החברה טוענת שהבעיה בסטיק, זו התחמקות?

3 פינות

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
זה שיש לך קליטה מעולה בטלפון רק מאשר את מה שטענתי שיש לך קליטה מלאה אבל האינטרנט שמספקים לך הוא כנראה איטי, ולא יעזור סטיק אחר.
זה יכול להיגרם או מעומס על האנטנה של סלקום באזור מה שאומר שהיא תיתן לך אינטרנט אבל לאט (ושיחות טלפון יעבדו חלק כי הם צורכות פחות מאמץ מהאנטנה)
או שיש עומס על השרת נטפרי של יוסי תקשורת-סלקום.
בשעות מוזרות שאין עומס של משתמשים אז האינטרנט עובד לך יותר מהר?
 

אלי7 א

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אז בקיצור, הגענו לתשובה על השאלה שנשאלה בהתחלת האשכול...
העיקר שיגעו אותי לרוץ ולהשיג סטיק אחר בזמן שהבעיה בהם...
בדיוק
עניתי על מה ששאלת איך אפשר לדעת היכן הבעיה
אפשרות נוספת וקצת קלושה- שהבעיה במחשב...
אתה יכול לבדוק באמת במחשב אחר

מה שכן יכול להיות שיעזור- להכניס את הסטיק בכניסה אחרת של usb במחשב
אם זה מחשב נייד אז להסתובב ברחבי הבית ולחפש את המקום שיש בו הכי הרבה קליטה.
מחשב נייח- לנסות בכניסות מאחורה
 

טראכטער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בקיצור תחליף חברה או שתעשה אינטרנט נייח.
הבעיה היא בסלקום או ביוסי תקשורת.
מעניין: גם סים של פרטנר/סים כשר, וגם סים של סלקום/יוסי תקשורת, שניהם נוסו בשני סטיקים שונים, ושניהם איטיים.
לכאורה צודק הנציג שטען שאין אנטנות קרובות בכל האיזור הזה, והפתרון היחיד הוא חיבור נייח.
תודה רבה על כל נסיונות העזרה.
 

קו ירוק

משווק אינטרנט כשר (כל הארץ)
מנוי פרימיום
הנטסטיק LTE 4G הוא די גרוע
החיבורים שלו חלשים מאד ונוטה להתקלקל מהר מאד
לפעמים המגעים שלו קצת מתנתקים והוא כבר מזייף.
ולפעמים הוא נשרף מהר בלי שמתעקם או נופל.
פשוט נשרף וזהו!

לגבי הקליטה:
אני ממליץ לקבל מידע מכאלו שמשתמשים בנטסטיקים והם מרוצים - באיזה חברה הם משתמשים.
לפעמים השכן שגר גבוה יש לו קליטה טובה, ולכם שגרים בקומת כניסה או מינוס הקליטה גרועה,
(מקומות שבנויים עם הרבה בטון בדרך כלל מבודדים יותר מקליטה סלולרית)

מניסיון רב מאד! :
תמיד עדיף להתייעץ אישית בטלפון, הסיבה: בזמן שיש בעיה בכדי לאבחן אותה יש צורך ב 100 בירורים (בערך..)
אני יתן דוגמא:
  • האם הסטיק שלכם התעקם ?
  • האם הנחתם את הסים כמו שצריך ? אולי זה הפוך.
  • אולי זה נפל והסים זז מילימטר וממילא זה לא מתפקד - תנו לזה דחיפה.
  • אולי USB ששמתם לא תקין - תחליפו לחור אחר.
  • איזה אנטי וירוס יש לכם - לפעמים זה הגורם - במיוחד באתרים מאובטחים.
  • אולי בכלל לא התקנתם ?
  • אולי שכחתם ללחוץ על כפתור ההדלקה בסטיקים שיש להם כזה..
  • אולי הכבל שאיתו הסטיק מחובר הוא תקול ולכן זה לא מגיב.
  • איזה צבע נורת הבקרה של הסטיק. יש כל מיני סטיקים עם כל מיני צבעים ...
וכו' וכו' וכו'

זה חלק קטנצ'יק מהבירורים כדי לאבחן
וגם תלוי ברמת הידע והשפשוף של זה שיש לו את הבעיות (גם את הבנאדם עצמו צריך לאבחן...)
מעל גבי פורום מסתבר שלא כל כך נח לברר 100 בירורים ולא תמיד אפשר להבין מה הבנאדם עצמו מבין ועד כמה הוא מבין...

אשמח לתת יעוץ בטלפון שנמצא למטה :)
 

טראכטער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הנטסטיק LTE 4G הוא די גרוע
החיבורים שלו חלשים מאד ונוטה להתקלקל מהר מאד
לפעמים המגעים שלו קצת מתנתקים והוא כבר מזייף.
ולפעמים הוא נשרף מהר בלי שמתעקם או נופל.
פשוט נשרף וזהו!

לגבי הקליטה:
אני ממליץ לקבל מידע מכאלו שמשתמשים בנטסטיקים והם מרוצים - באיזה חברה הם משתמשים.
לפעמים השכן שגר גבוה יש לו קליטה טובה, ולכם שגרים בקומת כניסה או מינוס הקליטה גרועה,
(מקומות שבנויים עם הרבה בטון בדרך כלל מבודדים יותר מקליטה סלולרית)

מניסיון רב מאד! :
תמיד עדיף להתייעץ אישית בטלפון, הסיבה: בזמן שיש בעיה בכדי לאבחן אותה יש צורך ב 100 בירורים (בערך..)
אני יתן דוגמא:
  • האם הסטיק שלכם התעקם ?
  • האם הנחתם את הסים כמו שצריך ? אולי זה הפוך.
  • אולי זה נפל והסים זז מילימטר וממילא זה לא מתפקד - תנו לזה דחיפה.
  • אולי USB ששמתם לא תקין - תחליפו לחור אחר.
  • איזה אנטי וירוס יש לכם - לפעמים זה הגורם - במיוחד באתרים מאובטחים.
  • אולי בכלל לא התקנתם ?
  • אולי שכחתם ללחוץ על כפתור ההדלקה בסטיקים שיש להם כזה..
  • אולי הכבל שאיתו הסטיק מחובר הוא תקול ולכן זה לא מגיב.
  • איזה צבע נורת הבקרה של הסטיק. יש כל מיני סטיקים עם כל מיני צבעים ...
וכו' וכו' וכו'

זה חלק קטנצ'יק מהבירורים כדי לאבחן
וגם תלוי ברמת הידע והשפשוף של זה שיש לו את הבעיות (גם את הבנאדם עצמו צריך לאבחן...)
מעל גבי פורום מסתבר שלא כל כך נח לברר 100 בירורים ולא תמיד אפשר להבין מה הבנאדם עצמו מבין ועד כמה הוא מבין...

אשמח לתת יעוץ בטלפון שנמצא למטה :)
תודה על ההשקעה והתגובה המפורטת.
למעשה אכן ערכתי כמה שיחות טלפון עם החברה, ובסוף התברר שזו בעיה כללית כאן באיזור.
[ניסויים בשני סימים+שני סטיקים+3 שיחות כמו שתיארת].
אי לכך ובהתאם לזאת ניתקתי את הסים הנוסף שקניתי, וירחם המרחם.
 
אני משתמש בנט סטיק של חברת LTE. כמובן G4.
לאחרונה אני משתמש בו מעיר אחרת, והוא נהפך איטי מאד.
החלפתי סים לחברת 'סלקום' [היה לי 019] והבעיה לא נפתרה ואף החריפה.
אחרי שיחה עם נציג שהתחבר מרחוק ובדק הכל, הוא טוען שלפי ראות עיניו הכל בסים תקין, והבעיה היא בסטיק. לטענתו החברה מוכרת לחברה לא אמינה, והיא בעצם דור 3.5 ולא דור 4 [למרות שכשהייתי משתמש בו במיקום הקודם הוא עבד פרפקט].

שאלתי ובקשתי מיודעי דבר: האם מסתבר שהוא צודק ועלי להחליף סים, או שזה פשוט נסיון התחמקות?
ומה עוד אני יכול לעשות בשביל להגביר מהירות גלישה?

אציין כי עד כמה שידי מגעת בדקתי ומצאתי שלסלקום יש אנטנות קרובות למיקום שלי.

תודה רבה.
קרה לי בדיוק אותו דבר ב019 (עברתי לשכונה אחרת)
והחלפתי סטיק- היתה את אותה בעיה- ושוב אמרו שהבעיה בסטיק כמובן :mad::mad::mad:
לא ויתרתי, עד שהחליפו לי סים והכל בא פתאם על מקומו בשלום..
מה שכן- בסוף עברתי לראוטר- הכי טוב בעולם!! לא מצליחה להבין איך בכלל עבדתי עם סטיקים עד אז
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  27  פעמים

לוח מודעות

למעלה