כי אנחנו עם הילדים 24/7
בתוך הבית, בלי לצאת.
וכולנו לאט אבל בטוח יוצאים מדעתנו.
וכולנו לאט אבל בטוח יוצאים מדעתנו.
יש דבר כזה?ממתק חצי שעתי.
כל חצי שעה משתיקים אותם עם חמץ שנשאר ממשלוחי המנותיש דבר כזה?
תעסוקה לי, לא להםאולי תתקשרי אלי...
נעלם לי המס' שלך.
אל תצאו מדעתכם, אוטוטו סגר... זה לא בגדר מצרך חיוניכי אנחנו עם הילדים 24/7
בתוך הבית, בלי לצאת.
וכולנו לאט אבל בטוח יוצאים מדעתנו.
כי אנחנו עם הילדים 24/7
בתוך הבית, בלי לצאת.
וכולנו לאט אבל בטוח יוצאים מדעתנו.
רק לשמוע את ה"דווקא ממש נהנית" משכנה שלי שרק כמה ימים קודם קוננה על בן השלש שמוציא אותה מדעתה (בשגרה)
זה פשוט נכון!הימים האלו לימדו אותי כמה יותר טוב לבני ה3-4 להיות בבית בשגרת משפחה.
כן, בן ה-4 שלי אחד המאתגרים, מפתיע אותי לטובה בגדול.
יש מצב שזה מה שגם קרה לשכנה שלך.
הילד נינוח, שמח, הרבה יותר ממושמע, מעסיק את עצמו הרבה יותר טוב ממה ש(לא)העסיק את עצמו בכמה שעות מהצהרון ועד השינה.
אני כ"כ חושבת כמוך ורוצה להיות שם - אבל צריכה לעבוד כל יום מהבית 8 שעות ביחד עם הילדים!אני מוכרחה לציין,
שהגישה שלי חיובית לגמרי לעניין.
עזבתי הכל וזה מה שאני עושה.
הום סקולינג.
חינוך ביתי.
אני והילדים.
לא רע בכלל.
טוב לנו מאד ושמח.
ואפילו אצל חלק מהילדים אני רואה שיפור התנהגותי/ רגשי ניכר.
למרות הקושי - זה לא קל. והעייפות.
עדיין יש למצב הזה גם הרבה מאד פלוסים.
כאלו שהיו אמורים להיות חלק משגרת חיינו ואבדנו אותם.
וקצת עכשיו אנחנו מקבלים חזרה.
מזדהה עם כל מילה.אני כ"כ חושבת כמוך ורוצה להיות שם - אבל צריכה לעבוד כל יום מהבית 8 שעות ביחד עם הילדים!
חייבת עצות מעשיות איך עושים את זה. דחוף.
(וזה עוד בלי לדבר על ערב פסח. מצב הנקיון מוקפא כמעט איפה שהיה לפני שהתחיל החופש הגדול. הצילו!!!)
זה נשמע נהדר.אני מוכרחה לציין,
שהגישה שלי חיובית לגמרי לעניין.
עזבתי הכל וזה מה שאני עושה.
הום סקולינג.
חינוך ביתי.
אני והילדים.
לא רע בכלל.
טוב לנו מאד ושמח.
ואפילו אצל חלק מהילדים אני רואה שיפור התנהגותי/ רגשי ניכר.
למרות הקושי - זה לא קל. והעייפות.
עדיין יש למצב הזה גם הרבה מאד פלוסים.
כאלו שהיו אמורים להיות חלק משגרת חיינו ואבדנו אותם.
וקצת עכשיו אנחנו מקבלים חזרה.
ואני חייבת להתחבר גם בבקרים לישיבות מידי פעם.מזדהה עם כל מילה.
בבוקר אני עם הילדים.
בערב עובדת.
והבית - סדום ועמורה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: