בידוד לבני הבית שליליים לקורונה

  • פותח הנושא saris
  • פורסם בתאריך

saris

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שואלת עבור אחי
הוא וביתו יצאו חיוביים השאר שליליים
הם הבינו שהחולה מסיים את הבידוד שלו
בני הבית שיצאו שליליים צריכים להיות עוד 14 יום בבידוד
(הם בבית איתו ביחד בבידוד)
האם זה נכון?
אשמח למידע אמין
 
ר

רק ילדה;)

אורח
אם תבינו את ההגיון העומד מאחורי הבידוד יהיה לכם קל יותר לשמור.
אדם שנחשף לחולה מאומת יכול 'לסחוב' בתוך גופו את הנגיף 14 יום!!! במהלך הימים הללו הוא יכול להיות אסימפטומי ולפתח את המחלה בלא ידיעה ולהיות מדבק.
גם כאשר בוצעה בדיקה במהלך השהייה ויצאה תוצאה שלילית, חובה!!!! להמשיך בידוד של 14 יום כי יתכן ואתמול לא נראה תוצאה בבדיקה ובמהלך שאר הימים כן....
הקפידו על כך, בשביי ובשביל הסביבה שלכם!

אדם שאומת שחולה קורונה. ממחקר שנבדק בכל העולם גילו כי אחרי 10 ימים ללא סימפטומים האדם אינו מדבק יותר. שוב, עשרה ימים לאחר שהסתיימו הסימפטומים. מי שמשקר על המערכת שיקח גם על מצפונו....
כלומר:
10 ימים מתוצאת בדיקה אצל אסימפטומטיים.
10 ימים מתחילת התסמינים ולכל הפחות 3 ימים ללא תסמינים

משפחה שיש שם חולים מאומתים וחולים שליליים. השליליים חייבים להתחיל בידוד חדש של 14 יום מהיום שאחרון המאומתים קיבל הגדרה של 'מחלים ואינו מדבק'. כלומר: או שחלפו עשרה ימים מהופעת הסימפטומים או שקיבל שתי תשובות שליליות. למה חשוב אם כן לשליליים 14 יום? כנ"ל. יתכן והם 'סוחבים' את הנגיף וטרם נדבקו. מה שקרה בהמון המון מקרים שרק לאחר חודש שהייה במלונית בקרב מחלימי קורונה הם פתאום 'נזכרו' לחלות.
בידוד זה נחשב קל יותר, כי הוא יכול להסתובב בבית, להיות בסביבת המחלימים. יש מי שיעשה קניות, ירוקן אשפה (כלומר המחלימים) מותר לשבת יחד בשולחן שבת ולא לשמוע קידוש מקצה הבית (כמובן כמובן ללא אורחים!!!) כל שאסור לו זה לצאת מהבית!! ואם יש תסמינים-להבדק.

מקווה שהועלתי.
 

רבקה30

משתמש צעיר
אדם שאומת שחולה קורונה. ממחקר שנבדק בכל העולם גילו כי אחרי 10 ימים ללא סימפטומים האדם אינו מדבק יותר. שוב, עשרה ימים לאחר שהסתיימו הסימפטומים.

או-
10 ימים מתחילת התסמינים ולכל הפחות 3 ימים ללא תסמינים
עשרה ימים מתחילת התסמינים, או עשרה ימים לאחר התסמינים?
הרופא ספר מתחילת התסמינים.

ושאלה נוספת-
מה קורה אם התסמינים חוזרים- ללא חום?
למשל- חוש הריח חזר, ושוב נעלם. כאבי הראש גם חזרו...
האם עדיין מותר לצאת או שזה עלול להדביק? הרופא אומר שזה לא נחשב תסמינים, ויחד עם זאת - המליץ לא לשהות ליד אנשים מקבוצת הסיכון.
אם כך- איך אפשר לצאת? ומתי באמת לא מדבקים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה