בקשת טיפים והכוונה לכתיבת מיילים אפקטיבים...

אהרן סופר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
חברים היקרים - שלום וברכה
קצב כניסת ושליחת המיילים הולכת וגוברת, וחשוב לי מאוד שאנשים יפתחו את המיילים שאני שולח להם ובעיקר, שהם יעברו על זה.
אשמח לשמוע טיפים ורעיונות איך להגביר את האפקטיביות בכתיבת ושליחת מייל: גם מבחינת הקריאייטיב וגם מהפן העיצובי...

בתודה מראש
 

דודי אברהם

איש של מיקוד מסרים.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
חברים היקרים - שלום וברכה
קצב כניסת ושליחת המיילים הולכת וגוברת, וחשוב לי מאוד שאנשים יפתחו את המיילים שאני שולח להם ובעיקר, שהם יעברו על זה.
אשמח לשמוע טיפים ורעיונות איך להגביר את האפקטיביות בכתיבת ושליחת מייל: גם מבחינת הקריאייטיב וגם מהפן העיצובי...

בתודה מראש
מה מטרת המיילים:
שיווק /פרסום של מוצר?
/שירותים מסויימים?
ללקוחות חוזרים/ קיימים.

פרט כמה שאפשר....
 

אהרן סופר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
המיילים ברובם נשלחים לקבוצת חברים שאנו עוסקים יחד בהפצת וחיזוק לימוד התורה ומיועד להעביר/להעשיר מידע, לפעמים יש גם כאלו המיועדים להנעה לפעולה...
אדגיש, יוסיף לי גם מאוד כללים בחלק העיצוב; האם כדאי מרווחים בין השורות, איזה סוג גופן מומלץ רחב/דק, מודגש, האם כדאי שהכל יהיה באותו גודל גופן ועוד ועוד

בתודה והערכה
 

אהרן סופר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
תודה,
אבל זה חסום לי.
אפשר להעלות?
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
איך לכתוב מיילים שיווקיים שיקבלו מענה מלקוחות? 7 טקטיקות שאתם חייבים לאמץ
נכתב על ידי דפנה בן יהושע
בתאריך 12 בספטמבר 2016
בקטגוריה שיפור ייחס המרה
superman-1070457_1920.jpg


המייל השיווקי עדיין לא מת. זה נכון שיש הרבה טכניקות שיווקיות חדש ומלהיבות יותר בשוק, אבל נכון לעכשיו שליחת מיילים שיווקיים ממשיכה לגבור על כולם. על פי Campaign Monitor, מיילים מספקים את ההחזר הגבוה ביותר עבור ההשקעה – $38 הכנסות עבור כל $1 שמושקע:



גם במדד האפקטיביות, שיווק באמצעות מייל מנצח כל ערוץ שיווקי דיגיטלי אחר (קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, פרסום במובייל וכו'), כפי שמראה הגרף הזה מ-QuickSprout:



אבל האם כל המיילים השיווקיים נוצרו שווים? האם זה שפצחתם בקמפיין שיווקי במייל מבטיח לכם תשובות והמרות? לא בהכרח. כדאי להצליח עם מיילים שיווקיים צריך לדעת איך לכתוב אותם. כדי לענות על צורך זה, אספתי כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם לחדד את המסר השיווקי שלכם, לייצר אצל הנמענים שלכם רגש חיובי ולגרום להם להגיב למיילים שלכם במקום להתעלם מהם.

1. בשם השולח, השתמשו בשמכם במקום בשם הגנרי של החברה
שם השולח במייל אולי נתפס אצלכם כמשהו טריוויאלי שאין לייחס לו חשיבות: שם החברה זה מספיק, לא? מספיק אנשים יפתחו מיילים ששם השולח בהם הוא שם החברה. מצד שני, תחשבו כמה מיילים שיווקיים אנשים מקבלים ביום. רוב המיילים האלה הם לא אישיים במיוחד. דווקא מייל שיתייחס לנמען בצורה אנושית ויבהיר לו מי האדם שכותב לו, עשוי לתפוס את תשומת הלב של הקורא. אנחנו נוטים להתייחס לפרסונליזציה כאל פנייה אל הקורא בשמו, אבל גם הבהרה לקורא שהוא מתכתב עם אדם אמיתי ולא עם ישות מסחרית עמומה היא טכניקה של פרסונליזציה.

איך שם השולח במיילים שיווקיים בדרך כלל נראה (תמונה מהמייל שלי):



והנה מייל שקיבלתי לאחרונה מ-Lauren B. מי זאת Lauren B? טוב ששאלתם. היא אשת שיווק ב-Online Marketing Institute, והיא גם מקפידה לחתום על המייל בשמה. אני חייבת להגיד שזה עושה הרגשה נעימה יותר בהשוואה למייל מיישות הנקראת story: או zap doctors.



2. השקיעו בשורת הנושא של המייל
שורת הנושא של המייל שאתם שולחים היא ככל הנראה החלק החשוב ביותר בו: היא זו שבדרך כלל תקבע אם הגולש יפתח את המייל או לא. לכן, צריך להשקיע בה לא פחות מאשר משקיעים במייל עצמו. לא מומלץ לכתוב פשוט תיאור של המוצר או השירות שאתם משווקים: "מדפסת-סורק-פקס חדשנית עם יכולות מתקדמות" או "הוצאת כלבים לטיולים כשאתם בחופשה". כדאי לעשות את שורת הנושא מגרה, אישית, אפילו קצת מסתורית.

הנה שני מיילים שקיבלתי ב-13 ביולי. שניהם קשורים לתחומים שאני מתעניינת בהם – כתיבה וקואצ'ינג. אבל נחשו איזה מהמיילים סקרן אותי יותר?



דוגמא נוספת שאני תמיד אוהבת לתת בהקשר הזה היא שורות הנושא של "חדשות 20 פלוס" של שירותי בריאות כללית, שמצטיינות לא רק בניסוחים משעשעים אלא גם בפנייה המתאימה למגדר הנמענ/ת:



הסוד הוא להבין מה הולך לעניין את הקורא במייל שלכם ומהי הדרך הברורה ביותר להציג זאת. אחרי שניסחתם את זה לעצמכם במשפט או שניים, נסו לצמצם את זה לכמה שפחות מילים: 5-7 מילים נחשבות לאורך מצוין לשורת נושא. אפשר לזרוק פנימה גם את שם הנמען, בשביל אפקט הפרסונליזציה.

3. השתמשו בכלים לשיפור מיילים
כמו בכל תחום היום, גם בכתיבת מיילים שיווקיים אתם לא חייבים להסתמך רק על היכולות שלכם כדי לגרום להם להיות יותר אפקטיביים. יש כלים שיכולים לעזור לכם, אז למה לא להשתמש בהם? הנה 3 דוגמאות לכלים כאלה (לעת עתה שלושתם אינם זמינים בעברית, אבל הם יוכלו לעזור לכם במיילים שאתם כותבים באנגלית):

Respondable
Respondable הוא כלי חדש מבית בומרנג של ג'ימייל. למי שעדיין לא מכיר, בומרנג הוא פיצ'ר של ג'ימייל שבאמצעותו ניתן "להקפיץ" מיילים לראש תיבת המייל ביום ובשעה שאתם בוחרים, כדי שלא תשכחו להתייחס אליהם. לאחרונה, צוות בומרנג שיחרר את Respondable: "עוזר אישי" שמשתמש באינטליגנציה מלאכותית כדי לעזור לכם לכתוב מיילים שיקבלו מענה. רספונדבל מופיע בתור סרגל ביצועים ירקרק בתחתית המייל, שאם לוחצים עליו פותח חלון המגלה לכם את הביצועים של המייל שלכם במדדים כמו אורך שורת הנושא, ספירת המילים, קריאות, ואפילו נימוס ואובייקטיביות(!). ניתן ללחוץ על כל מדד בנפרד ולקבל הסבר נוסף והצעות לשיפור.



Hemingway
המינגוויי, על שם הסופר הנודע, הוא עורך טקסטים חינמי. ניתן להכניס לתוכו טקסטים מוכנים או לכתוב בו ישירות ולקבל משוב על מדדים כמו תחביר, איות, קריאות, מספר מילים, שימוש בגוף סביל במקום פעיל ועוד. ניתן לבצע בו פונקציות עריכה נוספות כגון יצירת כותרות, הכנסת קישורים ויצירת רשימות ממוספרות או עם בולטים. חוץ מזה, הוא מעוצב בגווני פסטל נעימים, עושה שימוש בפונט גדול וקריא ומאד ידידותי למשתמש.



Mail Tester
אף אחד לא ישיב למייל ששלחתם, שלא לדבר על יקרא אותו, אם הוא ינחת אוטומטית בתיבת הספאם. איך מוודאים שזה לא יקרה? מתברר שיש דרך לבדוק אם המייל יוגדר כספאם או ייחסם מהתיבה של הנמענים שלך על ידי מסנני ספאם. Mail Tester הוא כלי חינמי אשר מנתח את המייל שלכם לפי מדדים שונים ונותן לו ציון בהתאם. ציון של 5 ומעלה משמעותו היא שיש סבירות גבוהה שהמייל שלך לא יסומן כספאם. בכניסה לאתר תתבקשו לשלוח את המייל לכתובת המשמשת לבדיקה, ומספר שניות לאחר השליחה תקבלו ציון ופירוט של כל המדדים בהם המייל שלכם נכשל, כולל הסברים.



4. השתמשו בהוכחה חברתית והראו תוצאות
לא משנה כמה תטענו שאתם טובים במה שאתם עושים, אנשים תמיד רוצים לראות מספרים והוכחות. אז למה לא לספק להם את זה? ספרו להם על לקוחות אחרים שלכם ולאלו תוצאות הם הגיעו בזכותכם. זה יגרום להם להיות פתוחים יותר להצעה שלכם. בדיקה של חברת YesWare העלתה ששיעורי הפתיחה של מיילים גבוהים יותר כאשר הם נשלחים בתפוצה רחבה, וששיעורי המענה גבוהים יותר כאשר מצוינים בהם בעלי עניין נוספים. הנה מייל שמדגים זאת:





5. כתבו מיילים קצרים, פשוטים ואנושיים
חשבו רגע על המיילים השיווקיים שאתם מקבלים. אלו מיילים אתם יותר נהנים לקרוא? את אלה שנראים כמו מגילות עמוסות באינפורמציה ובז'רגון מקצועי ולא מביעים שום עניין בכם וברצונותיכם? או את אלה שהם קצרים, פשוטים להבנה, פונים אליכם ישירות ומציעים לכם הצעה המבוססת על תחומי העניין שלכם? האמת העגומה היא שתיבות המייל של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מלאות עד אפס מקום במיילים שיווקיים, ואין להם כוח לקרוא משהו ארוך, מסובך ומשעמם מחברה שהם לא מכירים.

הפתרון? כתבו בשפה מדוברת. צמצמו את המייל לנקודות החשובות באמת. הסבירו לנמען למה ההצעה שלכם צריכה לעניין אותו – אך עשו זאת בטון אדיב וידידותי. הימנעו מכל מה שעלול לגרום למי שקורא את המייל ללחוץ על "מחק" או לסמן אותו כספאם: מונחים מקצועיים ("אובר-אקספוזיציה", "פלטפורמה רדיקלית"), קלישאות מכירתיות ("הספר שישנה לכם את החיים"), שפה רשמית מדי (זה לא מכתב מעורך דין, "לית מאן דפליג" לא יעבוד כאן), גוף סביל ("הפרוייקט הוצג על ידי נציג החברה") וכו'.

6. השתמשו בשאלות
מחקר שביצע צוות בומרנג של ג'ימייל מצא שלמיילים שכללו 1-3 שאלות היה סיכוי גבוה ב-50 אחוזים לקבל מענה בהשוואה למיילים שלא כללו שאלות. שאלות מגרות את המוח האנושי לחשוב על תשובות, גם אם אנחנו עושים זאת באופן בלתי נשלט. ולכן, כדי להגדיל את הסיכוי שהנמענים ישיבו למייל ששלחתם להם, דאגו לזרוק פנימה כמה שאלות הקשורות לנושא המייל. חשוב שאלה יהיו שאלות פתוחות, וכאלה שאתם יכולים לענות עליהן בעצמכם.

אני אהבתי את הניוזלטר הזה של מאז"ה 9, שפשוט מלא בשאלות שעושות חשק לגלות על מה מדובר:



6. כתבו סוף ברור ועוצמתי שמניע לפעולה
מה אתם רוצים שהגולשים יעשו אחרי שהם קוראים את המייל מכם? זאת השאלה עליה אתם צריכים לחשוב כאשר אתם כותבים את שורת הסיום במייל. האם אתם רוצים שהם יתחילו לעקוב אחריכם באינסטגרם? יורידו את האיבוק שכתבתם? ייכנסו לאתר שלכם כדי לראות את כל המבצעים? יחזירו אליכם מייל עם הפרטים שלהם כדי להירשם לסדנה? הבהירו זאת בשורת הסיכום באמצעות קריאה ברורה לפעולה: "עקוב אחרינו באינסטגרם!", "הורידי את האיבוק כאן!", "השיבי למייל זה עם מספר טלפון ומועד מועדף לסדנה!". שורת הסיכום היא רגע האמת – המאני טיים. והיא זאת שיכולה לקבוע אם הנמענים יבצעו את הפעולה לשמה שלחתם את המייל.

דוגמא מוצלחת היא המייל הזה ממהמעצבת רוני קנטור, שהסיום שלו מכיל שאלה שהיא גם קריאה לפעולה, ותשובה שהיא כפתור ה"קליק":



סיכום
האם שימוש בכל הטקטיקות שלעיל יגביר את שיעור המענה למיילים שלכם ויביא ליותר המרות? אף פעם אי אפשר לדעת בוודאות, אבל כנראה שהסבירות לכך תעלה. וזאת סיבה מספיק טובה לנסות לפחות חלק מהצעות האלה. חשוב לציין שגם שימוש במערכת דיוור אלקטרוני איכותית ואמינה לעסקים הוא חלק בלתי נפרד משיווק אפקטיבי במייל, שכן מערכות אלה כוללות בדרך כלל תבניות מעוצבות לניוזלטרים, דו"חות סטטיסטיים מפורטים שניתן לקבל בזמן אמת ועוד. אנחנו משתמשים במערכת דיוור אלקטרוני של חברת אקטיב טרייל ובינתיים מרוצים מאד.
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
יש כמה מדריכים טובים שאפשר לקבלם במייל ומדי פעם מקבלים עוד טיפים במייל
עידן וולר -מומלץ מאד
http://www.idanwaller.com/

רחלי לביא נקודת מפנה אחרי הקשבה לשיעור הראשון פתאום שמתי לב כמה מהיילים מאנשים שאני פותח וקורא הכל משתשמים עם הטכניקות שלה
http://www.nemi.co.il/addictive_words_c1/

ימימה ביסמוט יש לה גם ספר וגם מדריך קצר
http://www.hamila.biz/about/
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בראש ובראשונה יש להקפיד מאוד על כתיבה תקנית לחלוטין, ללא כל שגיאת כתיב/תחביר, ולו הקלה ביותר.
פוסט של ליאור פרנקל על הנושא
שווה קריאה!
https://frnkl.co/blog-hebrew/whatsapp-hebrew

לחסומים:

אמ;לק: אני הולך להרגיז את חלקכם מאד. ואז אני אצטט מישו עם תואר נחשב מאוניברסיטת קולומביה. אז אולי בסופושלדבר תסלחו לי. אתם רוצים לשמוע את זה מפרופסור - לא ממני. נשמע הגיוני.

אבל תגידו רגע, כבר תרגזתם עליי? מרגישים שאני הורס לכם את השפה העברית? אני מעצבנתכם?

אז חכו עם העצבים שניה. תנו לי להסביר למה בכלל אני כותב את הפוסט הזה -

כל שבוע אני שולח ניוזלטר עם עדכונים מהבלוג או הפודקאסט. בכותרות המייל תמיד מופיעים אימוג׳יז. בטקסט בפנים, אני משתדל לכתוב ממש כמו שאני מדבר. זה קצת מזכיר את הדרך בה אנשים מתכתבים בהודעות וואטסאפ.

וכל שבוע אני מקבל בערך חמש הודעות עצבניות. אנשים כועסים שאני כותב מילים כמו ״בכולופן״. או ״בחייאת״. זה כואב להם, ואני יכול להבין אותם קצת כי פעם - גם אני - הייתי כזה. אנחנו מרגישים שהדור הצעיר לא יודע לכתוב. שהעברית מדרדרת. והכל בגלל הוואטסאפ.

איזה שטויות.

כשלמדתי לתואר השני (היסטוריה ופילוסופיה של הרעיונות והמדעים, אונ׳ ת״א) עודדו אותנו לכתוב בצורה הכי מדויקת, רהוטה, ומדעית שאפשר. הסיבה היא, שכדי לקדם את הידע - כך לפחות נהוג לחשוב - יש צורך לנמק כל מילה ומילה שכתובה במאמר שלך. נשמע הגיוני - זה ימנע משרלטנים לכתוב דעה שפשוט בא להם לכתוב ללא נימוקים, או השענות על מי כתב את מה לפני כן.

מה. לעזאזל. ניסית. לומר?!
אבל יש לזה גם מחיר. והמחיר הוא, שעבודות אקדמיות הן לא קריאות. אדם שאינו בקיא בתחום ספציפי ברמה מאד גבוהה, יתקשה לצלוח את העמוד השני במאמר שלפעמים נמשך חמישים עמודים. והאמת הלא תמיד נאמרת היא, שיש לדרישות הגבוהות האלו עוד סיבה. והיא, שכתיבה מהסוג הזה מסננת את רוב האנשים. רובינו לא יכולים או רוצים לכתוב או לקרוא ככה. ועל כן, הנישות השונות באקדמיה יכולות לשמור על עצמן ולהישאר ״מיוחדות״, ו״לא-ברורות״ - מה שגורם לאחרים לראות אותן כ״גאוניות״ ו-״יודעות-כל״.

קראתי בחיי הרבה מאמרים אקדמיים באורך עשרות עמודים, שהיה אפשר לכתוב בעמוד אחד. אני לא מתכוון לסכם, אני לא מתכוון לאמ;לק, אלא - שעמוד אחד, בשפה בהירה, היה מספיק כדי לתת את הערך שהמאמר הזה התכוון לתת. אבל שניה, סטיתי מהנושא - רציתי לדבר על וואטסאפ. אוקיי, תכף אני מגיע לשם.

האנשים שמתעצבנים על המיילים שלי? הם עושים זאת כי אכפת להם מהעברית. הם מוצאים בשפה רהוטה ומדויקת סממן לאנשים חכמים, שהידע שלהם מבוסס. ואני די בטוח שבאמת יש קורלציה גבוהה שכזו במציאות. והם משייכים לשימור השפה, את שימור התרבות. ת׳כלס הם צודקים.

אני חושב שבספרים, בשירה, במחקר אקדמי, וגם בעיתונות גבוהה - כדאי לשמור על השפה הזו. גם אני גדלתי בבית בו מזכירים לך שזה ״השבעה בחודש״, ולא ״השביעי״. ושאופניים, ומשקפיים הם יפים ולא יפות. ושמכנס זה רק חצי של מכנסיים. ואני מאוהב בעברית מאז שהייתי ילד. וכשגיליתי מה דוד אבידן עשה למילים חשבתי שאני משתגע מאושר.

האם אנחנו באמת הופכים לעילגים?
אבל מה עם הודעות הטקסט? מה עם מה שהולך בוואטסאפ? האם שם אנחנו אמורים להשתמש בשפה גבוהה? האם כשאני כותב לכם מייל אני צריך לכתוב בעברית אקדמית? האם כשאמא שלי מתעצבנת ואומרת שהילדים של היום לא יודעים לכתוב, היא צודקת?

שאלה מצוינת! ואם אתם חושבים שאתם יודעים את התשובה, חכו שניה -

בואו נזכר במשהו (וכאמור תכף פרופ׳ ללשון יסביר את זה בצורה רהוטה יותר) - הרבה הרבה לפני שלמדנו לכתוב, כבר היינו מדברים. השפה מאפשרת תקשורת בין בני אדם. והיא הסיבה שהמין שלנו התפתח אלפי מונים יותר מכל בעל חיים אחר. העובדה שהצלחנו לדבר לא רק בהווה מיידי, אלא גם בעבר, ובלשון עתיד - עזרה לנו לפתח את הדמיון, ואת הנוסטלגיה; את התכנון האסטרטגי קדימה, ואת צבירת החוכמה והניסיון של קודמינו.

אבל רק אז הגיעה הכתיבה. ואחריה, הכתיבה ה״תקנית״. העניין הוא שבכתיבה, אנחנו יכולים לערוך, לחשוב, לכתוב ולמחוק - ובכך לייצר טיעונים מורכבים, יפים, בדרך-כלל הרבה יותר ממה שאנחנו עושים כשאנחנו מדברים. כי הדיבור? הוא יוצא ישירות מהראש אל הפה. וזו הסיבה שנאומים של פוליטיקאים נכתבים מראש. כי כשנותנים להם לדבר מבלי לערוך שוב ושוב את המילים שלהם - אז.. בואו נגיד שברוב המקרים עדיף שיסתמו.

אבל(!) הוואטסאפ והסמס מביאים איתם משהו חדש. הם מאפשרים לנו להשתמש בטקסט כדי לדבר עם מישהו שהוא מרוחק מאיתנו ולא יכול לשמוע את הקול שלנו. ההודעות הן קצרות, והתקשורת היא כמו שיחה דו-כיוונית. הרי כתיבת טקסט ארוך - כמו בנאום - הוא בעצם חד-צדדי. אני מדבר, אתם מקשיבים. אני עורך, אתם קוראים רק את הגרסא המוגמרת. אבל אם היינו משוחחים עכשיו בווטאסאפ, זה יכול היה להיראות אחרת. הייתם מקבלים משהו פחות מבושל ממני. הייתם מקבלים את ליאור כשהוא מדבר בלי לעצור ולחשוב.

או כמו שמסביר ג׳ון מקוורטר - בהרצאה מעולה שאורכת רק 13 דקות ולכן בחייאת תלחצו על פליי - זוהי שפה חדשה לגמרי. היא לא מתחרה בשפת הדיבור, או בשפת הכתיבה התקנית - היא פשוט חדשה.

והילדים של היום - הם כותבים הרבה הרבה הרבה יותר מילים מהילדים שאנחנו היינו. אפשר לחשוב שכל היום היינו כותבים בעברית תקנית. אפשר לחשוב שכשהיינו ילדים כתבנו שירה, ומחקרים, וספרות. שטויות! לא כתבנו כמעט כלום, אלא אם הכריחו אותנו לכתוב בשביל בית הספר. וגם היום מכריחים את הילדים לכתוב חיבורים לבית הספר - וטוב שכך! אבל במקביל, הם מפתחים שפה משלהם דרך הודעות הטקסט. ומה אתם יודעים - זו שפה שכבר ממש לא דומה לעברית עם כל הקיצורים והחחחח והאמ;לק והאימוג׳יז. ו-וואלה? ללמוד שפות נוספות זה מפתח את המוח. בחייאת שכך.

וכשאני כותב לכם מייל, האמת, גם בכתיבת הספרים - אני מעדיף את הכתיבה הזו. שמרגישה כאילו אנחנו משוחחים. לשמחתי, זו התגובה שחזרה על עצמה הכי הרבה מאנשים שקראו את הספר. ״הרגשתי כאילו ישבנו לקפה ודיברנו״.

טוב, שכנעתי אתכם לראות את הסרטון? יאללה -
 

cheinanit

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אני מוכן להסכים עם זה. אבל שגיאות של זכר-נקבה, ודאי לא מתקבלות?

שימו לב להודעה שבפתח האשכול, כלפי הודעה זו היתה תגובתי:
חברים היקרים - שלום וברכה
קצב כניסת ושליחת המיילים הולכת וגוברת, וחשוב לי מאוד שאנשים יפתחו את המיילים שאני שולח להם ובעיקר, שהם יעברו על זה.
אשמח לשמוע טיפים ורעיונות איך להגביר את האפקטיביות בכתיבת ושליחת מייל: גם מבחינת הקריאייטיב וגם מהפן העיצובי...

בתודה מראש
 

אהרן סופר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
בתור דובר אידיש, אני נתקע כל הזמן בבעיית הזכר/נקבה, ואני לא מצליח להשתחרר מזה.
בכל מקרה. חזק:D
 

cheinanit

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בתור דובר אידיש, אני נתקע כל הזמן בבעיית הזכר/נקבה, ואני לא מצליח להשתחרר מזה.
בכל מקרה. חזק:D
הצעתי לך כבר בעבר כאשר שלחת לי מייל, שתעביר לי את החומרים שלך לפני שאתה מפרסם אותם, כדי להציל אותך משגיאות כאלו.

ההצעה עדיין רלוונטית...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ר'

קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יְהוָה כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה