האם מובנת הכוונה?

מרקר-Marker

משתמש פעיל
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

הפרסומת היא על יעוץ משפטי בתיקים שאין צורך בייצוג (כמו סכסוך בין שכנים וכדו') אבל צריך לדעת לפני הדיון את הזכיות וכל מה שניתן כן להשיג בתיק...
אני פונה בפרסומת זו ללקוחות שרוצים רק פגישת ייעוץ ללא ייצוג.
מה ניתן לשפר בפרסומת כדי שהכוונה תהיה מובנת יותר?
 

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הרעיון טוב, רק שמשהו התפספס בהעברת המסר,
ולא באמת מובן עד הסוף מהו בדיוק השירות המוצע
ולמי הוא מיועד.

לטעמי, יש יותר מדי פוקוס על המטפאורה, ופחות על התכלס.
(ה'תיק' גם בויז'ואל וגם פעמיים בבודי)

מה גורם למודעה להיות לא מובנת?-
א. השילוב של הכותרת והויז'ואל.
(יתכן שכל אחד מהם בפני עצמו הוא טוב,
אבל יחד- הם אינם עושים את העבודה)
ב. הקופי של העולם התחתון,
שוב, יותר מדי מטפאורה, וכמעט שאין הגדרה ברורה
של השירות, ושל התועלת שהקהל יכול להפיק ממנו.

הרבה הצלחות
 

welcome

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מסורבל מעט, מעבר לכותרת עם קאצ', הטקסט צריך להיות קליט מיד, ולא מדבר על מילים מושאלות כמו 'תיק כבד' וכדו', זה כבד התיק הזה...

לאחמ"כ ראיתי את ההסבר של גוגלית, אין הסבר טוב מזה, כך צריך להיות המסר גם במודעה, חד, קצר וברור.
 

שרי ביחד

משתמש חדש
ניסיתי להעלות את התמונה והיא לא עלתה הנה היא

 

קבצים מצורפים

  • פרסומת A4.jpg
    פרסומת A4.jpg
    KB 91.1 · צפיות: 23

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הרבה יותר טוב.
אבל עדיין יש הרבה מה לשפר בעיצוב.
 

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בואי נדבר על הכותרת. (ועל כותרות בכלל)

צ'ק ליסט פשוט לבחינת היעילות שלה: בדיקת אקו ל"ב.

אינפורמטיבית: האם הכותרת מספקת לנו אינפורמציה, או רומזת מה המוצר/שירות?
קריאייטיבית: האם יש בה משהו שעוצר, שמושך תשומת לב?
ופונה לקהל במדויק: האם היא מספיק ממוקדת כדי לעצור בדיוק את מי שאת רוצה?

(אפשר להסתמך על הויז'ואל - בהגדרת הקהל או המוצר,
אבל כשמתאפשר- עדיף כותרות פחות סיעודיות)

נראה לי שבמקרה הזה - הכותרת פיספסה הכל.
'אפשר לעשות את זה לבד'- הצופה שואל את עצמו 'את מה?' תוך כדי סריקה של הויז'ואל.
לא נראה לי שהוא החכים במשהו עד עכשיו. הלאה:
'חשוב שתדע איך' - אני עוד לא יודע את מה, אתם עברתם לאיך? לא נראה לי שמדברים אלי.
הפכתי דף.

אז נניח שעם טיפונת דיוק - הויז'ואל ירמוז יותר על השירות,
(אל תשאלי אותי איך - אני לא מעצבת)
עדיין צריך שהכותרת תסקרן, ותפנה בדיוק לקהל שלך.

מיותר לפנות לכל העולם ואשתו. אם המוצר מטפחות-
מספיקה רק אשתו.

אם נכניס למשל את המילה 'דיון' לכותרת שנתת:
'את הדיון הזה תנהל לבד', אז כל מי שבעניין של דיונים יתעכב רגע. כבר
הכנסת את הרגל בדלת. עכשיו צריך להוסיף מילה או שתיים מסקרנות/מגרות
שישאירו אותך בפנים.

עד כאן על הכותרת.
קצת (כי כבר הגזמתי באורך) על הבודי:
>>המשפטים מאד ארוכים.
>>צריך לחדד את המסר עוד קצת.
>>רצוי להקפיד על אותו גוף בצורת הפניה.
>>בשבילך - ולא בשליבך.

בגדול- המודעה הזו הרבה יותר טובה מהקודמת,
עוד קצת וזה מאחורייך ;)

הרבה הצלחות





 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
גלית, אהבתי את התשובה המושקעת והמחכימה!
את אלופה!
קראתי פעמיים והשכלתי.
לפותחת האשכול- תנצלי את ההזדמנות ותקראי טוב מה שהיא כתבה, זה יכוון אותך בע"ה.
 

תזרים

משתמש מקצוען
נכתב ע"י מלפפון;n5043562:
גלית, אהבתי את התשובה המושקעת והמחכימה!
את אלופה!
קראתי פעמיים והשכלתי.
לפותחת האשכול- תנצלי את ההזדמנות ותקראי טוב מה שהיא כתבה, זה יכוון אותך בע"ה.

כל מילה!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה