ביקורת לעבודות

אליה47

משתמש רשום
שלום רב לכולם.
ב"ה תקופה ארוכה שיוצא גיליון של רה"י שלי מידי שבוע על פרשת השבוע.
ב"ה כורח המציאות גרם לי בכוחות עצמי "ללמוד"(או נכון יותר לומר "להתנסות") את כל העולם הזה. ועכשיו אחרי שנה, אני אשמח לשמוע הערות וביקורות איך להשתפר.
בגלל פניות קודמות שלי למעמדים שבמקום לתת עצות - ניסו למכור את עצמם. אשמח להדגיש שהעימוד ישאר בידי הישיבה ולא יועבר לגורם חיצוני. אני עצמי פשוט רוצה לשמוע עצות לשיפור.

תודה רבה מראש!
 

קבצים מצורפים

  • 05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-003.jpg
    05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-003.jpg
    1.2 MB · צפיות: 49
  • 05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-006.jpg
    05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-006.jpg
    1.2 MB · צפיות: 54
  • 05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-008.jpg
    05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-008.jpg
    1.5 MB · צפיות: 38
  • 05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-012.jpg
    05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-012.jpg
    1.2 MB · צפיות: 35
  • 05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-016.jpg
    05 - חיי שרה - ביאור כאייל תערוג על הזוהר - הרב אייל גריינר שליטא-page-016.jpg
    KB 845.2 · צפיות: 41

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
דבר ראשון, לא שמים מקור בתחילת פסקה אלא רק אחר ציון הספר
למשל, מה שבמסגרת האדומה אמור להיות איפה שמסומן בחץ
דבר שני, איפה שחץ 2. מה הענין של ההפרדה הזו ??
הרי זה נראה שזה בא להסביר את הזוהר שהובאה לפני כן, אז למה ההפרדה הזו ?
זה כאילו נראה קטע חדש מה שזה לא (זה דעתי ע"פ מה שאני רואה)
1605874957137.png

דבר שלישי ע"פ רוב חלון עושים של מילה אחד ולא שניים
כך גם יהיה אחידות בין שאר הפסקאות ולא שפסקה אחת תהיה חלון של שני מילים ואחת עם מילה אחת
עד כאן נראה לי
 

קבצים מצורפים

  • 1605874704626.png
    1605874704626.png
    KB 49 · צפיות: 35

אליה47

משתמש רשום
דבר ראשון, לא שמים מקור בתחילת פסקה אלא רק אחר ציון הספר
למשל, מה שבמסגרת האדומה אמור להיות איפה שמסומן בחץ
דבר שני, איפה שחץ 2. מה הענין של ההפרדה הזו ??
הרי זה נראה שזה בא להסביר את הזוהר שהובאה לפני כן, אז למה ההפרדה הזו ?
זה כאילו נראה קטע חדש מה שזה לא (זה דעתי ע"פ מה שאני רואה)

ראשית כל, תודה רבה על המענה ועל הנקודות שהעלת.
לעניין שתי הנקודות שהעלת, ארצה להדגיש שאני מקבל את דבריך, לא מנסה להתחמק, רק ארצה להסביר שהרעיון היה לקוח מהמתוק מדבש, שכך היא צורת הדף בספרו..
מלבד זה, האם יש לך עצות איך לעמד כשבעז"ה זה יצא כספר ? או שלספר אתה חושב שכדאי לשנות לגמרי כיוון...?
 

עמירם יוסף

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
לא לכל מה ששמת כאיל תערוג על הטקסט
 

שנית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
הכותרת ''פרשת חיי שרה '' בין כאייל תערוג צריכה להיות יותר נמוכה- היא נראית עם הרמה.
וכן את הכותרת הראשית יש למרכז., להקטין (ולשנות לצבע אחר.)
 

שלימות

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
אז יש תוסף חינמי לוורד שיכול מאד לעזור לך
ניתן להורדה מכאן
 

אליה47

משתמש רשום
אז יש תוסף חינמי לוורד שיכול מאד לעזור לך
ניתן להורדה מכאן

קטלני!
תודה רבה לך!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה