יש לי מקרר של סמסונג
כבר 12 שנה
כידוע- בעיית המים הנוזלים במגרות מאחורה במקרר הפוך- ידועה ובעבר היתה תביעה יצוגית
מה שהביא אותם להחליף לכל הלקוחות את הרכיב הבעייתי
אממה-
גם מה שהם החליפו מתחיל לטפטף אחרי שימוש קצר
מה שגרם לנו לעשות ביטוח כל 5 שנים לשלם 1900 ש"ח ואז הם המחליפים לנו כל פעם ששוב מתחילים המים
בפעם האחרונה שעשיתי את הביטוח והחליפו לי
היה לפני שנתיים
לאחר כשנה התחיל שוב המים, התקשרתי אליהם וענו לי- אין לנו יותר מה לעשות כבר עשינו אצלך מה שאפשר
מה זאת אומרת - אמרתי להם
יש לי ביטוח ובדיוק בשביל זה אני משלמת כל חודש על הביטוח הזה..(תשלומים...)
אם את רוצה אנחנו נפסיק לך את התשלומים אבל אין מה לעשות- כך אמרו
אבל כבר את רוב הסכום שילמתי כדי לקבל מקרר לעוד 5 שנים
אתם לא יכולים להגיד לי בתקופת הביטוח שאין מה לעשות- תתקנו או שתחזירו לי את כל הסכום ששלמתי לביטוח
לא מסכימים
שולחת מכתב מעורך דין עם הצגת הבעיה ובקשה לטיפול -
הם כותבים לו בחזרה שהעניין בטיפול
ואין טיפול- אף אחד לא יוצר איתי קשר
מה השלב הבא?
למי לפנות
כבר 12 שנה
כידוע- בעיית המים הנוזלים במגרות מאחורה במקרר הפוך- ידועה ובעבר היתה תביעה יצוגית
מה שהביא אותם להחליף לכל הלקוחות את הרכיב הבעייתי
אממה-
גם מה שהם החליפו מתחיל לטפטף אחרי שימוש קצר
מה שגרם לנו לעשות ביטוח כל 5 שנים לשלם 1900 ש"ח ואז הם המחליפים לנו כל פעם ששוב מתחילים המים
בפעם האחרונה שעשיתי את הביטוח והחליפו לי
היה לפני שנתיים
לאחר כשנה התחיל שוב המים, התקשרתי אליהם וענו לי- אין לנו יותר מה לעשות כבר עשינו אצלך מה שאפשר
מה זאת אומרת - אמרתי להם
יש לי ביטוח ובדיוק בשביל זה אני משלמת כל חודש על הביטוח הזה..(תשלומים...)
אם את רוצה אנחנו נפסיק לך את התשלומים אבל אין מה לעשות- כך אמרו
אבל כבר את רוב הסכום שילמתי כדי לקבל מקרר לעוד 5 שנים
אתם לא יכולים להגיד לי בתקופת הביטוח שאין מה לעשות- תתקנו או שתחזירו לי את כל הסכום ששלמתי לביטוח
לא מסכימים
שולחת מכתב מעורך דין עם הצגת הבעיה ובקשה לטיפול -
הם כותבים לו בחזרה שהעניין בטיפול
ואין טיפול- אף אחד לא יוצר איתי קשר
מה השלב הבא?
למי לפנות