כמה לא יומרני. כמה צפוי. כל כך מגמתי....הדירוג: 1. משפחה, 2. המודיע ויתד, 3. בקהילה, 4. המבשר, 5. הפלס.
מעלה עבור כולם.אני בנטפרי ונחסם לי
מה מגמתיכמה לא יומרני. כמה צפוי. כל כך מגמתי....
הסיקור.מה מגמתי
1. מלכתחילה הביקורת החלה על השבועונים ופחות על היומוניםהסיקור.
ישנם עיתונים שהתמקדו על כל כתבה ומוסף, וישנם עיתונים שהריפרוף עליהם בוטה. כמובן יש את ההתנצלות שלא הספיקו לעבור על הכל בעיון ובלה בלה בלה. השאלה כמה זמן הקציבו לכל עיתון, וכמה הם באמת בחנו אותו לעומק. מהסיקור עצמו ניתן לראות במה הם השקיעו קריאה, ובמה הם בקושי עברו על שמות הכתבות, שלא לדבר על עיון בתוכנם...
ולפי זה קובעים ומחליטים. כן?
הם הוציאו את המגזין למטרת יח"ץהוצאתם מגזין שיכל להיות בומבסטי וייחודי ופורץ דרך
זו כבר מסורת !מגזין הססטיסטיקות של משפחה היה מדהים ומענג ובעל גרפיקה משגעת - אילולי שחציו היה פרסומי ללא כל אזכור וסממן לכך.
עורכי משפחה היקרים, שימו לב.
הוצאתם מגזין שיכל להיות בומבסטי וייחודי ופורץ דרך - ובגלל תאוות בצע מכרתם אותו למפרסמים, על חשבון הקוראים ועל חשבון האמינות שלכם.
למה צריך לקרוא עיתון שנקנה בתשלום כמו מפה של שדה מוקשים?
למה צריך לנסות לנחש בתחילת כל כתבה האם היא שיווקית או איכותית?
למה, למה.
@נתן גלנטמגזין הססטיסטיקות של משפחה היה מדהים ומענג ובעל גרפיקה משגעת - אילולי שחציו היה פרסומי ללא כל אזכור וסממן לכך.
עורכי משפחה היקרים, שימו לב.
הוצאתם מגזין שיכל להיות בומבסטי וייחודי ופורץ דרך - ובגלל תאוות בצע מכרתם אותו למפרסמים, על חשבון הקוראים ועל חשבון האמינות שלכם.
למה צריך לקרוא עיתון שנקנה בתשלום כמו מפה של שדה מוקשים?
למה צריך לנסות לנחש בתחילת כל כתבה האם היא שיווקית או איכותית?
למה, למה.
תודה רבה.בגליון של ר"ה קבלתי אובססיה לענין.
השוויתי את מס' עמודי התוכן בעיתון 'בתוך המשפחה' לעומת עיתון קטיפה.
אינני זוכרת מספרים מדויקים,
אבל היחס בין עמודי הפרסומת לעמודי התוכן היה זהה.
ואם האיכות גם מענינת אותך- אז התוכן במשפחה היה הרבה יותר מעניין.
בתור אחת שרכשה גם את בקהילה וגם את משפחה לחג,
בקהילה היה מאכזב מאוד (מלבד המוסף של רבלין- להתלקק)
אע"פ שהיה בלי הפרסומת המכבישה ומחולק ל2 גליונות כך שהוא קל יותר לקריאה.
את מוסף היח"צ של משפחה עדיין לא פתחתי עד לרגע זה
המגזינים היו שווים ביותר!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון
בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה
א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ: