אתר חדש למעסה רפואי מקצועי

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כמה הערות:

1. למה יש שני סוגים של תפריט צד?
אחד עם כפתורים מעוצבים ואחד בטקסט חי?
2. כמעצבת, מפריע לי מאוד שאין גריד חד משמעי ושדברים לא מתיישרים אחד לשני כמו שצריך.
3. טקסט לבן על רקע שחור זה מאוד בלתי קריא. הייתי בוחרת גוון אפור בהיר לטקסט כך שיהיה פחות קונטרסטי ויותר קריא.
4. חסר גם גיוון של תמונות באתר, הפלאש מדף הבית רץ כל הדפים וזה יוצר תחושה של אחידות יתר, אין גיוון וייחודיות לכל דף בפני עצמו. זה יגרום לגולשים להתבלבל ולחשוב ש"בדף הזה כבר היינו".

ואגב, אם הבחור דתי, זה לא כל כך ניכר בתמונתו...
 

NetoMedia

משתמש רשום
נעמה, ראשית תודה על הערותיך.
לגבי התפריט, אכן טרם הסתיימה העבודה. בימים הקרובים יעלו כל הכפתורים המעוצבים.
כנ"ל לגבי התמונות, בסיום העבודה בכל עמוד יהיו תמונות שונות.
ושוב. תודה על המשוב
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י NetoMedia;617073:
נעמה, ראשית תודה על הערותיך.
לגבי התפריט, אכן טרם הסתיימה העבודה. בימים הקרובים יעלו כל הכפתורים המעוצבים.
כנ"ל לגבי התמונות, בסיום העבודה בכל עמוד יהיו תמונות שונות.
ושוב. תודה על המשוב

הבנתי.
אבל לא הבנתי למה להעלות לאוויר אתר לא גמור...
 

Shlomi

משתמש פעיל
D I G I T A L
נכתב ע"י naamah;617225:
הבנתי.
אבל לא הבנתי למה להעלות לאוויר אתר לא גמור...
לקבל חו"ד - האם יש למה להמשיך את העבודה.
וגם להרגיע את הלקוח, שהעניינים רצים.
 

גאולונת

משתמש מקצוען
נכתב ע"י NetoMedia;617344:
זאת ועוד שהאתר כבר יתחיל לרוץ בגוגל...

אפרופו גוגל -
קיבלתי כמה דעות בקשר להעלאת האתר.
יש כאלה שאמרו לי להעלות אתר לאוויר רק כשהוא גמור לחלוטין - כי גוגל לא אוהבים אתרים לא שלמים..
והיו כאלה שאמרו לי להעלות אפילו חלק - כדי שגוגל יתחיל לסרוק אותו..

מה אתם חושבים בנידון?
 

Shlomi

משתמש פעיל
D I G I T A L
נכתב ע"י גאולונת;617409:
יש כאלה שאמרו לי להעלות אתר לאוויר רק כשהוא גמור לחלוטין - כי גוגל לא אוהבים אתרים לא שלמים..
?
מי זה אלא שאומרים את זה?

אף אחד לא יודע מה גוגל אוהבים, אם מישהו היה יודע מה גוגל אוהבים, את יכולה להיות בטוחה שהוא לא ישתף את זה עם אף אחד, הדבר הזה שווה מליארדים. כרגע הכל רק השערות.

מהניסיון שלי אין בעיה לעלות אתרים שרשום "בקרוב באים" או אפילו חצי מהתוכן, אתר שהעלתי לא מזמן - http://www.seofree.co.il/sdesigner/
במשך חודש היה תמונה "בקרוב עולים" , זה לא הפריע לאתר להתאנדקס, ובטח שלא הפריע לPR או לכל ציון אחר.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
נכתב ע"י Shlomi;617494:
אף אחד לא יודע מה גוגל אוהבים, אם מישהו היה יודע מה גוגל אוהבים, את יכולה להיות בטוחה שהוא לא ישתף את זה עם אף אחד, הדבר הזה שווה מליארדים. כרגע הכל רק השערות.

דווקא די הרבה אנשים יודעים מה גוגל אוהבים.
והם גם משתפים את זה עם העולם.

למעשה, גוגל עמצם טורחים לעדכן את הציבור, מה הם אוהבים, אילו פרמטרים משפיעים באופן חיובי על דירוג של אתרים ומה נדרש מבעלי אתרים לעשות כדי לשפר את מעמדם.

לצורך כך גוגל משלמים משכורות למומחים שעוסקים בהדרכת בוני ומקדמי אתרים ברחבי העולם.
אתה מוזמן להיכנס לבלוג Google Webmaster Central או לערוץ GoogleWebmasterHelp וללמוד מה גוגל אוהבים ואיך גוגל עובד, מפי מומחי גוגל בכבודם ובעצמם כגון מאט קאטס מהנדס ראשי של איכות החיפוש ואחרים.
 

Shlomi

משתמש פעיל
D I G I T A L
נכתב ע"י Shia;617587:
דווקא די הרבה אנשים יודעים מה גוגל אוהבים.
והם גם משתפים את זה עם העולם.

למעשה, גוגל עמצם טורחים לעדכן את הציבור, מה הם אוהבים, אילו פרמטרים משפיעים באופן חיובי על דירוג של אתרים ומה נדרש מבעלי אתרים לעשות כדי לשפר את מעמדם.

לצורך כך גוגל משלמים משכורות למומחים שעוסקים בהדרכת בוני ומקדמי אתרים ברחבי העולם.
אתה מוזמן להיכנס לבלוג Google Webmaster Central או לערוץ GoogleWebmasterHelp וללמוד מה גוגל אוהבים ואיך גוגל עובד, מפי מומחי גוגל בכבודם ובעצמם כגון מאט קאטס מהנדס ראשי של איכות החיפוש ואחרים.
ההנחיות שגוגל עצמם נותונים, וגם מאט קאטס , לא יביאו אותך למעלה בתצאות החיפוש.
תמיד טוב לראות ולהתעדכן, בתכל'ס - הם לא מגלים מה שהם לא רוצים.

תודה רבה על התגובה, אני רץ ללמוד.

אם היה מישהו שבאמת יודע מה גוגל אוהב, הוא היה עושה מזה מליונים, ותהיה בטוח שלא היה מספר על זה.
גוגל עצמם נותנים הנחיות, אבל לא תקבל תשובה ברורה מהם, שיש לקישור מאתר X יותר רלוונטיות מאתר Y, או מאתר M.
 

Shia

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
הרשה לי לעזור לך:
אתה בוודאי מתכוון לומר: האלגוריתם של גוגל אינו שקוף.
אכן. זה נכון. האלגוריתם של גוגל איננו שקוף.
במילים אחרות: אנחנו לא יודעים במדויק באיזה אופן האלגוריתם משקלל את מכלול הנתונים שקובעים בסופו של דבר איך ייראה דף התוצאות.
(וטוב שכך, כי אם לא היה כך, לא היה בכלל ערך לגוגל.)

האם זה אומר שאנחנו לא יודעים מה גוגל אוהבים? לא.
האם גוגל שומרים על עמימות בכל הנוגע לקווים המנחים שלהם? לא.
האם גוגל משקרים לנו בקשר למשקל הניתן על ידם לכל אחד מההיבטים המשמשים לקביעת מידת הרלבנטיות של תוצאות החיפוש? לא ולא.

גוגל משתדלים מאוד להיות שקופים ככל האפשר ולעזור לבוני האתרים למקד את המאמצים שלהם באותם היבטים שנכון וראוי להשקיע בהם.

אני שמח שאתה רץ ללמוד ממאט כי יש המון מה ללמוד ממנו. (גם בין השורות)
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
להרגיע את הלקוח?
אצלי הלקוחות רגועים כי יש לו"ז ברור, מתי מסתיים שלב העיצוב (שבו הם שותפים מלאים - הם מקבלים סקיצות, מעירים את הערותיהם ומקבלים סקיצות משופרות וכן הלאה עד לאישור העיצוב), מתי מתחיל שלב הבניה, מתי הם יקבלו גירסת BETA של האתר הבנוי לצורך בדיקה ואישור, ומתי האתר יעלה לאוויר לדומיין האמיתי שלהם.
בצורה כזו אין שום סיבה שהלקוח ייכנס ללחץ.
 

NetoMedia

משתמש רשום
אם יש תוכן באתר למה לא ?

אם האתר בנוי בחלקו\ברובו ויש בו תוכן אמיתי, למה לא להעלות לאוויר ותוך כדי להמשיך ולעדכן ? עשיתי ככה בעבר ואכן גוגל החל לסרוק את האתר ולהביא כניסות וגם מכירות, אז למה לא ??

נכתב ע"י גאולונת;617409:
אפרופו גוגל -
קיבלתי כמה דעות בקשר להעלאת האתר.
יש כאלה שאמרו לי להעלות אתר לאוויר רק כשהוא גמור לחלוטין - כי גוגל לא אוהבים אתרים לא שלמים..
והיו כאלה שאמרו לי להעלות אפילו חלק - כדי שגוגל יתחיל לסרוק אותו..

מה אתם חושבים בנידון?
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה