סקירה ההפתעה של יוגרין אוזניות קשת max3

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד
photo_5983141854717262652_y.jpg

יוגרין מקס3 | Ugreen HiTune max3

אחרי שסקרתי לא מעט אוזניות, גם מהטובות ביותר, מאוד קשה להרשים ולשכנע אותי.

לא הפעם, כשמדובר באוזניות קשת של יוגרין, שהפתיעו אותי ועוד איך, אחרי הנמכת ציפיות מסויימת בגלל 2 הדגמים הקודמים של ה TWS שלהם שסקרתי כאן בעבר ומעט התאכזבתי, כבר חשבתי שהיכולת של יוגרין בתחום הסאונד מוגבלת, וזה מה שקורה לחברה שעיקר התמחותה בתחום אחר.

אבל לא. ממש לא. האוזניות האלה הצליחו להפתיע אותי בהכל, וזה סיבה לסקירה טובה.

אני מתאפק שלא להתחיל מהסאונד המשובח, אז ספוילר ונתקדם. זה מרשים ביותר.

באריזה מרשימה ובהדגשה של תאימות באיכות Hi-Res נקבל את האוזניות בתוך קייס שחור, קשיח ומעט גדול (ככה זה הולך היום, גם אצל הטובים ביותר). באריזה נקבל חוברת הדרכה, ובתוך נריק קטן יתווספו כבל טעינה טייפ סי, כבל אוקס לחיבור חוטי (ואיכותי יותר...) ומתאם אוזניות למטוס.

photo_5983141854717262658_y.jpg

|מצויידות באביזרים נילווים|

האוזניות יושבות בקייס בצורה שטוחה, הם אינם מקופלות כי אין להם את האפשרות הזו, ניתן רק לסובב את האוזנות עצמן בכ100 מעלות.

האוזניות מגיעות בצבע שחור מט, עם מיתוג היצרן ב2 צידי האוזניות. בכל צד מספר לחצנים לתפעול קל ומהיר, בצד הימני מופיעים לחצני הווליום והעברת השירים, ולחצן ההפעלה שמשמש גם כלחצם השהייה והמשך, וניהול שיחות טלפון. לצידו נמצא יציאת האוקס. באוזן שמאל נמצאים לחצן ה ANC לסינון רעשים או למצב אמביאנט (השמעת הסביבה), ולחצן 3D וכניסת טייפ סי לטעינה

האוזניות מרופדות בכריות רכות במיוחד עם קצף זיכרון, ונוחות מאוד הן בקשת עצמה לריפוד הישיבה של האוזניות על הראש, והן ב2 האוזניות.


photo_5983141854717262656_y.jpg

|כריות נוחות במיוחד|

לא צריך להיות מבין גדול כדי להרגיש שזו רמה אחרת של סאונד, אבל גם המבינים הגדולים יוכלו להתפעל מזה, עם דרייברים קלאסיים של 40 מ"מ הם הצליחו להפיק סאונד מדוייק ומכוון היטב. גם הגבוהים וגם הנמוכים יישמעו לכם הכי טבעי שיש, נקיות סאונד משובחת ושילוב בס מדוייק דינאמי ונוכח במיוחד. חוויה.

בתוספת סינון הרעשים אתם באמת עלולים לשכוח מכל העולם. באמצעות 5 מיקרופונים שיסננו ברמה של עד 35 דציבלים, וימנעו מרעשי רקע מטרידים להפריע לכם.

מצב השמעת הסביבה (אמביאנט) מעולה, והוא הטוב ביותר שפגשתי עד כה, ואפשר לי לשמוע את הסביבה ברעש הטבעי כאילו אין אוזניות שחוצצות באמצע.

photo_5983141854717262657_y.jpg

|לחצני שליטה פיזיים|

גם שיחות טלפון התנהלו בצורה מיטבית ל2 הצדדים וזאת גם בזכות 5 המיקרופונים שמקיפים את האוזניות.

תפעול האוזניות נח ביותר וכאמור באמצעות לחצנים שמוגדרים נכון מאוד קל להבין ולשלוט בהן בקלות ובמהירות, בנוסף לחיישן קירבה שיזהה שהסרתם את האוזניות מהראש וישהה את המוזיקה עד לחבישתן חזרה.

עד 60 שעות מוזיקה ועד 40 במצב סינון פעיל זה בהחלט מספיק כדי שתהיו רגועים על זמן הסוללה שלכם, ובטעינה של 10 דקות תוכלו לקבל עד 5 שעות פעולה.

photo_5983141854717262654_y.jpg

|אריזה קשיחה|

אני לא יתעלם ממצב 3D אבל לא הרגשתי שהוא נותן חוויה מיוחדת מידי, וכמובן שלא השתמשתי בו מידי.


על מה כן נתפשר? על זוטות. לא נקבל תמיכה באפלקציה, אבל לא הרגשתי שאני צריך, לא רציתי לשנות אקולייזר, ולא רציתי לשנות את פעילות הלחצנים. נתפשר על כך שתמיד בהדלקה נחזור למצב סינון רעשים כבוי, וזהו.

תג המחיר שהוצמד לאוזניות בהחלט משקף את התמורה שנקבל, הן ממצבות את עצמן במקום גבוה ובהחלט יש סיבה לכך.

לרכישה לחצו כאן

חנות היצרן (קישור שיווקי)




photo_5983141854717262655_y.jpg

photo_5983141854717262653_y.jpg
 

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
אתם שואלים אם לקנות?
קחו בחשבון שהמחיר של האוזניות ביום יום הוא כ110 דולר בממוצע.
כעת בימי המבצעים, ניתן לרכוש אותו בפחות מרף המכס, באמצעות קופונים.
בהחלט מחיר זול משמעותית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה