בסל הקניות היתה תמיד אופציה לשמור את הפריט לפעם אחרת (מאוד שימושי כשיש הזמנה גדולה ואת רוצה לפצל אותה, ולהזמין חלק מהפריטים יומיים אחרי...).
אתמול שמתי לב שהאופציה הזו לא קיימת. דיברתי בצ'אט עם נציג, אמר שיש בעיה באתר ויסתדר "תוך 10 דקות" אבל עבר יום וזה לא הסתדר.
איך זה אצלכם?
אתמול שמתי לב שהאופציה הזו לא קיימת. דיברתי בצ'אט עם נציג, אמר שיש בעיה באתר ויסתדר "תוך 10 דקות" אבל עבר יום וזה לא הסתדר.
איך זה אצלכם?