הסיפור המצורף נכנס למוספי הסיפורים של המודיע, יתד, המבשר, משפחה ובקהילה (אולי בעוד).
סיפור עלוב. בקצרה: חולה, שהיה מבוטח ב"הראל", ובזכות הראל חברת הביטוח המובילה בישראל ובלה בלה, הוטס בתוך יומיים לחו"ל וניצל.
אין גיבור, אין רשע, אין קונפליקט ואין עלילה. כלום.
(אל תבזבזו את זמנכם בקריאה, אם לא קראתם עד כעת)
אתם יודעים מה? כששמעתי מחברים שלראשונה הכניסו למוספי הסיפורים סיפור יח"צ הייתי נועז ואמרתי שזה לא מטריד. תעשיית התוכן בארה"ב מצליחה ביותר דווקא בגלל שיש לה מימון של ספונסרים שמכניסים לתוכה אלמנטים פרסומיים (רכבים מסוג מסויים, מותגי מטבח, וכו').
ואכן כאן מדובר ברעיון גאוני שמישהו החליט להמציא, להכניס סיפורים בתור יח"צ. אבל אז הוא עשה את זה בצורה הכי גרועה, להקיא. בלי טאקט. בלי בושה. והדירדור הזה נכנס לכל העיתונים בקלות. תעשיית הפרסום החרדית - את מייאשת!
סיפור עלוב. בקצרה: חולה, שהיה מבוטח ב"הראל", ובזכות הראל חברת הביטוח המובילה בישראל ובלה בלה, הוטס בתוך יומיים לחו"ל וניצל.
אין גיבור, אין רשע, אין קונפליקט ואין עלילה. כלום.
(אל תבזבזו את זמנכם בקריאה, אם לא קראתם עד כעת)
אתם יודעים מה? כששמעתי מחברים שלראשונה הכניסו למוספי הסיפורים סיפור יח"צ הייתי נועז ואמרתי שזה לא מטריד. תעשיית התוכן בארה"ב מצליחה ביותר דווקא בגלל שיש לה מימון של ספונסרים שמכניסים לתוכה אלמנטים פרסומיים (רכבים מסוג מסויים, מותגי מטבח, וכו').
ואכן כאן מדובר ברעיון גאוני שמישהו החליט להמציא, להכניס סיפורים בתור יח"צ. אבל אז הוא עשה את זה בצורה הכי גרועה, להקיא. בלי טאקט. בלי בושה. והדירדור הזה נכנס לכל העיתונים בקלות. תעשיית הפרסום החרדית - את מייאשת!
נערך לאחרונה ב: