דרוש מידע בעיית התחברות לאינטרנט - ספק RL

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
לא דורש הרבה עבודה...

למי שלא משלם להם על התשתית, והראוטר שברשותו לא שייך לRL, יכול לבחור לעבור ספק בדקות ספורות.

נ.ב. הדבר נכון לכל ספק וחברה שהיא, ומשום כך אני ממליץ ללקוחותי לקנות ראוטר ולא לשכור מהספק.
הבעיה בלקנות ראוטר היא: שכל תקלה בגלישה אתה והראוטר הדפוק שלך אשמים. והחברה נקייה.
יש לי נפילות מידי פעם וכל פעם שאני מתלונן לחברה (בחברה הקודמת) הם היו אומרים לי שהייתי צריך לשכור מהם ראוטר ולא לקנות לבד.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
הבעיה בלקנות ראוטר היא: שכל תקלה בגלישה אתה והראוטר הדפוק שלך אשמים. והחברה נקייה.
יש לי נפילות מידי פעם וכל פעם שאני מתלונן לחברה (בחברה הקודמת) הם היו אומרים לי שהייתי צריך לשכור מהם ראוטר ולא לקנות לבד.
בודקים עם ראוטר אחר, ואם התקלה חוזרת זה מוציא את הראוטר מהסיפור.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
בודקים עם ראוטר אחר, ואם התקלה חוזרת זה מוציא את הראוטר מהסיפור.
כל עוד שלא תשכור מהם ראוטר לא תדע כי כל הראוטרים בעולם לא יתאימו חוץ מראוטר שהם בעצמם הכינו "לשם מצת מצווה".

(אגב החברה ההיא גם חייבה אותי על שכירות ראוטר בגלל שעלה במחשבתי להזמין גם ראוטר, ואף שלבסוף החלטתי לא לשכור אלא לקנות, הם גבו ממני שכירות ראוטר, וגילינו את זה רק אחרי שנה כשבאנו לעזוב והמוקדנית שואלת מתי אפשר לאסוף את הראוטר...)
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
(אגב החברה ההיא גם חייבה אותי על שכירות ראוטר בגלל שעלה במחשבתי להזמין גם ראוטר, ואף שלבסוף החלטתי לא לשכור אלא לקנות, הם גבו ממני שכירות ראוטר, וגילינו את זה רק אחרי שנה כשבאנו לעזוב והמוקדנית שואלת מתי אפשר לאסוף את הראוטר...)
עם חברה כזאת באמת אין מה להתעסק...
 

מטעמים

משתמש מקצוען
אם כבר מדברים על אר אל,
אחד הדברים הנוראיים שם זה שגם כשאין מענה אנושי פעיל, אתה ממתין על הקו וממתין וממתין עד בוש.
בכל מקום אחר נורמאלי מודיעים לך מראש בהקלטה ממוחשבת ששירות הלקוחות פועל בימים... בשעות...
באר אל משום מה לא עושים את זה.
נכון מאוד,
כבר העירו להם על זה, כמה פעמים בפורום של נטפרי,
יצא לי פעם להתקשר באמצע הלילה, והתקליט ענה לי: "אנו עסוקים בפניות קודמות, אנא המתינו ותיענו בהקדם"...

כמובן שאף אחד לא ענה, ובבוקר הנציגה אמרה לי שם עובדים רק החל מהשעה 8:00.
 

סתם מישהו 5

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
בעבר תמיד דיברתי איתם בקו הזה.
חבל שלא משאירים הודעה בקו הישן, או לפחות לעדכן באתר של נטפרי את המספר.
אני עדיין מתקשרת איתם דרך המספר הזה ויש מענה מהיר....
לא דורש הרבה עבודה...
נכון...
אבל בסה"כ הם די בסדר אז....
 
נראה שהציבור כאן (ואני בתוכו) מחפש ספק אחר.
אם יש כאן נציג מאחד מחברות הספקים שמעוניין לקבל מסה של לקוחות,
בתנאי שייתן איזה מחיר פצצה לפרוגיסטים בלבד -
מוזמן בהחלט.
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
נראה שהציבור כאן (ואני בתוכו) מחפש ספק אחר.
אם יש כאן נציג מאחד מחברות הספקים שמעוניין לקבל מסה של לקוחות,
בתנאי שייתן איזה מחיר פצצה לפרוגיסטים בלבד -
מוזמן בהחלט.
אני לא חושב שמעידה חד-פעמית (ביותר משנתיים חלקים) תגרום לי לעבור למישהו לא ידוע, אם כי הייתי שמח לקבל תגובה למייל ששאלתי, ולא סתם להתעלם.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
נראה שהציבור כאן (ואני בתוכו) מחפש ספק אחר.
אם יש כאן נציג מאחד מחברות הספקים שמעוניין לקבל מסה של לקוחות,
בתנאי שייתן איזה מחיר פצצה לפרוגיסטים בלבד -
מוזמן בהחלט.
כמה אתם משלמים היום?
 
מחיר הספק הכי זול בנטפרי הוא 35.
עד שיבוא משהוא וישבור את המונופול ההזוי הזה.
ולתשומת לב אר אל ושאר החברות המכייפות על כספי הציבור בלי מצפון:
יום אחד זה יקרה! כן, יום אחד תבוא חברה ותפרוץ את המונופול הזה. והיום הזה קרוב יותר מתמיד.
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
אני משלם ב-RL גם על תשתית 101 ש"ח - (כולל 15 ש"ח לנטפרי), שנתיים עם תקלה בודדת - שווה גם 150!
 

תלמידים

מהמשתמשים המובילים!
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
אם יש גילוי נאות - כדאי לעדכן, ומהר.
אני לא חושב שיש לו קשר.
בכל מקרה נטפרי הסירו את הדף עם השוואת מחירים מהאתר שלהם, כי זה גרם ללקוחות ללכת לזולים, והיו איתם הרבה בעיות, עם RL למיטב ידיעתי כמעט לא היו, אבל הם תמיד היו הכי יקרים, סך הכל די בצדק, אם כי העדר מענה ואי התייחסות הפעם גרם גם לי למריטת עצבים לא אופיינית....
 

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אני גם עם אר-אל כבר כמה חודשים.

הגלישה עצמה בסדר. אני עם מסלול של 100mb, וברוב הזמן אני מקבלת לפחות 70-75mb. הפינג יחסית ארוך, אבל עדיין... מהירות הגלישה גם יחסית בסדר. מהירות הורדה אני מקבלת 9-10MB לשניה, שזה נתון מצויין.
והמחיר? אני חושבת שהוא זול יחסית למתחרים.. 89 ש"ח תשתית+ספק במסלול של 100mb, וללא שכירות ראוטר.

הבעיה הגדולה שלי איתם זה הניתוקים... זה דבר שבשיגרה אצליהם בדיוק כמו שמקנחים את האף כשמצוננים... יש פשוט כל הזמן ניתוקים. כל הזמן. כל הזמן. משהו זוועתי, שלא היה לי באף מקום.
 
נערך לאחרונה ב:

chyz

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
עימוד ספרים
בעקבות הנפילה אתמול ניסיתי לעבור לספק אחר (לא אציין את שמו) וסבלתי משרות לקוי ביותר
היום חזרתי לRL ואני רוצה לספר לכם על שרות מצוין ומהיר
ובאמת במשך כמה שנים (אני מהראשונים שהתחברו לנטפרי) כמעט ואין תקלות
נכון כשיש תקלה קצת קשה להשיג אותם
 

צ'ייסר

משתמש מקצוען
בעקבות הנפילה אתמול ניסיתי לעבור לספק אחר (לא אציין את שמו) וסבלתי משרות לקוי ביותר
היום חזרתי לRL ואני רוצה לספר לכם על שרות מצוין ומהיר
ובאמת במשך כמה שנים (אני מהראשונים שהתחברו לנטפרי) כמעט ואין תקלות
נכון כשיש תקלה קצת קשה להשיג אותם
"אתמול ניסיתי לעבור"
"היום חזרתי"
"במשך כמה שנים אין תקלות"-
תגובה אמינה מאוד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה