חלב מוקצף
משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
•
מה הייתם עושים לו הייתם רוצים להירשם למכון כושר כלשהו,
מתקשרים לברר מחירים ושומעים שהמחיר הוא X ש"ח למנוי חודשי ללא התחייבות (אין אפשרות לכניסות בודדות)
ואם הנכם מעוניינים להתנסות, אפשר לשלם 50 ש"ח עבור שיעור ניסיון שיוקזזו מסכום המנוי במקרה שתבחרו להירשם.
הלכתם. התעמלתם. נהניתם. והחלטתם להירשם לחודש
בהגיעכם לשלם, אומרת פקידת הקבלה כי המחיר הוא לא X ש"ח כפי שסיכמו אתכם, אלא מחיר גבוה יותר,
בנוסף, אין אפשרות להירשם לחודש, אלא מינימום לחודשיים, ולקינוח המנוי מתחדש באופן אוטומטי גם כעבור החודשיים והדרך היחידה לבטלו היא להתקשר בדיוק 30 ימי עסקים לפני תום המנוי ולבטל. אם התקשרתם 29 יום קודם תום המנוי הוא כבר מתחדש ועליכם לחכות לחודש הבא. (אי אפשר לעדכן מראש שרוצים לחודשיים בלבד או לזמן אחר)
תכלס. האשראי כבר נשלף והתשלום הועבר.
בפועל בפירוט האשראי היה מופיע שלא התקזזו דמי ההתנסות של 50 השקלים,
כשהייתם מתקשרים לברר מה הסיפור היתה מתקבלת התשובה, נכון. צריך בעיקרון לשלם עוד 100 ש"ח דמי רישום ולא חייבנו אותך...
מממ. דמי רישום? לא אמרתם על זה מילה.
וחוץ מזה, אם מדובר ב100 ש"ח למה לא חייבתם אותי ב50 ש"ח הנותרים?
תשובה: יש לנו הטבה עכשיו שלא גובים דמי הרשמה, לכן לא גבינו ממך
שאלה: אם כך אז תקזזו את 50 השקלים
תשובה: אין כפל הטבות, סוריייי
שאלה: אפשר לשאול מה זה ההתנהגות המעורפלת? ולמה אין קשר בין המידע שקיבלתי לבין מה שקרה בפועל?
תשובה: זו באמת אי הבנה, אבל סוריייי זה המחיר ואין מה לעשות. בייייי (במנגינה מעצבנת כזו שהוציאה לי את טיפת הסבלנות הנותרת)
נותרתי חסרת אונים. מושפלת ומבויישת
מה הייתם עושים בכזה מצב? זה חוקי בכלל?
יש לציין שיש לי תיעוד של כל השיחות ביננו, וכמובן של פירוט הגבייה באשראי
מתקשרים לברר מחירים ושומעים שהמחיר הוא X ש"ח למנוי חודשי ללא התחייבות (אין אפשרות לכניסות בודדות)
ואם הנכם מעוניינים להתנסות, אפשר לשלם 50 ש"ח עבור שיעור ניסיון שיוקזזו מסכום המנוי במקרה שתבחרו להירשם.
הלכתם. התעמלתם. נהניתם. והחלטתם להירשם לחודש
בהגיעכם לשלם, אומרת פקידת הקבלה כי המחיר הוא לא X ש"ח כפי שסיכמו אתכם, אלא מחיר גבוה יותר,
בנוסף, אין אפשרות להירשם לחודש, אלא מינימום לחודשיים, ולקינוח המנוי מתחדש באופן אוטומטי גם כעבור החודשיים והדרך היחידה לבטלו היא להתקשר בדיוק 30 ימי עסקים לפני תום המנוי ולבטל. אם התקשרתם 29 יום קודם תום המנוי הוא כבר מתחדש ועליכם לחכות לחודש הבא. (אי אפשר לעדכן מראש שרוצים לחודשיים בלבד או לזמן אחר)
תכלס. האשראי כבר נשלף והתשלום הועבר.
בפועל בפירוט האשראי היה מופיע שלא התקזזו דמי ההתנסות של 50 השקלים,
כשהייתם מתקשרים לברר מה הסיפור היתה מתקבלת התשובה, נכון. צריך בעיקרון לשלם עוד 100 ש"ח דמי רישום ולא חייבנו אותך...
מממ. דמי רישום? לא אמרתם על זה מילה.
וחוץ מזה, אם מדובר ב100 ש"ח למה לא חייבתם אותי ב50 ש"ח הנותרים?
תשובה: יש לנו הטבה עכשיו שלא גובים דמי הרשמה, לכן לא גבינו ממך
שאלה: אם כך אז תקזזו את 50 השקלים
תשובה: אין כפל הטבות, סוריייי
שאלה: אפשר לשאול מה זה ההתנהגות המעורפלת? ולמה אין קשר בין המידע שקיבלתי לבין מה שקרה בפועל?
תשובה: זו באמת אי הבנה, אבל סוריייי זה המחיר ואין מה לעשות. בייייי (במנגינה מעצבנת כזו שהוציאה לי את טיפת הסבלנות הנותרת)
נותרתי חסרת אונים. מושפלת ומבויישת
מה הייתם עושים בכזה מצב? זה חוקי בכלל?
יש לציין שיש לי תיעוד של כל השיחות ביננו, וכמובן של פירוט הגבייה באשראי