
הי, תודה רבה על התגובה!!!!!!!!!!

אבל אני שואלת כי אני רוצה לפרסם סדרה של -65 מאמרים [קצרים-10 שורות]
ושם להסביר ללקוח דברים שכדאי לו לדעת לפני שהוא פונה לגרפיקאית
המאמר לא נועד כדי לעזור לנו בתור גרפיקאים
הוא מיועד ללקוח, לעזור לו. לכוון אותו, למקד אותו, בשביל למנוע ממנו עוגמת נפש מתישו
כל המטרה של המאמרים
זה בשביל שורת מכירה בסוף-
כמו- אני גרפיקאית, אם אתם צריכים שירותי גרפיקה, אני פה בשבילכם. ואז הלוגו שלי.


הוא רואה שיש לי ידע, ואני יודעת מה אני עושה/ רוצה מעצמי.

לכן אני מחפשת מושגים חסרים אצל הלקוח, כדי למלא לו את זה.
אם נניח אני אפרסם מאמר בעיצוב על גלגל הצבעים של איטן, זה יעניין רק גרפיקאים
ולא את הלקוחות שלהם!!!!

לכן אני מחפשת לכתוב משהו שנוגע להם, שיעניין אותם לקרא- ואז להגיע ל'לוגו' שלי...
סוג של דריסת רגל בעולם הענק הזה.
 

ציפס קידס

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הי, תודה רבה על התגובה!!!!!!!!!!

אבל אני שואלת כי אני רוצה לפרסם סדרה של -65 מאמרים [קצרים-10 שורות]
ושם להסביר ללקוח דברים שכדאי לו לדעת לפני שהוא פונה לגרפיקאית
המאמר לא נועד כדי לעזור לנו בתור גרפיקאים
הוא מיועד ללקוח, לעזור לו. לכוון אותו, למקד אותו, בשביל למנוע ממנו עוגמת נפש מתישו
כל המטרה של המאמרים
זה בשביל שורת מכירה בסוף-
כמו- אני גרפיקאית, אם אתם צריכים שירותי גרפיקה, אני פה בשבילכם. ואז הלוגו שלי.


הוא רואה שיש לי ידע, ואני יודעת מה אני עושה/ רוצה מעצמי.

לכן אני מחפשת מושגים חסרים אצל הלקוח, כדי למלא לו את זה.
אם נניח אני אפרסם מאמר בעיצוב על גלגל הצבעים של איטן, זה יעניין רק גרפיקאים
ולא את הלקוחות שלהם!!!!

לכן אני מחפשת לכתוב משהו שנוגע להם, שיעניין אותם לקרא- ואז להגיע ל'לוגו' שלי...
סוג של דריסת רגל בעולם הענק הזה.
את בפורום פרסום
אז אני אענה לך על מושגים בשיווק ומכירות שכדאי ללקוח לדעת לפני שהוא סוגר עם קופירייטר/ית:
לידים
סגירות
יחס המרה
יחס סגירה
משפך שיווקי
החזר השקעה (ROI)
שמש שיווקית
קליקים
הנעה לפעולה
USP (בידול)
ערכים
חזון
אסטרטגיה
טקטיקה
מוצר חדירה
דף מכירה
דף חליבה
עגלת קניות
עמוד סליקה
ניוזלטר
מערכת דוור
קידום ממומן
קידום אורגני
סטטוסים בוואצאפ
פוסטים בפייסבוק
אימייל מרקטינג
VSL (סרטון מכירה)
דף נחיתה
 

קראנץ'

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אם את רוצה תפני אלי באישי אשתדל לעזור לך.
 

גרפיקה יהלום

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זה בשביל שורת מכירה בסוף-
כמו- אני גרפיקאית, אם אתם צריכים שירותי גרפיקה, אני פה בשבילכם. ואז הלוגו שלי.


הוא רואה שיש לי ידע, ואני יודעת מה אני עושה/ רוצה מעצמי.
רעיון חזק! אהבתי!
תצליחי!
בתור גרפיקאית הייתי רוצה שהלקוח ידע מה החשיבות של מיתוג טוב,
וגם- מה דורש עיצוב לוגו (יש לקוחות שאת צריכה להסביר להם ברחל בתך הקטנה שעיצוב לוגו לא נעשה תוך יום, ואת מביאה כמה סקיצות לבחירה, ועל התהליך של הליטושים והכל, צריך ממש להסביר ולפרט את כל זה ללקוח.
אם יפנה אלי כשהוא מודע כבר לכל התהליך של עיצוב לוגו - זה יהיה הרבה יותר טוב:)
 

A.Y

משתמש חדש
הי, תודה רבה לכל מי שענה
ולציפס קידס- התשובה שלך הדהימה אותי
כי שלחתי גם שאלות לחברות
הייתי באמת צריכה תשובה לענייין
אבל כולם הסבירו לי למה לא כדאי לי להסביר ללקוח
"כי זה תפקיד של גרפיקאית" "הוא לא אמור להבין" "לא מסבירים" וכו'
באמת חיפשתי תשובה כמו שלך...!!!

וגם תודה לגרפיקה יהלום! עזר לי מאוד התשובה

ולקרנץ'- אני חדשה, עוד לא מנויה, איןן לי דרך לפנות באישי, למרות שממש רוצה לשמוע את דעתך בענין
אולי אפשר להשאיר לי מייל? או מספר טלפון? אני באמת אנצל את ההזדמנות!!

ממש תודה לכם, וכמובן אם יש עוד תשובות- תמיד יתקבל בברכה!!!!!
 
לדעתי השורש של כל הבעיות שיש בתקשורת בין מעצב/גרפיקאי ללקוח נעוץ בזה שהלקוח לא מבין בנושא.
ולכן הלקוח בא עם כל מיני דרישות לא הגיוניות.
ולכן השקעה בהסברה ללקוח אמורה בהחלט לטפל בבעיה הנ"ל (מלבד רווחים צדדיים כמו פרסום ושיווק וכו')
 

חגית קרמר

בניית אתרים ברמה בינלאומית
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
לקוח שפונה לקבל שירות מדבר על הצורך שלו,
אני ממקדת את שיחת המכירה בלתת פתרון מותאם ללקוח.
אם מעניין אותו מעבר, אפשר גם להוסיף הסברים.

אבל לא רואה צורך שהלקוח יבין מראש מה זה דומיין, אחסון, שרת וכדומה,
מסבירים את הכל ב3 דקות במילים פשוטות.
כי תכלס, את הלקוח מעניין דבר אחד: לקבל תמורה הולמת להשקעה שלו.
(כל זה בעניין שיחת מכירה וסגירת עסקה)

אבל,
זה לא סותר את הרעיון השיווקי לעיל, להסביר ללקוח מראש.
זה פשוט מסנן את הלקוחות לקהל יעד ספיציפי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה