עזרה היכן ניתן לקנות בבני ברק צינור לאמבטיה של תינוק?

zap

משתמש צעיר
ערב טוב ושלום רב!
אני צריכה דחוף צינור לאמבטיה. קיבלתי אמבטיה לתינוק ממש טובה כדי למסור ליולדת טריה ולקראת ברית.
חסר שם צינור. אשמח מאוד אם למישהו בבני ברק יש למסור צינור מצב טוב או אם מישהו יודע היכן אפשר להשיג דבר כזה? וכמה עולה דבר כזה? אם למישהו יש מידע וודאי על שם של חנות שבה בוודאות אפשר להשיג דבר כזה. אשמח לשמוע פרטים שם וכתובת.
האם זה שייך לטמבוריות חומרי בנין וכאלה, או שייך למוצרי תינוקות וכאלה.
ברצוני לקנות כבר מחר כדי שאוכל להעביר לה את האמבטיה עם הצינור שיהיה מושלם ותוכל להשתמש במיידי.
תודה רבה! תזכו למצוות!
 

zap

משתמש צעיר
טמבור
השאלה אם יש לכם את הפלסטיק עם היציאה לצינור?
תודה על השאלה. בזכותכם ביררתי. האמבטיה עדיין לא אצלי, אספו לי אותה מעיר אחרת ובעז"ה יביאו לי אותה מחר בבוקר. ואכן, אין את הצינור וגם את הפקק שסותם וכנראה גם את החלק שמחבר. אני מבינה שאפשר לקנות ערכה כזאת. השאלה היכן קונים את כל הדבר הזה. יש רק את האמבטיה והסטנד. ויש חור פתח ניקוז.
תודה רבה תזכו למצוות.
 

SRADT

משתמש פעיל
במוצצים יש-אני קניתי שם.
מאמינה שגם בחנויות אחרות של מוצרי תינוקות, אבל לא מידיעה.
 
  • תודה
Reactions: zap

zap

משתמש צעיר
אולי בכל זאת מישהי יודעת מידע אישי וודאי על עוד חנות שמוכרת את הצינור הזה וחלקיו ושממוקמת בתוך בני ברק, במרכז.
תודה.
 

ירחמיאל שני

משתמש פעיל
תבדקו טוב את השימוש בצינור
בדר"כ הוא לא מספיק ארוך ולא מגיע בצורה נוחה לתוך האמבטיה אלא לפעמים מתעופף החוצה
גם לפעמים הוא תלוי עם וו קטן ובאמצע האמבטיה זה נופל וכל האזור נרטב

הייתי מציע
להעמיד את האמבטיה לרוחב עם 2 רגליים בתוך האמבטיה הרגילה מבלי להשתמש בצינור אלא רק עם הפקק שסותם את החור ואז בסיום האמבטיה לפתוח ולתת לזה לזרום בקו ישר ישר לאמבטיה
 
נערך לאחרונה ב:

מעצבי על

משתמש פעיל
שאין פקק סותם זה דבר מוזר ומינימלי שאמור להיות
אבל צינור היום לא כל אמבטיה לתינוק מגיע עם צינור וצריך לרכוש בנפרד (יש אמבטיות מתקפלות ורגילות...)

בכל אופן הפקק הכי חשוב שלא יזל המים והצינור גם הרבה פעמים נופל מלחץ המים כשזורם ואז הכל על הרצפה..(ולרוקן אפשר לשים את האמבטיה מעל האסלה והמים פשוט נשפכים - קצת כבד אם גוררים מחדר אחר ולא עושים בתוך חדר האמבטיה)
תנסי ניו בורן ברח' אדמור מגור אולי יש להם (יש להם גם סניף בתוך בית החולים מעיני הישועה)
 

zap

משתמש צעיר
חיפשתי בכל החנויות גם מחוץ לעיר. נראה שאין להשיג צינור ופקק דווקא לאמבטיה הזאת.
אולי למישהו יש להשאיל בבקשה רק לכמה ימים, בעז"ה נסדר את זה ונחזיר. הרי למוסרת יש את זה בביתה וישלחו את זה מיד כשתחזור הביתה.
התינוק לפני ברית ודחוף מאוד שיוכלו לרחוץ אותו לפני ואחרי.
אולי יש בבני ברק גמ"ח כזה? נשמח מאוד.
תודה. תזכו למצוות.
 

zap

משתמש צעיר
סוף טוב הכל טוב - לבסוף מצאתי את המוצר בחנות בייבי סאטר ברח' הכינרת 2 בבני ברק.
חנות מקסימה באווירה חרדית. העובדים חרדים ההנהלה דתית. וגם אם יצא להם פה פרסום - מגיע להם.
ענו לי כל כך יפה בטלפון, שאדע אם יש להם בכלל ולא אבוא סתם.
 

מעצבי על

משתמש פעיל
מצטרפת - זו חנות מעולה ממש (ביקשת מרכז בני ברק אז לא הצעתי לך)
הרבה הצלחה ומזל טוב
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה