דאבוס לעומת סרפהאוס

63388

משתמש צעיר
שאלה לבעלי נסיון. האם בסרפהאוס יש אפשרות לטייל במקום ללא צורך בהצטרפות לטיולים מאורגנים? הכוונה היא להסתובב במקום ברכבות ואוטובוסים מקומיים, ללא צורך ליסוע רחוק בשביל אטרקציה כל שהיא.
ועוד שאלה, מישהו שהיה במלון בדאבוס, משום מה שמעתי פעם שהסגנון שם פשוט מאד, סוג של פאלפל לארוחת ערב. זה נכון?
 

איכות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
כן.
בסרפאוס אין צורך להצטרף לטיולים,
יש המון אטרקציות במרחק הליכה - או נסיעה ברכבל
 

רבקה א

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
סופרהוס מקום מדהים!! מי שמחפש יותר אקשן ואטרקציות יהנה שם מאוד (צריך גם הרבה אומץ יש דברים מפחדים נדנדה בגובה עצום מעל ההרים זה פחד מות ועוד....)בשויץ זה יותר לטייל בהרים
 

גאונה

משתמש מקצוען
בסרפאוס (פיס ולאדיס הקרובים מרחק קצר ברכבל)
זה אטרקציות לימים בודדים
ואם רוצים יותר זה נסיעות ארוכות מאוד
 

mc

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
סרפהאוס מדהימה
אבל כמו שאמרו אי אפשר למלא שם יותר מכמה ימים בודדים במקום עצמו,
אלא אם כן אתם משפחה עם ילדים קטנים.
 

63388

משתמש צעיר
תודה לעונים.
אשמח לשמוע פרטים על דאבוס, על המלון שם.
 

מייטי האואר

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אם רוצים יותר טיולים פרטיים בדווקא -
אז מנסיון מומלץ להגיע לוונגן (שוויץ).
מגיעים לעיירה הזו רק עם רכבת. (אין בעיירה רכבים פרטיים בכלל) ויש משם רכבות בתדירויות של כל חצי שעה, לכל האיזור הקרוב, כשבכל האיזור קיימים מלא מקומות מעניינים, אטרקציות, נופים, מפלים ועוד.
תור פלוס בעיקרון עושים שם את נופש מאורגן עם מלון והכל ברמה מאד מאד גבוהה, אבל יש גם אפשרות לשכור דירה לבד בעיירה ולמשל להגיע למלון לאכול בשבת וכדו'.

לגבי סרפהאוס - כמו שכתבו קודם - יש מה לעשות שם, רכבלים, אטרקציות בקרבת מקום, אופניים, העיירה עצמה מאד נחמדה ויש גם שבילים מעניינים לטייל לתוך ההרים עם נוף מרהיב.
גם המלון שם של תור עולם מאד ברמה ונחמד ביותר.

הרבה הצלחה
 

undo

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
מישהו יכול לפרט לי איזה אטרקציות יש בסרפהאוס? כמה המחיר בערך? איך אני מגיע לכל מקום?
 

Shutfim

משתמש רשום
עם ילדים SERFAUS FISS LADIS לוקח כל המקומות
נוסעים בתוך 3 העיירות בחינם עם אוטובוסים ורכבלים (ורכבת התחתית בסרפאוס)
רוב הדברים לא עולים כסף חוץ מהאקסטרה דוגמת הלונה פארק וכו'
 

Y.E.S violinist

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בסרפהאוס יש כרטיס שמאפשר למתארחים שימוש חינמי ברוב הרכבלים, ועוד מספר אטרקציות.
העיירה עצמה מיועדת יותר לנופשים עם ילדים.
הנוף שם מדהים, יש מניין מסודר במלון Alte Schmiede‬.

בדאבוס גם יש כרטיס למתארחים,
מרגישים שם כמו בגאולה.. לכל מקום שהולכים פוגשים יהודים...
יש שם שטיבלאך עם מניינים כל הזמן, מכולת עם הרבה מוצרים כשרים,
נוף מדהים והרבה אויר.
 

undo

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
בסרפהאוס יש כרטיס שמאפשר למתארחים שימוש חינמי ברוב הרכבלים, ועוד מספר אטרקציות.
העיירה עצמה מיועדת יותר לנופשים עם ילדים.
הנוף שם מדהים, יש מניין מסודר במלון Alte Schmiede‬.
איך נקרא הכרטיס?
תודה!
 

לב זהבה

משתמש מקצוען
המלון הכשר בדאבוס שפתוח נקרא כרסטה הייתי בו בקיץ. האוכל מצויין, ממש לא פלאפל. הארוחה מוגשת לשולחן ולא סגנון בר וכדו', כך שאין אפשרות בחירה. הייתי שם שבוע האוכל לא חזר על עצמו והיה לדעתי טוב (אני לא רגילה למלונות יוקרה....) את הטיולים עשינו באופן עצמאי לחלוטין. היה מדהים!!! עכשיו הנוף אמור להיות שונה כי הכל מושלג. כשהייתי שם ירד יום אחד שלג אז חווינו גם קצת ממנו. נסיעה טובה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה