ביזיון היח"צ של החג

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הסיפור המצורף נכנס למוספי הסיפורים של המודיע, יתד, המבשר, משפחה ובקהילה (אולי בעוד).

סיפור עלוב. בקצרה: חולה, שהיה מבוטח ב"הראל", ובזכות הראל חברת הביטוח המובילה בישראל ובלה בלה, הוטס בתוך יומיים לחו"ל וניצל.

אין גיבור, אין רשע, אין קונפליקט ואין עלילה. כלום.

(אל תבזבזו את זמנכם בקריאה, אם לא קראתם עד כעת)

אתם יודעים מה? כששמעתי מחברים שלראשונה הכניסו למוספי הסיפורים סיפור יח"צ הייתי נועז ואמרתי שזה לא מטריד. תעשיית התוכן בארה"ב מצליחה ביותר דווקא בגלל שיש לה מימון של ספונסרים שמכניסים לתוכה אלמנטים פרסומיים (רכבים מסוג מסויים, מותגי מטבח, וכו').

ואכן כאן מדובר ברעיון גאוני שמישהו החליט להמציא, להכניס סיפורים בתור יח"צ. אבל אז הוא עשה את זה בצורה הכי גרועה, להקיא. בלי טאקט. בלי בושה. והדירדור הזה נכנס לכל העיתונים בקלות. תעשיית הפרסום החרדית - את מייאשת!

20171021_213542.jpg
20171021_213527.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

שירו

משתמש סופר מקצוען
עריכה והפקת סרטים
בסדר. הם שמו את זה ב5 עיתונים, מגיע לנתח אותם בחמש אשכולות :(

מגיע להתעלם מהם ולא להתפתות - פשוט לא לקרוא בכלל.
ולאיים על מערכת העיתון על עזיבה של מנוי אם מזלזלים כך באינטלגנציה שלו כקורא.
 

שיילה

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
תכלס , אם תשאל כל אדם אחרי כל הבאזז הזה כמה חברות ביטוח הוא מכיר ובקש ממנו שימנה אותם בשמותיהם, הראשונה תהיה "הראל" .
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
הראל בסדר גמור. הסיפור העביר יופי את המסרים שעניינו אותם.
העיתונים יצאו דפוקים. מעניין אם הם ידעו שהסיפור הזה לא בלעדי להם.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נו, ו...?
אז יודעים שהראל היא חברה מעצבנת לביטוח.
יש עוד חברות.

זה לא הראל שמעצבנים, זה העיתונים. שעושים צחוק מקהל הקוראים.
עד היום מוספי הסיפורים היו נקיים, מהיום כבר ייבדקו בשבע עיניים...

לגבי הראל - זה תרגיל מבריק,
אך מעניין לבדוק מה הם התוצאות לטווח הארוך...

ותכלס' אם היו מעבדים סיפור שונה לכל מוסף, סיפור כמו שצריך - התרגיל שלהם היה עובד ועובד חלק.
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
השאלה הקשה ביותר היא.
אם היית בעל מערכת עיתון, לא היית מכניס?
מי פה הסריח, חברת היח"צ? העיתונים? הציבור?

יש לי תחושה, שבעקבות "הסיפור" הזה. במוסף הבא כבר יהיה יותר מסיפור אחד. למה? ככה! כי אפשר.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
השאלה הקשה ביותר היא.
אם היית בעל מערכת עיתון, לא היית מכניס?
מי פה הסריח, חברת היח"צ? העיתונים? הציבור?

יש לי תחושה, שבעקבות "הסיפור" הזה. במוסף הבא כבר יהיה יותר מסיפור אחד. למה? ככה! כי אפשר.

העיתונים. ריחם נודף ויותר גרוע מריח הדגים העטופים.

תכניסו את הסיפור בעיתון הכללי, תקיפו אותו מסגרת כראוי לחומר יחצ"ני. ואם יהיה מעניין נקרא, ואם לא נדפדף... ואל תכריחו אותנו להתחיל ולהעיף בחמת זעם את העיתון, בתחושה שפסה פינת השפייות האחרונה של העיתונות הלא תורנית.

נס, נס שעדיין יש לנו מוסף תורני. שלא משנה כמה הוא מעניין או לא.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
ו'מוספי הנושא' שכל עיתון מצליח להכניס את כתבת היח"צ תחת נושא הגליון,
למשל יום בחיי בד"צ קהילות, ובבקהילה הוא נכנס גם איפשהו, וכו'
וכמובן שהראל נמצאת בכל עמוד, כדי שיהיה לנו 'סימן' איפה אנחנו אוחזים.
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
תכלס , אם תשאל כל אדם אחרי כל הבאזז הזה כמה חברות ביטוח הוא מכיר ובקש ממנו שימנה אותם בשמותיהם, הראשונה תהיה "הראל" .
תדע כלל, פרסומאי שאומר ללקוח שלו את המשפט הזה, או בגרסתו המתוכחמת "ידברו עליך, יקללו אותך העיקר יזכירו את השם שלך", צריך לקבל מכתב פיטורין במקום!
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
העיתונים לא אשמים. מצבם חבוט ואין להם הרבה מה לעשות מול משרדי הפרסום וכוחם הרב.

הראל לא אשם, כי אין לו דיעה מקצועית בעניין. הוא יודע למכור ביטוחים - לא יחצ, ולא פרסום.

משרד הפרסום, הוא האשם הבלעדי! הוא פגע בלקוח שלו, פגע במקצועיות של עצמו, ומבזה את המקצוע.
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הראל בסדר גמור. הסיפור העביר יופי את המסרים שעניינו אותם.
העיתונים יצאו דפוקים. מעניין אם הם ידעו שהסיפור הזה לא בלעדי להם.
הסיפור לא העביר ולא יופי את המסרים של הראל. הסיפור הציג את הראל כחברה שנוררית שמתחננת לתשומת לב. בדיוק כמו תמונות של מנכ"ל מכבי בביתו של רב שכונת נפש שמשון בביתר עלית.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
משרד הפרסום, הוא האשם הבלעדי! הוא פגע בלקוח שלו, פגע במקצועיות של עצמו, ומבזה את המקצוע.

משרד הפרסום גאה מן הסתם על הכבישה הראשונה של השטח החדש.
חוץ מזה שלא הוא אשם. מנכל"ית השיווק של הראל אשמה.

הוא דאג לכתיבת סיפור מדהים ומרגש. אבל מנכלי"ת השיווק שינתה אותו לגמרי כי לדעתה המסר לא בלט מספיק...
 

אלי אלימלך

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
משרד הפרסום גאה מן הסתם על הכבישה הראשונה של השטח החדש.
חוץ מזה שלא הוא אשם. מנכל"ית השיווק של הראל אשמה.

הוא דאג לכתיבת סיפור מדהים ומרגש. אבל מנכלי"ת השיווק שינתה אותו לגמרי כי לדעתה המסר לא בלט מספיק...

ממש לא!

מנהלת השיווק של הראל בחיים לא עשתה דבר כזה לידיעות יח"צ שבתקשורת החילונית. אין חיה כזו. זה קורה *אך ורק* ביח"צ החרדי.

בעבר יצרתי כאן את הפולמוס הזה, הנה קישור אליו
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה לא בולטון?...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט א'

א אַשְׁרֵי תְמִימֵי דָרֶךְ הַהֹלְכִים בְּתוֹרַת יְהוָה:ב אַשְׁרֵי נֹצְרֵי עֵדֹתָיו בְּכָל לֵב יִדְרְשׁוּהוּ:ג אַף לֹא פָעֲלוּ עַוְלָה בִּדְרָכָיו הָלָכוּ:ד אַתָּה צִוִּיתָה פִקֻּדֶיךָ לִשְׁמֹר מְאֹד:ה אַחֲלַי יִכֹּנוּ דְרָכָי לִשְׁמֹר חֻקֶּיךָ:ו אָז לֹא אֵבוֹשׁ בְּהַבִּיטִי אֶל כָּל מִצְוֹתֶיךָ:ז אוֹדְךָ בְּיֹשֶׁר לֵבָב בְּלָמְדִי מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:ח אֶת חֻקֶּיךָ אֶשְׁמֹר אַל תַּעַזְבֵנִי עַד מְאֹד:
נקרא  32  פעמים

לוח מודעות

למעלה