האם הם אמרו:

נום

משתמש רשום
"third time- ice cream"
או: "third time- i screammmmmm"
?
ומה מקור המילה OK?
 

IQ

משתמש צעיר
אם ידע-העולם שלי עדיין בתוקף, אזי האפשרות השנייה שהעלית היא הנכונה. (את הראשונה המציאו חובבי הגלידה החינמית :))
OK - גרסת מורתי להיסטוריה (2003 למניינם) - זו הייתה הדרך שבה נהגו מפקדים בצבא ארצות-הברית לדווח על משימות שהושלמו בהצלחה, עם אפס הרוגים. (O Kills, אפס הרוגים, ובקיצור - OK, משמע: הכל בסדר).
מישהו אחר אמר פעם שזה הקיצור לשגיאת הכתיב Ol korrect במקום All Correct...
 

חיותה

משתמש רשום
נשמע מענין.
ניסיתי לגלגל על הלשון ויצא שבגלידה - ice cream, ההדגשה (או הטעם) על ה ice, ואילו ב I scream, ההדגשה היא על ה scream, כך שחובבי הגלידה ממש לא התחשבו במקצב...
 

דניאל נ

משתמש מקצוען
באנגלית אין פתגם כזה בעברית יש פעם שלישית גלידה וכמה שכבר כתבו בעבר מקורו בטעות של : פעם שלישית אצרח ( כמו קנגורו שפירושו ( בניב אינדיאני קדום ) = אני לא יודע )
 

ATUK

משתמש רשום
מניין לך שלא פניתי להמון נשים ולגבר אחד בלבד? ;)
סתם. את/ה צודק/ת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה