הפעם עם שיתוף מעניין של מיתוג חנות!
הכל התחיל כשמשה פנה אלי, ובפיו בקשה מאתגרת במקצת: הוא קנה עסק של טמבור כושל שהתנהל בחוסר תפקוד, ומטרתו הייתה להשקיע בחנות, לשקם אותה, ולגרום לה לשגשג.
ופה אנחנו נכנסנו לתמונה; איך מעניקים לחנות מיתוג מחדש, כיצד מבשרים לציבור שמה שהיה לא יהיה, והחנות מזנקת בכמה רמות מעל?
חשבנו וחשבנו, וההברקה נפלה כמו משמיים:
החנות תיקרא: 'בעסט הום!'
למה בעסט הום? השם בעסט הום נותן לאנשים תחושה שכאן הם יקבלו את הכי טוב שיכול להיות, ובקיצור, את ה'בעסט!'
כאשר הסלוגן שנבחר ללוות את החנות היה פשוט וברור: 'טמבור מקצועי בשבילך!'
איך עשינו את זה? תחילה יצאנו עם טיזר מסקרן (כפי שאתם יכולים לראות כאן) שבישר לציבור: "מגיע לכם יותר!" בלי לגלות במי ובמה מדובר.
המשך קמפיין המיתוג חשף לציבור כי המודעות מבשרות על השינוי המקצועי שעבר הטמבור,
תוך התמקדות ושימת דגש בפלוסים של החנות המחודשת,
שהיו שעות פתיחה מורחבות, מקצועיות, ושירות.
כאשר כמובן הכל נעשה במיתוג מקצועי מרהיב של פריטים משלימים רבים, וברמה הכי גבוהה שיש!
,
הכל התחיל כשמשה פנה אלי, ובפיו בקשה מאתגרת במקצת: הוא קנה עסק של טמבור כושל שהתנהל בחוסר תפקוד, ומטרתו הייתה להשקיע בחנות, לשקם אותה, ולגרום לה לשגשג.
ופה אנחנו נכנסנו לתמונה; איך מעניקים לחנות מיתוג מחדש, כיצד מבשרים לציבור שמה שהיה לא יהיה, והחנות מזנקת בכמה רמות מעל?
חשבנו וחשבנו, וההברקה נפלה כמו משמיים:
החנות תיקרא: 'בעסט הום!'
למה בעסט הום? השם בעסט הום נותן לאנשים תחושה שכאן הם יקבלו את הכי טוב שיכול להיות, ובקיצור, את ה'בעסט!'
כאשר הסלוגן שנבחר ללוות את החנות היה פשוט וברור: 'טמבור מקצועי בשבילך!'
איך עשינו את זה? תחילה יצאנו עם טיזר מסקרן (כפי שאתם יכולים לראות כאן) שבישר לציבור: "מגיע לכם יותר!" בלי לגלות במי ובמה מדובר.
המשך קמפיין המיתוג חשף לציבור כי המודעות מבשרות על השינוי המקצועי שעבר הטמבור,
תוך התמקדות ושימת דגש בפלוסים של החנות המחודשת,
שהיו שעות פתיחה מורחבות, מקצועיות, ושירות.
כאשר כמובן הכל נעשה במיתוג מקצועי מרהיב של פריטים משלימים רבים, וברמה הכי גבוהה שיש!