ביתי לומדת בסמינר בלי ה ו.
וצריכה להחליט מקצוע וסמינר המשך.
היכן כדאי לעשות מבחן תיל?
בירושלים.
וצריכה להחליט מקצוע וסמינר המשך.
היכן כדאי לעשות מבחן תיל?
בירושלים.
חובה לעשות הכנה לתיל.ביתי לומדת בסמינר בלי ה ו.
וצריכה להחליט מקצוע וסמינר המשך.
היכן כדאי לעשות מבחן תיל?
בירושלים.
אין להם בי"ס, אבל הם עדיין נותנים הנחייה לפי האינטרסים של מי שמסבסד אותם.למה לא במרכז כיוון?
היא תבחן, ואח"כ תשב עם פסיכותרפיסטית, ואחרי תקופה, היא יכולה לבקש ייעוץ נוסף.
למרכז כיוון אין בית ספר שלהם, הם אפילו יעזרו במילגה יפה.
כדאי להתייעץ עם מישהו שמכיר את האופציות שיש.מנסיון שלי, בכל מקום בו תעשה אבחון- יש להם את האינטרסים שלהם. בגדול - שפשוט תשב עם עצמה ועם ההורים שלה ותנסה לחשוב מה מתאים לה, אחר כך לברר (טוב!) על אותו מקצוע האם הוא באמת מה שחושבים שהוא. ואחר כך פשוט להרשם ושם כבר יעשו "אבחון" ויחליטו האם מקבלים אותה או לא. בהצלחה!!
ביתי לומדת בסמינר בלי ה ו.
וצריכה להחליט מקצוע וסמינר המשך.
היכן כדאי לעשות מבחן תיל?
בירושלים.
שפשוט תשב עם עצמה ועם ההורים שלה ותנסה לחשוב מה מתאים לה, אחר כך לברר (טוב!) על אותו מקצוע
יכול להיות שהיא מאד מתאימה למכשור רפואי/תרפיה בבע"ח/אופטומטריה/ביואינפורמטיקה והיא פשוט לא יודעת שיש כזה דבר...
זה כל כך נכון!כדאי להתייעץ עם מישהו שמכיר את האופציות שיש.
יכול להיות שהיא מאד מתאימה למכשור רפואי/תרפיה בבע"ח/אופטומטריה/ביואינפורמטיקה והיא פשוט לא יודעת שיש כזה דבר...
יתכן שבאמת יש להם אינטרסים מסויימים. ובכל זאת, אני שולחת תלמידות, ונהנית מהרעיון שיש מישהו שמבין עניין, ויושב עם התלמידה ומדבר אתה עליה, בלי התערבות של אנשים שמכירים את הנערה.אין להם בי"ס, אבל הם עדיין נותנים הנחייה לפי האינטרסים של מי שמסבסד אותם.
ברגע שיש גוף שמסבסד את הבחינה, יש אינטרסים.
אומנם אם אין תקציב לייעוץ עסקי פרטי, בוודאי שעדיף מרכז כיוון מאשר מכללה בעצמה.
לא רע, אבל לדעת מראש שגם אם הכי מתאים לה, לא ימליצו לה לימודי רפואה משלימה, נגיד- כי זה לא נקרא לימודים אמיתיים, או הוראה- כי השוק מוצף.אז מה רע אם זה יהיה במוסדות שלהם, אם יש להם מגוון רחב של מוסדות?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: