הדפסת שני צבעים

  • פותח הנושא yhk
  • פורסם בתאריך

yhk

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני צריך ליצור עבודה בשני צבעים

אם מישהוא יוכל להסביר לי יסודי איך מתחילים ואיך סוגרים לדפוס ואיזה מידע אני צריך למסור לדפוס

בתודה מראש לכל המסייעים

יהודה
 

Ayelet Maimon

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
D I G I T A L
זה לא כ"כ קשה. תבחרו שני צבעים לעבוד איתם מתוך ארבעת צבעי היסוד של הדפוס, למשל , אם הפנטונים הם בגווני כחול וורוד, תכינו את העבודה בצבעי הציאן והמג'נטה (בדפוס זה מקל על זיהוי ושיוך הצבעים), ואם הצבעים הם שחור וורוד, תייצגו אותם בהתאם עם צבע בלק לשחור, ומג'נטה לוורוד וכן הלאה.
ניתן ליצור רשתות מהצבעים והם יודפסו בהתאמה.
חשוב שהעבודה תהיה מוכנה רק מ-2 הצבעים הנבחרים (נראה לי שאפשר לערבב בינהם, תלוי באיזו תוכנה, בפריהנד למשל עירבוב שחור וצהוב יתפרק לארבעה צבעים בפי די אף, האילוסטרייטור למיטב ידיעתי-מפרק לשניים) ולא ישתרבב בטעות צבע שלישי או רביעי.
ישנם בתי דפוס ישנים שירצו את העבודה בSEPARATION, ז"א שהפי די אף יהיה בדפים נפרדים וכל צבע מיוצג בשחור בדף נפרד. תשאלו את בית הדפוס שלכם מהם דרישותיו.
ועיקר העבודה זה ניסיונות, זוהי ההמחשה הכי טובה.
(כאשר הפי די אף מוכן צריך להיכנס בתפריט ADVANCED---PRINT PRODUCTION----OUTPUT PREVIEW ולבדוק בעזרת כיבוי הצבעים אם אכן נשארים 2 הצבעים שבחרתם, זה בסגירה רגילה שהיא המקובלת היום)
בהצלחה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ג

א מִזְמוֹר לְדָוִד בְּבָרְחוֹ מִפְּנֵי אַבְשָׁלוֹם בְּנוֹ:ב יְהוָה מָה רַבּוּ צָרָי רַבִּים קָמִים עָלָי:ג רַבִּים אֹמְרִים לְנַפְשִׁי אֵין יְשׁוּעָתָה לּוֹ בֵאלֹהִים סֶלָה:ד וְאַתָּה יְהוָה מָגֵן בַּעֲדִי כְּבוֹדִי וּמֵרִים רֹאשִׁי:ה קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶקְרָא וַיַּעֲנֵנִי מֵהַר קָדְשׁוֹ סֶלָה:ו אֲנִי שָׁכַבְתִּי וָאִישָׁנָה הֱקִיצוֹתִי כִּי יְהוָה יִסְמְכֵנִי:ז לֹא אִירָא מֵרִבְבוֹת עָם אֲשֶׁר סָבִיב שָׁתוּ עָלָי:ח קוּמָה יְהוָה הוֹשִׁיעֵנִי אֱלֹהַי כִּי הִכִּיתָ אֶת כָּל אֹיְבַי לֶחִי שִׁנֵּי רְשָׁעִים שִׁבַּרְתָּ:ט לַיהוָה הַיְשׁוּעָה עַל עַמְּךָ בִרְכָתֶךָ סֶּלָה:
נקרא  16  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה