גן חובה - מה דורש ממני כגננת?

מלכה לב

משתמש רשום
לוקחת שנה ראשונה גן חובה(עובדת כבר שנים רבות בגילאים הקטנים)
אשמח לשמוע מהמומחיות
סדר יום, פינות הכרחיות ואהובות, משחקים שממש אהובים אצלכן בגן
וכל מה רץ לכן בראש
ובא לכן לאפשר לי ללמוד מכן...

(אולי יש קורסים לגננות גן חובה-אשמח להחכים)
 

hilasg

משתמש פעיל
לוקחת שנה ראשונה גן חובה(עובדת כבר שנים רבות בגילאים הקטנים)
אשמח לשמוע מהמומחיות
סדר יום, פינות הכרחיות ואהובות, משחקים שממש אהובים אצלכן בגן
וכל מה רץ לכן בראש
ובא לכן לאפשר לי ללמוד מכן...

(אולי יש קורסים לגננות גן חובה-אשמח להחכים)
בהצלחה!
 

חי טוב

משתמש צעיר
לוקחת שנה ראשונה גן חובה(עובדת כבר שנים רבות בגילאים הקטנים)
אשמח לשמוע מהמומחיות
סדר יום, פינות הכרחיות ואהובות, משחקים שממש אהובים אצלכן בגן
וכל מה רץ לכן בראש
ובא לכן לאפשר לי ללמוד מכן...

(אולי יש קורסים לגננות גן חובה-אשמח להחכים)
המלצה, להתייעץ עם חני פיליפ מרחוב כהנמן. מאוד מבוקשת. ומאוד מצליחה [נסיון עם בנותינו].
יש לי רק את הטלפון בגן, 03-6199418
שמעתי שהיא גם מלמדת בבית המורה.
 

miri

מירי הס- אמנית ציור
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
תרשמי לקבוצה שלנו ותקבלי ציורים חינמיים לצביעה
מצרפת דוגמא
 

קבצים מצורפים

  • בהצלחה בנות.jpg
    בהצלחה בנות.jpg
    KB 769.3 · צפיות: 6

מישהו אחד ועוד

משתמש צעיר
ואמא ולא כגננת-
גן חובה זה לימוד אותיות והתחלת קריאה וכתיבה (העתקה ) וכל המוכנות לכיתה א.
חשוב להתייעץ עם גננת עם ניסיון . לגבי תשומת לב לשלוח ילדות לאבחונים בזמן לקבלת שעות שיח או שילוב והשארת שנה בגן.
 

-קומפלט-

מפיקים לך אירוע!
מנוי פרימיום
בהצלחה לכל הגננות בעבודת הקודש שלהן.
גן חובה -
זה הרבה מעבר לפינות ויצירות,
זה לסיים את השנה שרוב ככל הבנות, יודעות את כל האותיות, תרגילי חשבון בסיסיים,
וכל המוכנות הנדרשת לילדה העולה לא'.
אכן מומלץ להתייעץ עם גננות שיש להם ותק וניסיון עם הגיל הזה דווקא ששונה משמעותית מהגילאים הקטנים יותר.
 

שריתאליז

משתמש מקצוען
לאהוב
לתת לשחק
טיפוח חשיבה ושפה
להכניס מיומנויות של אותיות דרך חשיפה של מילים הקשורות לנושא. דרך תאריך
דרך שמות הילדים. כמה ילדים מתחילים באות?
כמה אותיות בשם שלי?

אני לא אוהבת לתת חוברות עבודה ומחברות. זה יהיה להם בע"ה עד יב..
כן לחפש מהסביבה ומציאות החיים שסביבנו אותיות ומספרים וללמד דרכם

כמובן לדעת שם ושם משפחה- לזהות ולכתוב בסוף השנה
 

מלכה לב

משתמש רשום
לאהוב
לתת לשחק
טיפוח חשיבה ושפה
להכניס מיומנויות של אותיות דרך חשיפה של מילים הקשורות לנושא. דרך תאריך
דרך שמות הילדים. כמה ילדים מתחילים באות?
כמה אותיות בשם שלי?

אני לא אוהבת לתת חוברות עבודה ומחברות. זה יהיה להם בע"ה עד יב..
כן לחפש מהסביבה ומציאות החיים שסביבנו אותיות ומספרים וללמד דרכם

כמובן לדעת שם ושם משפחה- לזהות ולכתוב בסוף השנה
חצי ממה שכתבת הם כבר יודעות אצלי בטרום חובה...

שם פרטי עבדנו כל השנה

שם משפחה התחלנו בסוף שנה
 

שריתאליז

משתמש מקצוען
מוכנות לחשבון לדוגמא
אני מלמדת לפי איזה יום היום
יום שלישי: איך אפשר להראות 3?
לעשות באצבעות בכל מיני ווריאציות (כמויות) ועם 2 הידים (חיבור)

מקווה שהייתי ברורה
 

שריתאליז

משתמש מקצוען
חצי ממה שכתבת הם כבר יודעות אצלי בטרום חובה...

שם פרטי עבדנו כל השנה

שם משפחה התחלנו בסוף שנה
מצוין.
הן לא צריכות לעלות קוראות
למרות שיש כאלה שחושבים שכן.


הן צריכות לעלות בשלות מבחינה רגשית . חברתית
פיתוח שפה וחשיבה מאוד חשוב בעיני-
לדעת לספר סיפורים ברצף.
צריכות לדעת את כל האותיות. צליל פותח וסוגר. חריזה. חלוקה לצלילים והברות
 

-קומפלט-

מפיקים לך אירוע!
מנוי פרימיום
לאהוב
לתת לשחק
זה בטוח, ולאו דווקא רק בגיל גן חובה.
גננת עם ניסיון יודעת את זה ומקווה שגם מיישמת את זה.
טיפוח חשיבה ושפה
להכניס מיומנויות של אותיות דרך חשיפה של מילים הקשורות לנושא. דרך תאריך
דרך שמות הילדים. כמה ילדים מתחילים באות?
כמה אותיות בשם שלי?

אני לא אוהבת לתת חוברות עבודה ומחברות. זה יהיה להם בע"ה עד יב..
כן לחפש מהסביבה ומציאות החיים שסביבנו אותיות ומספרים וללמד דרכם

כמובן לדעת שם ושם משפחה- לזהות ולכתוב בסוף השנה
ילדה שמסיימת גן חובה יכולה לדעת יותר מזה.
 

שריתאליז

משתמש מקצוען
זה בטוח, ולאו דווקא בגיל גן חובה.
גננת עם ניסיון יודעת את זה ומקווה שגם מיישמת את זה.
תתפלאי
הרבה פעמים אין זמן כי צריך ללמוד..
ילדה שמסיימת גן חובה יכולה לדעת יותר מזה.
יכולה. לא צריכה. זה הדרישות מבחינת המשרד
ולכן חשוב מאוד להזכיר שהן עדיין ילדות וצריכות לשחק וזה חשוב מאוד בשביל הבשלות שלהן
התפתחות חברתית, רגשית לא באה מאליה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה