כרגע זה עומד כבר על 3 ימים מהמשרד, התחזיות של חברות ההיטק הגדולות הן להחזיר ל4-5 ימים.אני יודעת... ועדיין זה לא כל יום, ועדיין זה לא בהכרח ל9 שעות וכו... ועדיין זה במגמה.
כרגע זה עומד כבר על 3 ימים מהמשרד, התחזיות של חברות ההיטק הגדולות הן להחזיר ל4-5 ימים.אני יודעת... ועדיין זה לא כל יום, ועדיין זה לא בהכרח ל9 שעות וכו... ועדיין זה במגמה.
זה בסדר, אני מכירה הכי מקרוב שיש וזה בהחלט מבאס לדעתי...כרגע זה עומד כבר על 3 ימים מהמשרד, התחזיות של חברות ההיטק הגדולות הן להחזיר ל4-5 ימים.
לא עונה על עצם ההסבה, יש הסבות מוצלחות גם בגיל 30 ואח"כ, מהוראה ואל הוראה.שלום לכולן
אני מורה במשה"ח
האם משתלם לעשות הסבת מקצוע לתכנות כדי לקבל משכורת גבוהה
במשרד החינוך מי שיש לה משרה מלאה מקבלת ברוטו 11000 ונטו 9400 (קרובת משפחה שלי)
כמובן אם היא לוחקת חינוך כיתה ויש לה המון שנות ותר ומשרה מלאה שזה בכלל אין להרבה
אני כרגע מורה במערכת כמה שנים ותוהה האם כדאי לי לשקול ללמוד תכנות?
אני מורה קרוב ל8 שנים וכבר עייפה מלחנך מצד שני האם זה כדאי בכגיל 30 לעשות הסבת מקצוע?
מתכנות האם השכר אצלכן הוא באמת מאוד משמעותי ויש ביקוש?
אפה כדאי ללמוד?
אז בשביל מה פתחת אשכול עם כותרת של מה המעלות ומה החסרונות?מתכננת עובדת בין 8 ל16 מעבירה כרטיס וסיימה את העבודה ומרוויחה הרבה יותר מממורה
אין מה להשוות את העול שיש על מורות הרבה יותר ושכר נמוך בהרבה
כן זה נכוןאז צריך להשאר במשרד החינוך 20 שנה כדי להגיע למשכורת הזאת??
זה ביזיון!
מה זה גננת שיח?בלת''ק
בתחום החינוך יש לא מעט תפקידים שהם לאו דווקא הוראה,
וכאשר נחשב את השכר לעומת שעות העבודה, אז השכר יחסית גבוה.
ניקח לדוגמא גננת שיח בגני הילדים,
אין כמעט עבודה מחוץ לשעות העבודה [לעיתים שיחות עם ההורים לעידכון..]
העבודה מ8 עד 1 וחצי,
ואם יש לה B.A וכמה שנות וותק השכר הוא מעל 10K
שעת עבודה היא 45 דקות, כלומר ביום עבודה מ8 עד 1 וחצי זה 7 שעות פלוס מעט....
יש חודשי החופש,
ובנוסף 4 ימי הצהרה בשנה, 18 ימי מחלה וחופשת מחלה היא מהיום הראשון. יום אם, ועוד כמה הטבות...
כלומר לערך 8 חודשי עבודה בשנה. [בלי לדבר על קורונה ומלחמות.... שזה תוספת ימים בתשלום מלא]
בנוסף יש תקן, ויש הטבות לחגים.
נוסיף דמי הבראה, ודמי ביגוד, ודמי מעונות,
ויש לא מעט תפקידים כאלה, שאפשרי להכנס אליהם ואמנם לא להרוויח כמו מתכנתת שמרוויחה 20K או 30K' , אבל עדיין השכר סביר לגמרי.
ומי שלא מוצאת את עצמה נהנית כמורה, תמיד יכולה לעבור לתפקיד אחר בתוך תחום החינוך.
[ואגב, אם רוצה לעבור לניהול עסק, אפשרי לפתוח עסק שנותן מענה לגננות ומורות, ויש הרבה מה לעשות בתחום הזה] .
מה זה גננת שיח?
פראמדיקית יכולה גם ללמד קורס חובשות ועוד כל מיני קורסים בתחום. אם את טובה מול קהל זו יכולה להיות אופציה בשבילך.האמת שאני לא ממש יודעת.
אני רק יודעת שזה דרגה אחת מתחת לרופא.
העבודה האפשרית שם זה או באמבולנס שכנראה את פחות בעניין. או במרפאות.
האמת חיפשתי עכשיו בגוגל מה השכר של פראמדיק.
לא משהו... את יכולה לחפש בעצמך....
אני לגמרי מבינה אותך... ואם את יודעת שלא הגיוני להישאר ככה יותר אז את יודעת מה את מרגישה.
ולעשות שינוי בתוך ההוראה יהיה כמו משכך כאבים לתקופה. אחרי זה זה יתעורר שוב.
צריך להיות ברור לך משהו- גיל 30 זה לגמרי תחילת החיים.
יש לך עוד יותר מ30 שנה לעבוד בעזרת השם. אז חבל על הזמן. תמיד תוכלי לחזור להוראה אם לא תצליחי במקומות אחרים.
ויש היום מלגות והרבה עזרה כלכלית. אז חבל להישאר איפה שלא שמח לך.
זו דעתי. ואני לא רק מדברת אני גם עושה את זה בעצמי.
הקביעות היא בעיניי אחד המשמעותייםיש מחיר לכל דבר, לקביעות, לרוגע הנפשי, לחופשים האדירים, להתאמה ללוח שנה של בית חרדי
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קד
א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ: