למה מה קרה?
משתמש פעיל
שלום לכולם,
כפי שחלק שמו לב, אלי אקספרס שינו את המדיניות שלהם שוב,
נכון לעכשיו כל מוצר שמתלוננים ולא משנה מה הסיבה אתם מתבקשים להחזירו לשלם דמי משלוח ולעדכן באתר את המספר מעקב ואח"כ מזדכים על המשלוח ע"י קופון
כמה הערות חשובות:
1. חייבים לשלוח בדואר רשום ולשמור על החשבונית והקבלה
2. חייבים מספר מעקב, וחייבים להכניס בשדה המתאים באתר את המספר הנכון
3. (לא ניסיתי אבל טוענים ש)רק על החזרות דרך דואר ישראל מזדכים ולא על חברות אחרות
4. המשלוח הוא לכתובת בארץ, זמן המשלוח הוא כשבועיים, וסה"כ אליאקפרס ממתינים חודש, לכן צריך להחזיר מקסימום תוך שבועיים
הערה חשובה: כרגע הכתובת להחזרה היא נראית שגויה, באליאקספרס טוענים שזה כתובת נכונה, אשמח מישהי שניסתה להחזיר שתעדכן האם זה אכן תקין
כפי שחלק שמו לב, אלי אקספרס שינו את המדיניות שלהם שוב,
נכון לעכשיו כל מוצר שמתלוננים ולא משנה מה הסיבה אתם מתבקשים להחזירו לשלם דמי משלוח ולעדכן באתר את המספר מעקב ואח"כ מזדכים על המשלוח ע"י קופון
כמה הערות חשובות:
1. חייבים לשלוח בדואר רשום ולשמור על החשבונית והקבלה
2. חייבים מספר מעקב, וחייבים להכניס בשדה המתאים באתר את המספר הנכון
3. (לא ניסיתי אבל טוענים ש)רק על החזרות דרך דואר ישראל מזדכים ולא על חברות אחרות
4. המשלוח הוא לכתובת בארץ, זמן המשלוח הוא כשבועיים, וסה"כ אליאקפרס ממתינים חודש, לכן צריך להחזיר מקסימום תוך שבועיים
הערה חשובה: כרגע הכתובת להחזרה היא נראית שגויה, באליאקספרס טוענים שזה כתובת נכונה, אשמח מישהי שניסתה להחזיר שתעדכן האם זה אכן תקין