ברשותי טלפון סלולרי NOKIA 105. עם סים כשר של גולן. הוצאתי את הסים לבדיקה של טלפון אחר, והחזרתי אותו לנוקיה. וגולן חסמו לי את הסים.
לאחר ברור עם נציג הוא טוען שהמכשיר הזה לא נתמך על ידי גולן ולכן הוא נחסם ועלי לרכוש מכשיר אחר שתומך. לשאלתי מה קרה שפתאום אחרי חצי שנה שזה עבד החליטו לחסום, הוא טען שזה בגלל ההוצאה וההחזרה של הסים.
תבעתי אותו להחזיר את החסימה שאין שום סיבה שאחרי חצי שנה שזה עבד פתאום אצטרך לקנות מכשיר חדש. והוא בשלו אין לא מה לעשות. לא הסכים להעביר את המנהלת. מתעקש שזה בעיה שלנו שהיינו צריכים לבדוק באתר אילו מכשירים תומכים. לטענתי שאנחנו אנשים פשוטים שהלכנו לחנות וביקשנו מכשיר תואם וזה מה שהמוכר נתן וזה עבד כך חצי שנה בלי בעיה כך שאין שום סיבה שהמוכר יקח אחריות אחרי חצי שנה ויחליף מכשיר ועלי לספוג את ההוצאה של מכשיר חדש. וכו'
בקיצור חוץ מלשפוך זעמי על המקלדת, האם יש מה לעשות?
לאחר ברור עם נציג הוא טוען שהמכשיר הזה לא נתמך על ידי גולן ולכן הוא נחסם ועלי לרכוש מכשיר אחר שתומך. לשאלתי מה קרה שפתאום אחרי חצי שנה שזה עבד החליטו לחסום, הוא טען שזה בגלל ההוצאה וההחזרה של הסים.
תבעתי אותו להחזיר את החסימה שאין שום סיבה שאחרי חצי שנה שזה עבד פתאום אצטרך לקנות מכשיר חדש. והוא בשלו אין לא מה לעשות. לא הסכים להעביר את המנהלת. מתעקש שזה בעיה שלנו שהיינו צריכים לבדוק באתר אילו מכשירים תומכים. לטענתי שאנחנו אנשים פשוטים שהלכנו לחנות וביקשנו מכשיר תואם וזה מה שהמוכר נתן וזה עבד כך חצי שנה בלי בעיה כך שאין שום סיבה שהמוכר יקח אחריות אחרי חצי שנה ויחליף מכשיר ועלי לספוג את ההוצאה של מכשיר חדש. וכו'
בקיצור חוץ מלשפוך זעמי על המקלדת, האם יש מה לעשות?