התייעצות האם כדאי והאם בכלל אפשרי ללמד אורגנית לילדה בת 3

כוכב לכת

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בגדול זה יותר מגיל 6-8, לא כזה גיל קטן.
השאלה למה אתם רוצים ללמד אותה לנגן בכזה גיל, זה מגיע ממנה או ממכם?
היא רואה אתכם מנגנים ורוצה גם? או שאתם חושבים שהיא מאד מוזיקלית ורוצים לפתח את זה?
 

שירה עבאדי

משתמש פעיל
אורגנית או פסנתר
האם וכדאי?
כדאי לחפש תחומי ענין להעשרה ותעסוקה להורה שמעלה על דעתו דבר כזה, בשביל פעוטה בת שלוש.
לא חסרים תחומים שאפשר להעשיר בהם ילדה קטנטנה כ”כ.
דוגמאות, בבקשה:
אפשר לתת לה צבעי מים באמבטיה לפני המקלחת ואז לשטוף עם הטוש תוך דקה.
אפשר לתת לה להתנסות בכל מיני חומרים ודברים מעניינים.
להכין איתה בצק לעוגיות או לבר בצק נוח לעבודה ולתת לה לקרוץ צורות ו/או לאפות.
אפשר להעשיר את עולמה הרגשי ולפתח לה את השפה.
 

הלוחשת לתווים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
הדמיות בתלת מימד
אורגנית או פסנתר
האם וכדאי?
דבר ראשון- אם היא מתחילה מגיל צעיר, שלא תתבזבז על אורגנית...
דבר שני- אולי כדאי לחכות שנה וחצי/ שנתיים.
בגיל 5 זה ממש סביר.
רק צריך לבדוק שהילדה באמת נהנית מזה ושיש לה את הכישרון...
כי אם לא- אולי כדאי שתתפתח בתחומים שהיא טובה בהם.

בהצלחה!
 

מלינקה

משתמש פעיל
לא מומלץ בכלל
רק ישניא עליה את הנגינה כך שגם כשתגדל לא תרצה ללמוד
מנסיון של מורה לנגינה הכי מוקדם שכדאי להתחיל רק החל מהכיתה ד-ה ואפילו יותר
אולי יש יוצאים מהכלל אבל קשה לי להאמין שבגיל 3
 

דג הכסף

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אפשר להתחיל בגיל הזה! -ברור שעדיף פסנתר
ברוסיה זה קורה הרבה 😉 (מכירה פסנתרנית מדהימה שמנגנת מגיל 3- אוקראינית האמת)

אפשר להתחיל עם קדם כלי בקונסרבטוריון הקרוב
ואם בכל מקרה תרצי לשלוח אותה ללמוד נגינה כבר עכשיו אז חובה לשלוח למורה שמתמחה בללמד כזה גיל כדי שהילדה תהנה ותתקדם.
 

ש.ב.א

משתמש סופר מקצוען
אני שמעתי שמתחילים ללמד נגינה כשיש לילד הבנה בסיסית בחשבון
(גם אם לא למד, העיקר שיש את ההבנה של חיבור וחיסור, כמה זה 2 סוכריות ועוד 2 סוכריות???)
 

BIZZARC- עשירה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
גיל 4-5 זה הגיל הכי מוקדם אבל רק אם היא רוצה ונמשכת לזה, וזה רק את הבסיס של קצב, להזיז את הידיים נכון וכו'
גיל 6 זה גיל שכבר אפשר ללמוד יותר רציני אבל תוים רוב הילדים יצליחו לקרוא רק בגיל 7-8
 

הלוחשת לתווים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
הדמיות בתלת מימד
אפשר להתחיל בגיל הזה! -ברור שעדיף פסנתר
ברוסיה זה קורה הרבה 😉 (מכירה פסנתרנית מדהימה שמנגנת מגיל 3- אוקראינית האמת)
עם כל הכבוד ברוסיה הילדים היו ממש, אבל ממש מסכנים (ברובם..)
הילדים נאלצו להתאמן שעות ביום, ולהשקיע בכלי את כל החיים,
ולא משנה אם הם בכלל עם כשרון מוזיקלי...
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אפשר להתחיל בגיל הזה! -ברור שעדיף פסנתר
איך פסנתר ?
את בטח מודעת לכמה כח צריך להפעיל על הקלידים כדי שיצא צליל שלא נראה לי שיש לילדה בת שלוש
אני למדתי בתור ילד בן 7-8 אצל מורה והתחלתי על אורגנית, ולמורה היה פסנתר בבית.
ברוסיה זה קורה הרבה 😉
(איך לא...) כלומר שהמורה הייתה רוסיה.
וביקשתי ממה ניסיון שיעור אחד לנגן על הפסנתר ובקושי יצא לי צליל כי הקלידים של פסנתר קשים יותר ללחיצה מאשר באורגן
 

דג הכסף

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
איך פסנתר ?
את בטח מודעת לכמה כח צריך להפעיל על הקלידים כדי שיצא צליל שלא נראה לי שיש לילדה בת שלוש
אני למדתי בתור ילד בן 7-8 אצל מורה והתחלתי על אורגנית, ולמורה היה פסנתר בבית.

(איך לא...) כלומר שהמורה הייתה רוסיה.
וביקשתי ממה ניסיון שיעור אחד לנגן על הפסנתר ובקושי יצא לי צליל כי הקלידים של פסנתר קשים יותר ללחיצה מאשר באורגן
שום מורה מקצועי לא ילמד אותך אורגנית כשהיעד שלך הוא ללמוד פסנתר.
אני יודעת לנגן פסנתר (וגם הבת שלי בת שנה לפעמים קצת מתנסה ודווקא יוצא לה צלילים 😉), לא צריך לזה כח כמו לנגן טובה ואפשר להתחיל מגיל צעיר מאד. (המורה שלך נתן לך דקה להתנסות ולא חודש ללמוד אז ברור שהיה לך קשה להוציא צליל בפרט אחרי שהתרגלת לאורגנית)

כמובן שבגיל צעיר השיעורים מותאמים לגיל ומלאים במשחקים של קצב, האזנה וכו'
אורך השיעורים בגיל 3 אמור להיות באזור ה20 דקות פעמיים בשבוע.

@ב"י ממליצה לכם ללכת לצפות כמה דקות בשיעור לגיל הזה ואם תחליטו לשלוח את הילדה כדאי שתבואו איתה לשיעור
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה