שאלה לבעלי ניסיון עם הזמנות / שירות לקוחות באמזון
פניתי לנציג שירות בצא'ט - הוא הבטיח לי שההזמנה תתבטל ואני יכולה להזמין חדש
הוא הסביר לי שאין לו אפשרות ואני יכולה להחזיר מיד אחרי שאני מקבלת
הסברתי לו שאין לי אפשרות להחזיר, אני לא גרה שם ואני לא יכולה לבקש מהקרוב
הוא הבטיח לי שברגע שאני מקבלת את המוצר יעשו לי החזר כספי בלי להחזיר את המוצר
זה לא היה לי נשמע אמין, בקשתי ממנו לשלוח לי מייל שהוא מבטיח לי החזר כספי בלי להחזיר את המוצר, הוא שלח לי מייל.
שלחתי להם מייל עם כל התמונות מסך (בקשת ביטול, הצא'ט עם הנציג, המייל שקבלתי עם ההבטחה להחזר כספי)
וזה התגובה שקבלתי -
Hello,
Greetings from Amazon.
We would never want to disappoint a valued customer like you as we always endeavor to assist our customers with the best of our service I totally understand your disappointment here, if I was there at your place would have feel the same. As I have checked the item *** eligible for return till October 14 2024, We are really sorry for all the false promises made to
you, we require you to return the item so that we can help you with a refund, we are really sorry but we are unable to assist you further without the item being returned.
Thank you for understanding.
Regards.
Chaitanya
Best regards,
Amazon.com
בקיצור הם באמת "מצטערים" על כל הבטחות השוואות שניתנו לי
אבל זה הנציגים שלהם! שהתמודדו איתם!
ככה פשוט משקרים לי, שולחים לי מייל עם הבטחה!!! ואמזון "מצטערים"... זהו!! לא לוקחים שום אחריות!?
אז זהו זה? אין סיכוי להחזר???
איך ההתנהלות מולם?
תודה מראש
- הזמנתי מוצר באמזון, בלי אפשרות לשליחה לארץ, שלחתי לקרוב משפחה בארה"ב.
- מיד שלחתי בקשה לביטול ההזמנה. זה היה בחמישי בערב,
פניתי לנציג שירות בצא'ט - הוא הבטיח לי שההזמנה תתבטל ואני יכולה להזמין חדש
- במוצ"ש אני נכנסת לבדוק - ואני רואה שהמוצר "נשלח"
הוא הסביר לי שאין לו אפשרות ואני יכולה להחזיר מיד אחרי שאני מקבלת
הסברתי לו שאין לי אפשרות להחזיר, אני לא גרה שם ואני לא יכולה לבקש מהקרוב
הוא הבטיח לי שברגע שאני מקבלת את המוצר יעשו לי החזר כספי בלי להחזיר את המוצר
זה לא היה לי נשמע אמין, בקשתי ממנו לשלוח לי מייל שהוא מבטיח לי החזר כספי בלי להחזיר את המוצר, הוא שלח לי מייל.
- אתמול המוצר הגיעה, אני פונה שוב לנציג שירות בצא'ט והם טוענים שאין כזה דבר החזר כספי בלי להחזיר את הפריט.
שלחתי להם מייל עם כל התמונות מסך (בקשת ביטול, הצא'ט עם הנציג, המייל שקבלתי עם ההבטחה להחזר כספי)
וזה התגובה שקבלתי -
Hello,
Greetings from Amazon.
We would never want to disappoint a valued customer like you as we always endeavor to assist our customers with the best of our service I totally understand your disappointment here, if I was there at your place would have feel the same. As I have checked the item *** eligible for return till October 14 2024, We are really sorry for all the false promises made to
you, we require you to return the item so that we can help you with a refund, we are really sorry but we are unable to assist you further without the item being returned.
Thank you for understanding.
Regards.
Chaitanya
Best regards,
Amazon.com
בקיצור הם באמת "מצטערים" על כל הבטחות השוואות שניתנו לי
אבל זה הנציגים שלהם! שהתמודדו איתם!
ככה פשוט משקרים לי, שולחים לי מייל עם הבטחה!!! ואמזון "מצטערים"... זהו!! לא לוקחים שום אחריות!?
אז זהו זה? אין סיכוי להחזר???
איך ההתנהלות מולם?
תודה מראש