תח"צ דן בדרום מתכוננת להפעלת קווי ירושלים-אשדוד במקום אגד

האיש והקלרינט

משתמש פעיל
דן בדרום מתכוננת להפעלת קווי ירושלים-אשדוד במקום אגד (אגב, ללא מכרז - אגד רוצה לצאת מהקווים ודן בדרום רוצה להיכנס),
והיא מציעה לנהגים (הראשונים שיצטרפו) טיסה לגיבוש "מקצועי וחוויתי" בחו"ל.
אם המחסור בנהגים יתגבר, אולי נתחיל לראות חדרי כושר במסופים וגלידות באוטובוסים...

ואנו נקווה שנראה שיפור מיידי

20230704_124959.jpg
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אגב ניסיתי הרבה זמן להבין איך אגד מוותרת ככה על אשכול ואיך דן מקבלת בלי מכרז ולא הגעתי לתשובה ברורה
(היו שטענו שאגד לא רוצה להפעיל אשכול חרדי, שטויות במיץ, היא מפעילה המון אשכולות חרדים ואף זכתה עכשיו באחד מהם)
להערכתי אגד עוזבת במסגרת הבנות עם משרד התחבורה כדי שתוכל לזכות במכרזים אחרים, כמו שזכתה עכשיו באשכול ירושלים מערב, אבל עדין נשגב ממני איך דן מקבלים את זה ללא מכרז (אולי כי הם בכל מקרה מפעילים את אשכול הנגב, ועדין)
ובינינו - הקרדיט של @יצחק למפרט ...
 

האיש והקלרינט

משתמש פעיל
לא קשור ב-כ-ל-ל !

קווי י-ם אשדוד הם מהקווים הכי פחות רווחיים לחברות התחבורה שיש במדינה !
ואת זה יאמר כל פקיד הכי זוטר שמבין ומכיר את הנושא.
 

האיש והקלרינט

משתמש פעיל
אתה מדבר מהבטן (ניסיתי להבין וכו'...) ?
או שאתה יודע מה קורה ?
תעשה טיפה שיעורי בית ואז תיווכח לדעת מה המצב ,
ולמה זה אחד הקווים הכי גרועים במדינה ! {מבחינת שירות, לו"ז, אי רצון של החברות לתגבר בשעת הצורך וכו'}
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
האמת שהתגובות שלך לא כ"כ נעימות
כתבתי את דעותי מה אתה ישר תוקף, 'מדבר מהבטן' 'תעשה שיעורי בית' ועוד כותב עם אותיות גדולות ומודגשות
תענה עניינית


מלבד זאת שכל מה שכתבת בפתיחת האשכול גנוב מילה במילה מ @יצחק למפרט בלי נתינת קרדיט
 

האיש והקלרינט

משתמש פעיל
הסיפור פשוט מאוד
כמו ש- לך ברב קו יש רק 4 סוגי תשלום
כגון: עד 15 ק"מ 5 ש"ח ועד 100 ק"מ 12 ש"ח (אני לא זוכר בדיוק אבל משהו כזה )
כך גם החברות מקבלות :
כגון נסיעה שבין - 50 ק"מ עד 100 ק"מ - כמובן מחושבן הלו"ש ,
החברה מקבלת ע"כ ממשרד התחבורה סכום של 3,000 ש"ח,
אז מה שקורה כיום זה ש- קו אשדוד - י-ם
בגלל שזה קו ארוך עם מלא תחנות אזי הקו הזה מנצל כמעט את כל הסכום של הק"מ
והם לא מקבלים ע"כ יותר כסף.

ולכן אגד מתוסכלת עד כדי איום להפסיק לשלוח אוטובוסים לגמרי ,
ואף חברה לא רוצה להגיש מכרז,
אז כעת משרד התחבורה מגיע להסדר עם דן בדרום שבתמורה שהם לוקחים ע"ע עצמם את קווים אשדוד - י-ם
מרחיבים להם את האשכולות שלהם.

סתם לדוג'
קו ב"ב - י-ם פחות ב - 18 ק"מ לכל צד והחברה מקבלת בדיוק את אותו סכום.
ויש המון המון קווים עוד יותר רווחיים בית שמש למשל וכו'

ודרך אגב אני לא מכיר ולא יודע מי זה : " " @יצחק למפרט " " ומה כותב ואיפה .
 

יצחק למפרט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
אגב ניסיתי הרבה זמן להבין איך אגד מוותרת ככה על אשכול ואיך דן מקבלת בלי מכרז ולא הגעתי לתשובה ברורה
(היו שטענו שאגד לא רוצה להפעיל אשכול חרדי, שטויות במיץ, היא מפעילה המון אשכולות חרדים ואף זכתה עכשיו באחד מהם)
להערכתי אגד עוזבת במסגרת הבנות עם משרד התחבורה כדי שתוכל לזכות במכרזים אחרים, כמו שזכתה עכשיו באשכול ירושלים מערב, אבל עדין נשגב ממני איך דן מקבלים את זה ללא מכרז (אולי כי הם בכל מקרה מפעילים את אשכול הנגב, ועדין)
ובינינו - הקרדיט של @יצחק למפרט ...


במכרז, הממשלה מתחייבת שאם היא מוסיפה קו באשכול מסוים היא צריכה לתת אותו למי שזכה בתפעול, ונראה שדן בדרום ואפיקים הכי קרובות, ואפיקים כנראה לא רצתה.
 

האיש והקלרינט

משתמש פעיל
במכרז, הממשלה מתחייבת שאם היא מוסיפה קו באשכול מסוים היא צריכה לתת אותו למי שזכה בתפעול, ונראה שדן בדרום ואפיקים הכי קרובות, ואפיקים כנראה לא רצתה.
אה מה מה :

שלא היה ולו חברה אחת שרצתה לגשת למכרז על הקווים הללו לכן מי "שהסכים " לקחת את הקווים קיבל מיד
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
(מיציאה לכניסה)

באשדוד יש פי 2.5 תחנות איסוף ופיזור

בביתר /מודיעין עלית / בית שמש וכו'
הקו היה כבר מזמן מחולק ל- 3 איזורים בתוך העיר
292/293/294 וכו'
קצת נתונים:
בקו 450 - יש 19 תחנות בתוך אשדוד, שלוקחות (על הנייר - לפי ק"מ - נתונים רשמיים של משרד התחבורה) 20 דק'
קו 448 - 8 תח' 23 דק'
קווי בית שמש ירושלים:
617 - 33 תחנות, 26 דק'
618 - 24 תח' 19 דק'
616 - 15 תח', 29 דק
615 - 27 תח' 20 דק'
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  37  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה