דרוש מקור !

סוגרים שידוך

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
לא יתכן שיש כזה לשם

למה לא?

ספר לשם שבו ואחלמה - ספר הדע"ה חלק ב - דרוש ה ענף ב סימן ה:
הגר"א ז"ל במשלי ט"ז ד'. בפסוק כל פעל ה' למענהו. אמר שם כי להס"א אינו רק מ"ט שערי טומאה ושער הנ' אין לו. וכאשר נתמלא כל המ"ט שלו אז יתבער הוא מן העולם כו' ע"ש. וזהו אשר אמרנו כי אם היו עוד עבדים לפרעה לא היה להם תקנה ח"ו והיו נאבדים כי הרי נכנסו בשער מ"ט ועמדו שם. כנ"ל מזו"ח ריש פ' יתרו. ואם היו נתמלאו כל אותו השער. היו נאבדים ח"ו. וכו'
מה שכתבתי שלא יתכן שיש כזה לשם זה על מה שכתב @א. נוסבוים שעם ישראל לא היו במ"ט שערי טומאה אלא במ"ט שערי קדושה (ואני עדיין ממתין שיראה את מה שהוא אמר שראה בפנים...)
 

חכימא

משתמש פעיל
עריכה תורנית
קשה להתייחס לדוגמא שלא נבראה.
מה נעשה שהיא דוגמא חיה וקיימת ?
ההוכחה היא,
המכונים שמוכנים לשלם, לא מעט, עבור מציאת מראי מקומות מדוייקים, גם לציטוטים שאינם מדוייקים.
מאד מעניין מי הם המכונים הללו ?
איך מתקשרים איתם, ומה הם מולי"ם, (ספרים, ככל הנראה שלא ;)).
וכמ"ש
יש הרבה שנופלים בזה. מציינים מקורות לבני יששכר על דברים המופיעים באריז"ל, ומציינים מקורות לבעש"ט עה"ת [!!] על דברים שכתובים בזוה"ק. וכן הלאה.
:

ומ"ש:
אחת השיטות לעלות על רמת המקצועיות של העורך/המכון.
מי עולה על רמת מי ?
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מה נעשה שהיא דוגמא חיה וקיימת ?
לא כך הבנתי מפותח האשכול.

מאד מעניין מי הם המכונים הללו ?
איך מתקשרים איתם, ומה הם מולי"ם, (ספרים, ככל הנראה שלא ;)).
וכמ"ש
יש ויש.
בדיוק בתקופה האחרונה עברה דרכי עבודה כזו.
ממכון מוכר וחשוב.

מי עולה על רמת מי ?
הכונה בקו המוטה היתה לאו - או.
כלומר,
מכון ברמה גבוהה. או עורך ברמה גבוהה, משתדל להביא מראי מקומות מדוייקים ככל האפשר.
ובכך, בין היתר, ניכרת רמת המקצועיות שלהם.
 

טראכטער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
הכונה בקו המוטה היתה לאו - או.
כלומר,
מכון ברמה גבוהה. או עורך ברמה גבוהה, משתדל להביא מראי מקומות מדוייקים ככל האפשר.
ובכך, בין היתר, ניכרת רמת המקצועיות שלהם.
ופשוט וק"ל.

אגב, יש נשים שמשמשות כעורכות תורניות???
או שמדובר בזוג תחת אותו ניק?
קצת מוזר לי @שרה מגן @מוישה
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
ופשוט וק"ל.

אגב, יש נשים שמשמשות כעורכות תורניות???
או שמדובר בזוג תחת אותו ניק?
קצת מוזר לי @שרה מגן @מוישה

כמעמדת, החומר עבר דרכי מבן משפחה, ולכן התוודעתי לדרישות המכון.
כן יצא לי להתעסק עם מראי מקומות ומפתחות.
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ופשוט וק"ל.

אגב, יש נשים שמשמשות כעורכות תורניות???
או שמדובר בזוג תחת אותו ניק?
קצת מוזר לי @שרה מגן @מוישה
למה מוזר, ועוד עם שלושה סימני שאלה??? יש בהחלט נשים שעורכות מאמרים תורניים, אולי לא בהלכה אבל בוודאי באגדה וכדומה. לגיטימי בהחלט שנשים שעורכות דברים תורניים תיעזרנה בפורום עריכה תורנית.
 

טראכטער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
למה מוזר, ועוד עם שלושה סימני שאלה??? יש בהחלט נשים שעורכות מאמרים תורניים, אולי לא בהלכה אבל בוודאי באגדה וכדומה. לגיטימי בהחלט שנשים שעורכות דברים תורניים תיעזרנה בפורום עריכה תורנית.
חידוש בשבילי. מעודי לא נתקלתי בכגון דא.
מסתמא אתה לא מתכוון לעריכה לשונית/פיסוק [בשביל זה לא צריך את פורום עריכה תורנית].
 
נערך לאחרונה ב:

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
חידוש בשבילי. מעודי לא נתקלתי בכגון דא.
מסתמא אתה לא מתכוון לעריכה לשונית/פיסוק [בשביל זה לא צריך את פורום עריכה תורנית].
חידושים יש תמיד. אני חושב שלמאמרים שפונים לקהל הרחב יש יתרון גדול לנשים.
 

טראכטער

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חידושים יש תמיד.
בפרט כשמתכתבים איתך.

האמת שאני יותר מתעסק בתחום של הוצאת ספרים ישנים וחדשים. פחות בתחום של מאמרים, בפרט כאלו שפונים לקהל הרחב.
בכל אופן לא הייתי מגדיר לדוגמא את הטורים הפותחים בעיתוני הנשים כ'עריכה תורנית', למרות שכתובים שם דברי תורה. או שיש לך דוגמא יותר מוצלחת.
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
בפרט כשמתכתבים איתך.

האמת שאני יותר מתעסק בתחום של הוצאת ספרים ישנים וחדשים. פחות בתחום של מאמרים, בפרט כאלו שפונים לקהל הרחב.
בכל אופן לא הייתי מגדיר לדוגמא את הטורים הפותחים בעיתוני הנשים כ'עריכה תורנית', למרות שכתובים שם דברי תורה. או שיש לך דוגמא יותר מוצלחת.
אני מניח שביום שעיתוני הנשים המוכרים יעברו עריכה, אז גם המדור התורני ייערך... בכל מקרה כשזה יהיה לך רלוונטי, אחפש דוגמאות...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה