ברך הבין-עירונית

לאלה

משתמש על
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אספלט שחור, שיח בר, בניינים מעבר לכביש הסואן, ריח פריחה משכר, תחנה עמוסת אנשים ותרמילים ועגלות ומזוודות, קיוסק ועשן סיגריות, סוף של עיר. האוטובוס מגיע בחריקת צמיגים פותח דלתות ומקבל לתוכו את כולם, עגלת בוגבו שמתקפלת לתא המטען, חליפה שחורה ארוכה וספר חום ביד ימין, תיק כחול של 'קיפלינג', נעלי לק שחרות ופאה קצוצה, והחבר'ה. עגיל באף, חצי ראש מגולח חציו השני ראסטות, מכנס ג'ינס קרוע, פלאפון ענק ומזמר ועיניים. 4 זוגות עיניים יפות וכמהות נאספו יחד עם כולם אל מושביו של האוטובוס, התמקמו, הורידו תריסים מפני חומה של השמש, שמו אזניות ותכננו לישון. אבל אז קמה הנעלי לק והפאה הקצוצה, בידה ספר תהילים המחולק וחום בעיניה הכחולות. היא עברה אישה אישה והציע ספר אחד, "זכויות", כך היא אמרה. כשהגיע לחמישייה בסוף ולארבעת זוגות העיניים שישבו שם, הציע להם כמו לכל השאר "רוצות להגיד ספר?". זה אפילו לא היה נראה להן מוזר, הן לא חשבו לשנייה, לקחו בטבעיות כל אחת ספר והתחילו לומר, כשסיימו, ביקשו ספר נוסף.
אולי העגילים הרגישו שהם לא שייכים, אולי הקעקוע הרגיש לא נעים, אולי החרוז עץ בקצה הרסטה היה נבוך, אבל להן זה היה מובן מאליו.
וכך נסע לו האוטובוס בכביש הבין – עירוני ובתוכו מתחולל מסע הדתה, ואיש לא פוצה פה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה