hershy sh
עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
(להתחיל שיתוף בפרוג, בלי לכתוב: שנים שלא שיתפתי,
זה כמו בעל דרשן שידלג על משפט הפתיחה המרגש: לא הכנתי )
אז, שנים וכו'.
הקיצר, משתף בפרויקט שעבדתי עליו בשבועיים האחרונים בס"ד.
מוסדות ויז'ניץ באלעד, סיימו בשעה טובה לבנות את בית המדרש בבניין הת"ת, והחליטו לנצל את מעמד 'חנוכת הבית' לדינר מושקע לתורמים הכבדים 'שרי הרבבה', להמשך קיום העולם בזכות הבל פיהם של תשב"ר.
לצד צוות ההפקה והאסטרטגיה, היתה לי הזכות, להוציא אל הפועל את הפרויקט היוקרתי הזה.
קבלו טעימות!
# הלוגו >>>
מהלוגו הסתעף בס"ד שפה שלימה הכוללת צבעוניות, פאטרן, פונטים ועיטורים שילוו לאורך כל הדרך את הפרויקט.
הדבר הראשון שהיינו צריכים להנפיק, זו הזמנה.
שהמוזמנים ידעו לשמור את התאריך.
אבל זה לא מספיק.
הם צריכים לדעת, שאנחנו מכינים להם, ערב מושקע במיוחד, ולכן השקענו בהתאם בעיצוב ההזמנה, עם חיתוכים ביגים והשבחות.
# ההזמנה >>>
כעת התפנינו להכין את האירוע בעצמו.
המשימה הבאה, היתה להנפיק חוברת סקירה יוקרתית.
# החוברת >>>
ההפקה נתנה לי רשימת מכולת, של כל פריטי המיתוג לאירוע, וכמובן גולת הכותרת:
# הפולדר >>>
במקביל, היינו צריכים קצת מודעות אוירה והנעה לפעולה:
# המודעות >>>
(קבלו הצצה למתנות המיוחדות שהוכנו לתורמים...)
# רולאפים >>>
ועוד המון פריטים קטנטנים, למשל:
# ברכונים (היה בתוך מעמד מיוחד, בשילוב בקבוק יין) >>>
# הפודיום >>>
# הפלייסמנט >>>
בנוסף היה לנו אתגר לא פשוט, לעצב שמשונית ארוכההה, באורך של 23 מטר, עם תמונות מהווי החיידר והמוסדות.
האתגר היה כבד במיוחד, משום שהיינו צריכים לשמור על איכות מקסימלית של השמשונית, מחמת, שהיא היתה בגובה העיניים של המוזמנים.
# השמשונית >>>
זהו.
בנימה אישית: אני מרגיש כאילו קיימתי עולם מלא.
זה הזמן שהדרשן צריך לסיים, רק עוד ווארט קטן ועם זה אני מסיייםםםםם.
סיימתי.
זה כמו בעל דרשן שידלג על משפט הפתיחה המרגש: לא הכנתי )
אז, שנים וכו'.
הקיצר, משתף בפרויקט שעבדתי עליו בשבועיים האחרונים בס"ד.
מוסדות ויז'ניץ באלעד, סיימו בשעה טובה לבנות את בית המדרש בבניין הת"ת, והחליטו לנצל את מעמד 'חנוכת הבית' לדינר מושקע לתורמים הכבדים 'שרי הרבבה', להמשך קיום העולם בזכות הבל פיהם של תשב"ר.
לצד צוות ההפקה והאסטרטגיה, היתה לי הזכות, להוציא אל הפועל את הפרויקט היוקרתי הזה.
קבלו טעימות!
# הלוגו >>>
מהלוגו הסתעף בס"ד שפה שלימה הכוללת צבעוניות, פאטרן, פונטים ועיטורים שילוו לאורך כל הדרך את הפרויקט.
הדבר הראשון שהיינו צריכים להנפיק, זו הזמנה.
שהמוזמנים ידעו לשמור את התאריך.
אבל זה לא מספיק.
הם צריכים לדעת, שאנחנו מכינים להם, ערב מושקע במיוחד, ולכן השקענו בהתאם בעיצוב ההזמנה, עם חיתוכים ביגים והשבחות.
# ההזמנה >>>
כעת התפנינו להכין את האירוע בעצמו.
המשימה הבאה, היתה להנפיק חוברת סקירה יוקרתית.
# החוברת >>>
ההפקה נתנה לי רשימת מכולת, של כל פריטי המיתוג לאירוע, וכמובן גולת הכותרת:
# הפולדר >>>
במקביל, היינו צריכים קצת מודעות אוירה והנעה לפעולה:
# המודעות >>>
(קבלו הצצה למתנות המיוחדות שהוכנו לתורמים...)
# רולאפים >>>
ועוד המון פריטים קטנטנים, למשל:
# ברכונים (היה בתוך מעמד מיוחד, בשילוב בקבוק יין) >>>
# הפודיום >>>
# הפלייסמנט >>>
בנוסף היה לנו אתגר לא פשוט, לעצב שמשונית ארוכההה, באורך של 23 מטר, עם תמונות מהווי החיידר והמוסדות.
האתגר היה כבד במיוחד, משום שהיינו צריכים לשמור על איכות מקסימלית של השמשונית, מחמת, שהיא היתה בגובה העיניים של המוזמנים.
# השמשונית >>>
זהו.
בנימה אישית: אני מרגיש כאילו קיימתי עולם מלא.
זה הזמן שהדרשן צריך לסיים, רק עוד ווארט קטן ועם זה אני מסיייםםםםם.
סיימתי.