רְעוּתָהּ
סטודיו לעיצוב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
UX UI
קיץ בריא לכולם ☀
שמחה לשתף אתכם במיתוג חדש שיצא מהסטודיו
אז הכל התחיל משיחה נעימה עם זוג לקוחות מהממות ובעלות חנות גרביים, ברטים ואקססוריז.
יש להן המון חלומות ושאיפות בעסק אך דבר אחד חסר להן, "להיראות כמו שאנחנו"!
מותג, מהות, חזות... מילים מוכרות על הלשון, אך כל כך משפיעות על כל עסק!!!
לכל עסק יש את הצבע, האופי, הריח שלו... והן הרגישו שאצלן זה לא מבודל מספיק,
הן מוכרות מוצר איכותי, מעניקות ללקוחות שירות אישי וייחודי, נותנות את הנשמה בעסק,
אבל... זה עדיין לא מספיק!
העדר הזהות וייחודיות העסק, הוא קושי גדול עבור קהל היעד שלנו ובעיקר עבורנו!
אז לא זזים בלי אסטרטגיה,
מתחילים לפצח, לשאול, לתחקר וכמה שיותר להבין מה ומי הוא קהל היעד שלנו, הערכים, החזון,
והכי חשוב האסטרטגיה!
לאחר אסטרטגיה ארוכה ובניית המיתוג הגענו ליעד ב"ה
קצת מאחורי האסטרטגיה {תקציר}
רקע
דינה טל ודבורה הן בעלות חנות גרביים ייחודית ובולטת באיזור שלהן,
הן מוכרות גרביים ובין השאר מוצרי אקססוריז, ברטים ועוד.
המטרה העיקרית היא לצאת עם אסטרטגיה ברורה, דיוק קהל היעד,
בידול ומטרת העסק ובכך ליצור מותג מנצח, עם דרך ברורה וקהל יעד שמבין,
נושם וחש את המותג ומטרותיו.
קהל יעד + אפיון
אמהות, נערות סמינר, ובאופן כללי כל המשפחה.
קהל יעד שמחפש איכות ללא פשרות.
סגנון אנשים שאוהבים ומחפשים אחרי המוצר הבוטיקי והייחודי, רוצים שירות נעים עם מוצר מושלם.
רוצה לקנות מוצר שישאר לו לטווח הארוך, ולא משהו פשוט ומוזל מאוד.
מתחרים
חנויות גרביים ואקססוריז
החל מהגדולים עד לקטנים והפשוטים:
ננה, פוזמק, גרביים עד הבית,
פמלי סוקס, מירקם, לייקרה, שרייבר.
ערכי המותג
*שירות ומענה אישי וייחודי.
*חיסכון בזמן ואיכות ללא פשרות.
*קניה בטוחה ומשתלמת, אווירה בוטיקית וייחודית.
הבטחת המותג
גרביים במגוון רחב של סגנונות וסוגים לכל המשפחה והכל מוקפד ואיכותי ללא פשרות.
אסטרטגיה
גרביים איכותים וייחודים יותר לכל המשפחה
מחפשים מיתוג אסטרטגי מנצח?
נדברה : )
שמחה לשתף אתכם במיתוג חדש שיצא מהסטודיו
אז הכל התחיל משיחה נעימה עם זוג לקוחות מהממות ובעלות חנות גרביים, ברטים ואקססוריז.
יש להן המון חלומות ושאיפות בעסק אך דבר אחד חסר להן, "להיראות כמו שאנחנו"!
מותג, מהות, חזות... מילים מוכרות על הלשון, אך כל כך משפיעות על כל עסק!!!
לכל עסק יש את הצבע, האופי, הריח שלו... והן הרגישו שאצלן זה לא מבודל מספיק,
הן מוכרות מוצר איכותי, מעניקות ללקוחות שירות אישי וייחודי, נותנות את הנשמה בעסק,
אבל... זה עדיין לא מספיק!
העדר הזהות וייחודיות העסק, הוא קושי גדול עבור קהל היעד שלנו ובעיקר עבורנו!
אז לא זזים בלי אסטרטגיה,
מתחילים לפצח, לשאול, לתחקר וכמה שיותר להבין מה ומי הוא קהל היעד שלנו, הערכים, החזון,
והכי חשוב האסטרטגיה!
לאחר אסטרטגיה ארוכה ובניית המיתוג הגענו ליעד ב"ה
קצת מאחורי האסטרטגיה {תקציר}
רקע
דינה טל ודבורה הן בעלות חנות גרביים ייחודית ובולטת באיזור שלהן,
הן מוכרות גרביים ובין השאר מוצרי אקססוריז, ברטים ועוד.
המטרה העיקרית היא לצאת עם אסטרטגיה ברורה, דיוק קהל היעד,
בידול ומטרת העסק ובכך ליצור מותג מנצח, עם דרך ברורה וקהל יעד שמבין,
נושם וחש את המותג ומטרותיו.
קהל יעד + אפיון
אמהות, נערות סמינר, ובאופן כללי כל המשפחה.
קהל יעד שמחפש איכות ללא פשרות.
סגנון אנשים שאוהבים ומחפשים אחרי המוצר הבוטיקי והייחודי, רוצים שירות נעים עם מוצר מושלם.
רוצה לקנות מוצר שישאר לו לטווח הארוך, ולא משהו פשוט ומוזל מאוד.
מתחרים
חנויות גרביים ואקססוריז
החל מהגדולים עד לקטנים והפשוטים:
ננה, פוזמק, גרביים עד הבית,
פמלי סוקס, מירקם, לייקרה, שרייבר.
ערכי המותג
*שירות ומענה אישי וייחודי.
*חיסכון בזמן ואיכות ללא פשרות.
*קניה בטוחה ומשתלמת, אווירה בוטיקית וייחודית.
הבטחת המותג
גרביים במגוון רחב של סגנונות וסוגים לכל המשפחה והכל מוקפד ואיכותי ללא פשרות.
אסטרטגיה
גרביים איכותים וייחודים יותר לכל המשפחה
מחפשים מיתוג אסטרטגי מנצח?
נדברה : )
נערך לאחרונה ב: