להשראה הידעתם? מה עומד מאחורי הלוגו..?

סטודיו לגרפיקה

משתמש מקצוען
טסלה
1200px-Tesla_Motors.svg.png

טסלה - הומור של מהנדסים​

אז במבט ראשון, נראה שבאמת אין מה להסתבך יותר מדי עם הסברים בלוגו של יצרנית המכוניות החשמליות האמריקנית - יש שם T כמו ב-TESLA, יום טוב לכולם אפשר ללכת הביתה. אבל בטסלה, כמו בטסלה - תמיד יש קונץ פטנט.

הצורה שבה מעוצבת האות והקו שמעליה לא רק יוצרות את האות T אלא גם מהוות רמז לשיטת ההנעה החשמלית של המכונית. הצורה הזו היא מעין מבט על של חלק ממנוע חשמלי. בקצרה - מנוע חשמלי מורכב משני חלקים עיקריים הסטאטור והרוטור. כאשר הראשון הוא מעין טבעת סטאטית (מכאן שמו) והרוטור מסתובב בתוכה (מכאן שמו). בחלק מהמנועים החשמליים בסטאטור יש מעין "עמודים" של סלילי נחושת המסודרים במעגל סביב הרוטור. הצורה של האות T בלוגו החברה מייצגת את אחד ה"עמודים" האלו, כאשר הקו העליון הוא המסגרת של הסטאטור.

בגלגול הראשון שלו, כאשר הוצג על ידי הסטודיו שעיצב אותו הלוגו נח בתוך מגן מתכתי, אבל זה נזנח בהמשך לתצורה המוכרת כיום. אגב, אותו סטודיו גם היה זה ששידך בין טסלה לבין המעצב הראשי שלה פרנץ ון הולצהאוזן - שעבר אליה אחרי שהיה המעצב הראשי של מאזדה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה