עזרה אתם קונים באמזון??? התנהלות מוזרה בשירות לקוחות.

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
שאלה לבעלי ניסיון עם הזמנות / שירות לקוחות באמזון
  • הזמנתי מוצר באמזון, בלי אפשרות לשליחה לארץ, שלחתי לקרוב משפחה בארה"ב.
זמן קצר אחרי ההזמנה מצאתי משהו דומה עם אפשרות למשלוח לארץ.
  • מיד שלחתי בקשה לביטול ההזמנה. זה היה בחמישי בערב,
ביום שישי ראיתי שזה עדיין לא מבוטל, רק מופיע לי "מנסה לבטל" יש לי תמונת מסך
פניתי לנציג שירות בצא'ט - הוא הבטיח לי שההזמנה תתבטל ואני יכולה להזמין חדש
  • במוצ"ש אני נכנסת לבדוק - ואני רואה שהמוצר "נשלח"
מיד פניתי שוב לנציג שירות בצא'ט עם שאלה למה לא ביטלו לי את ההזמנה? אני לא צריכה את המוצר, ובקשתי ממנו לא לשלוח את המוצר.
הוא הסביר לי שאין לו אפשרות ואני יכולה להחזיר מיד אחרי שאני מקבלת
הסברתי לו שאין לי אפשרות להחזיר, אני לא גרה שם ואני לא יכולה לבקש מהקרוב
הוא הבטיח לי שברגע שאני מקבלת את המוצר יעשו לי החזר כספי בלי להחזיר את המוצר
זה לא היה לי נשמע אמין, בקשתי ממנו לשלוח לי מייל שהוא מבטיח לי החזר כספי בלי להחזיר את המוצר, הוא שלח לי מייל.
  • אתמול המוצר הגיעה, אני פונה שוב לנציג שירות בצא'ט והם טוענים שאין כזה דבר החזר כספי בלי להחזיר את הפריט.
ניסיתי את מזלי עם נציג אחר, ושוב אותו תשובה - אין כזה התנהלות, תחזירי את המוצר נחזיר לך את הכסף!
שלחתי להם מייל עם כל התמונות מסך (בקשת ביטול, הצא'ט עם הנציג, המייל שקבלתי עם ההבטחה להחזר כספי)
וזה התגובה שקבלתי -

Hello,
Greetings from Amazon.

We would never want to disappoint a valued customer like you as we always endeavor to assist our customers with the best of our service I totally understand your disappointment here, if I was there at your place would have feel the same. As I have checked the item *** eligible for return till October 14 2024, We are really sorry for all the false promises made to
you, we require you to return the item so that we can help you with a refund, we are really sorry but we are unable to assist you further without the item being returned.

Thank you for understanding.
Regards.
Chaitanya
Best regards,
Amazon.com

בקיצור הם באמת "מצטערים" על כל הבטחות השוואות שניתנו לי
אבל זה הנציגים שלהם! שהתמודדו איתם!
ככה פשוט משקרים לי, שולחים לי מייל עם הבטחה!!! ואמזון "מצטערים"... זהו!! לא לוקחים שום אחריות!?
אז זהו זה? אין סיכוי להחזר???
איך ההתנהלות מולם?

תודה מראש
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
^_^
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
אף אחד לא קונה באמזון?
 

cotrl

משתמש רשום
תנסי דרך הצ'ט
ואם לא תהי מרוצה תבקשי מנהל (התכתבות איתו רק באנגלית)
לפעמים זה עוזר
לנציגים הרגילים בדר"כ אין דרך לעזור
‏בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  82  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה